Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-14
Zamość: REMONT NAWIERZCHNI ROZBIERALNYCH ULIC I CHODNIKÓW, REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH , REMONT MOSTÓW
I PRZEPUSTÓW NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ
Numer ogłoszenia: 21844 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, faks 084 6396189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI ROZBIERALNYCH ULIC I CHODNIKÓW, REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH , REMONT MOSTÓW I PRZEPUSTÓW NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników, remont nawierzchni bitumicznych masą betonu asfaltowego i remonty mostów i przepustów na terenie miasta Zamość. Zamówienie podzielono na części: Część 1. Remont nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników na terenie miasta, - remont nawierzchni z płyt betonowych drogowych, z trylinki, z kostki brukowej betonowej 8 cm, - remont nawierzchni z kostki betonowej, klinkieru, - remont podbudowy betonowej, podbudowy tłuczniowej, - ustawienie krawężników, obrzeży betonowych , - remont chodników kostki betonowej, z płyt betonowych 35x35x5, Część 2. Remont nawierzchni bitumicznych masą z betonu asfaltowego dróg na terenie miasta, - frezowanie nawierzchni bitumicznych, - remont cząstkowy nawierzchni betonem asfaltowym z mechanicznym ramowaniem, z wykonaniem ramowania frezarką, nakładki o powierzchni remontu ponad 100 m2. Część 3. Remont mostów i przepustów. - oczyszczenie poręczy i zabezpieczenie antykorozyjne metodą piaskowania, - uzupełnienie skarp gruntem i obrukowanie stożków, - wykonanie murka oporowego, - wykonanie schodów, poręczy, - wykonanie nawierzchni dojść Szczegółowy zakres robót ujęty został w kosztorysach ofertowych . Odpowiednio do rodzaju robót występujących w niniejszym zamówieniu Wykonawca, na koszt własny , zobowiązany będzie do : a) wykonania robót takim rodzajem i ilością sprzętu aby gwarantował on ich wykonanie zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji przetargowej , specyfikacji technicznej, b) zapewnienia we własnym zakresie projektów czasowej organizacji ruchu dla prowadzonych robót, c) wykonania oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji zamówienia, a także jego demontażu po zakończeniu robót, e) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robot i jego otoczenia,opracowanie planu BIOZ zgodnie z art.21a Ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane. f) wbudowywania materiałów odpowiadających , co do jakości wymaganiom określonym ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz.U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, g) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą o odpadach ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 ) , h) przewiezienia materiałów z rozbiórki będących własnością Zamawiającego w miejsce wskazane przez Inspektora ZDG ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie porównywalne z przedmiotem zamówienia. Za zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontów w poniższych technologiach o wartości nie mniejszej niż: - 300 000,00 zł brutto dla Części nr I - (remont nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników), - 295 000,00 zł brutto dla Części nr II - (remont nawierzchni bitumicznych masą z betonu asfaltowego), - 55 000,00 zł brutto dla Części nr III - (remont mostów i przepustów), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują odpowiednim do rodzaju robót potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami- według zał. nr 5,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na wartość co najmniej 200 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , 22-400 Zamość, ul. Partyzantow 61.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , 22-400 Zamość, ul. Partyzantow 61, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników na terenie miasta,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników na terenie miasta, - remont nawierzchni z płyt betonowych drogowych, z trylinki, z kostki brukowej betonowej 8 cm, - remont nawierzchni z kostki betonowej, klinkieru, - remont podbudowy betonowej, podbudowy tłuczniowej, - ustawienie krawężników, obrzeży betonowych , - remont chodników kostki betonowej, z płyt betonowych 35x35x5,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni bitumicznych masą z betonu asfaltowego dróg na terenie miasta,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznych masą z betonu asfaltowego dróg na terenie miasta, - frezowanie nawierzchni bitumicznych, - remont cząstkowy nawierzchni betonem asfaltowym z mechanicznym ramowaniem, z wykonaniem ramowania frezarką, nakładki o powierzchni remontu ponad 100 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont mostów i przepustów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont mostów i przepustów. - oczyszczenie poręczy i zabezpieczenie antykorozyjne metodą piaskowania, - uzupełnienie skarp gruntem i obrukowanie stożków, - wykonanie murka oporowego, - wykonanie schodów, poręczy, - wykonanie nawierzchni dojść.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2026 r.
- Dostawa materiałów elektrycznych wraz z rozładunkiem do magazynów 32 WOG w Chełmie zlokalizowanych w miejscowości Wola Uhruska przy ul. 1 Maja, oraz w miejscowości Włodawa ul. Sztabowa.
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie Dziennego Domu Seniora w Wielopolu
- Przebudowa drogi na dz. 208 i 688 Wapowce droga I w km 0+620 - 0+812 w m. Wapowce
- Rewitalizacja stawu oraz zagospodarowania terenów zielonych w Chomęcicach
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Kańczuga w sezonie zimowym 2025/2026
- Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Mieszka I w Radomiu
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3820W Żdżarów-Rybno - Etap V
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





