Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Gubin: Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Racławickiej w Gubinie w ramach programu BLISKO - BOISKO.
Numer ogłoszenia: 218444 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie miejskim , ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax. 068 4558102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Racławickiej w Gubinie w ramach programu BLISKO - BOISKO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Racławickiej w Gubinie w ramach programu BLISKO - BOISKO. Zakres zamówienia obejmuje m. in. : 1. boisko piłkarskie z trawy syntetycznej - 2666,00 m2, 2. ogrodzenie boiska piłkarskiego o wysokości 4m - 216 m, 3. odwodnienie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in. : 1)wykonali w ostatnich 5 latach co najmniej 1 robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat to w okresie prowadzenia tej działalności) pod pojęciem 1 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia rozumie się 1 zadanie z zakresu wykonania boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa o wartości zadania min. 250 tys. zł, 2)do realizacji zamówienia zatrudnią: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej uprawniającymi do kierowania robotami na terenie Polski wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Polski wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, 3)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł, 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą : spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 4) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p. 5) Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu 6) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9) Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) robót budowlanych podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia), 10) Dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie, 11) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 12) Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 13)Dla nawierzchni z trawy syntetycznej - sztuczna trawa: a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport lub dokument równoważny, b) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, c) atest PZH dla oferowanej nawierzchni d) certyfikat FIFA 1 Star lub FIFA 2 Star wydany dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające godność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA. 15) Akceptacja przez wykonawcę projektu umowy 16) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 17) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe) 18) Wypełniony (zgodnie z pkt. 25 IDW) przedmiar robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 1 (sekretariat Urzędu)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Likwidacja barier architektonicznych w budynku usług socjalno-medycznych przy ul. Gdańskiej w Gubinie.
- "Budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 102/58 obręb 3 miasta Gubina"
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim, ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- ZP.271.10.2025 Wymiana nawierzchni na boisku sportowym przy Szkole Podstawowej w Pruszczu
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Krzeszów
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. I. B. Singera w Leoncinie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Miejskiej Górce
- Przebudowa boiska piłkarskiego i budowa siłowni plenerowej przy PSP nr 3
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.