Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Kłodzko: Przetarg nieograniczony na dostawę środków dezynfekcyjnych, leków i środków kontrastowych dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko.
Numer ogłoszenia: 218492 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku, ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę środków dezynfekcyjnych, leków i środków kontrastowych dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa Środków dezynfekcyjnych, leków i środków kontrastowych dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko. Kody CPV : 24432200 - 3, 24400000 - 8, 24496000 - 7. Postępowanie przetargowe prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.22.00 - Środki rozluźniające mięśnie Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.22.00 - Środki rozluźniające mięśnie Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.49.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wymaga następujących kwot wadium na poszczególne zadania. Zadanie 1 -- wadium w wysokości - 1375 zł Zadanie 2 - wadium w wysokości - 1750 zł Zadanie 3 - wadium w wysokości - 3000 zł Zadanie 4 - wadium w wysokości- 675 zł Zadanie 5 - wadium w wysokości - 3125 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy prawo za-mówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Za-mówienia (SIWZ). Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszy-mi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich war-tości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwier-dzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty po-twierdzające (referencje) winny dotyczyć dostaw wyszczególnionych w dołączonym wykazie. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z póź-niejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części za-mówienia zamierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. Uwaga! Wykonawca także jest zobowiązany do złożenia powyższego oświad-czenia jeżeli nie planuje powierzyć żadnej części zamówienia podwykonaw-com. Wówczas oświadcza, że całość zamówienia wykona sam. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmiana-mi. Oświadczenie lub zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego or-ganu (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). Oświadczenie lub zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). Oświadczenie Wykonawcy o terminach płatności faktury (liczony w dniach) za dostawę przedmiotu zamówienia liczony od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego - nie może być krótszy niż 30 dni. Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 7). Uzupełnione i podpisane przez osobę uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa określającego zakres udzielonego pełnomocnictwa) załączniki do niniejszej specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ustanawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego w złożonej ofercie o: Godzinach działalności firmy Numerze faksu na jaki należy przesyłać oświadczenia, wnioski, zawiado-mienia i dokumenty oraz informacje. Danych personalnych osoby (nazwisko, imię i stanowisko) lub osób upo-ważnionych do potwierdzania otrzymania dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP Zakład Opieki Zdrowotnej pn.Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1a, 57-300 Kłodzko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SP Zakład Opieki Zdrowotnej pn.Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1a, 57-300 Kłodzko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do mycia, odkażania i pielęgnacji rąk, odkażania skóry..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia, odkażania i pielęgnacji rąk, odkażania skóry. Wartość niższa niż określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego i endoskopów posiadające znak CE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego i endoskopów posiadające znak CE. Wartość niższa niż określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni.Wartość niższa niż określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki. Wartość niższa niż określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki kontrastowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki kontrastowe.Wartość niższa niż określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Remont Sali widowiskowej z wymianą stropu w budynku Kłodzkiego Ośrodka Kultury plac W. Jagiełły 1 w Kłodzku"
- "Odbudowa drogi powiatowej nr 3310D, km 5+380 - 6+207 [powódź - wrzesień 2024 r.]"
- Zakup urządzeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla Powiatu Kłodzkiego - Agregaty prądotwórcze.
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników na drogach powiatowych Powiatu Kłodzkiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawa fabrycznie nowej koparko- ładowarki na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Kłodzko
- Remont pomieszczeń i korytarza pierwszego piętra budynku A Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki firmy Takara
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 12 PAKIETÓW
- Dostawa leków w 22 pakietach do Magazynu Apteki Szpitalnej do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Dostawy leków
- Dostawa leków
- Dostawa leków
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





