To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Białystok: Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach Projektu pn. Gimnazjum szkoła szans, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 218395 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189981 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego, ul. Świętojańska 24, 15-277 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7323700, faks 085 7323700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach Projektu pn. Gimnazjum szkoła szans, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego w 5 gimnazjach położonych na terenie województwa podlaskiego, wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ, w ramach Projektu pn. Gimnazjum szkoła szans, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Dostawy fabrycznie nowych urządzeń, rok produkcji 2013, będą realizowane w następujący sposób: 1) Gimnazjum w Dubinach otrzymuje: tablicę interaktywną - 1 szt, programy edukacyjne do tablicy interaktywnej - 1 kpl., projektor - 1 szt, notebook - 1 szt, aparat fotograficzny - 2 szt, magnetofon - 3 szt., zestaw chat - 20 zest., kamerę ze statywem - 1 kpl., 2) Gimnazjum w Kuźnicy otrzymuje: tablicę interaktywną - 1 szt, programy edukacyjne do tablicy interaktywnej - 1 kpl., projektor - 1 szt, notebook - 1 szt, aparat fotograficzny - 2 szt, wizualizer - 1 szt, magnetofon - 3 szt., zestaw chat - 20 zest., kamerę ze statywem - 1 kpl., 3) Gimnazjum w Małym Płocku otrzymuje: tablicę interaktywną - 1 szt, programy edukacyjne do tablicy interaktywnej - 1 kpl., projektor - 1 szt, notebook - 1 szt, aparat fotograficzny - 1 szt, wizualizer - 1 szt, magnetofon - 3 szt., zestaw chat - 20 zest., telewizor - 1 szt., tablica suchościeralna - 4 szt.; 4) Gimnazjum w Nowych Piekutach otrzymuje: tablicę interaktywną - 1 szt, programy edukacyjne do tablicy interaktywnej - 1 kpl., projektor - 1 szt, notebook - 1 szt, aparat fotograficzny - 2 szt, wizualizer - 1 szt, magnetofon - 3 szt., zestaw chat - 20 zest., telewizor - 1 szt. 5) Gimnazjum w Puńsku otrzymuje: tablicę interaktywną - 1 szt, programy edukacyjne do tablicy interaktywnej - 1 kpl., projektor - 1 szt, notebook - 1 szt, aparat fotograficzny - 2 szt, wizualizer - 1 szt, magnetofon - 3 szt., zestaw chat - 20 zest., telewizor - 1 szt. 6) Biuro ZGWWP otrzymuje: kserokopiarkę wielofunkcyjną - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający powołuje się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt elektroniczny co najmniej na okres 24 miesięcy od dnia instalacji sprzętu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Priorytetu IX.Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych,POKL..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nordweco Sp. z o.o., ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87975,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90000,13
Oferta z najniższą ceną: 90000,13 / Oferta z najwyższą ceną: 111898,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową zadaszenia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4, ul. Porzeczkowa 11
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.