eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladźusługa dostarczania i podawania posiłków



Ogłoszenie z dnia 2006-01-12

POZYCJA 2184

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Czeladź: usługa dostarczania i podawania posiłków

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, do kontaktów: Grażyna Jawor, Elżbieta Janosik, ul. 17-go Lipca 27, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2651442, fax 032 2656811, e-mail: mopsczeladz@neostrada.pl, mopsczeladz.bip-gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa dostarczania i podawania posiłków. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostarczaniu i podawaniu dwóch posiłków dziennie tj. gorącego posiłku i podwieczorku dla osób korzystajacych z pomocy społecznej w okresie od 01-04-2006 do 31-03-2007. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 41-250 Czeladź ul. 17 - lipca 27. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Tak. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;-posiadają doświadczenie tzn. w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie dostarczania i podawania posiłków (żywienie zbiorowe powyżej 300 osób).- dysponują środkami transportu żywności spełniającymi wymagania Rozp. MZ z 19 grudnia 2005r. w sprawie wymagań sanitarnych, dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (DZ.U.2002, 21 poz.179),- spełniają wymagania ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z 11 maja 2001r. (DZ.U. 2005 nr 31, poz.265), w szczególności higieniczno sanitarne zgodnie z Rozp. MZ z 26 kwietnia 2004r. w sprawie wymagań higieniczno - sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze (DZ.U. 2004, 104,poz 1096).- Posiadają opracowany lub wdrożony system HACCP (DZ.U.05.31 poz 265, art.29,30 oraz Rozp. MZ z 26.04.2004r. Dz.U.104 poz.1096, § 43 pkt.4) oraz wdrożone zasady GHP i GMP (Dz.U. 104 poz.1096, § 43 pkt.1)1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;- są ubezpieczeni w zakresie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.2. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 -1, tj. spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 01.03.2006, cena - 10. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.03.2006, godzina 11:00, W świetlicy siedziby Zamawiajacego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.