Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-27
Rzeszów: Skład, łamanie, druk i dostawa podręczników wraz z ich opracowaniem graficznym i drukiem na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL/9.4/133/2008
Numer ogłoszenia: 218350 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skład, łamanie, druk i dostawa podręczników wraz z ich opracowaniem graficznym i drukiem na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL/9.4/133/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek obejmująca w swym zakresie skład, łamanie, druk i dostarczenie wydrukowanych podręczników (książek) do siedziby Zamawiającego na potrzeby projektu systemowego pn. Podkarpackie szkolenie informatyczno - metodyczne realizowanego w ramach POKL/9.4/133/2008. Druk i dostawa podręczników należy uznać za dostawę książek i tym samym czynność tą objąć 5 % stawką podatku od towarów i usług na podstawie § 41 ust. 2a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54 poz. 535 z późn. zm.), ponieważ wszelkie materiały niezbędne do realizacji powyższego zamówienia dostarcza Wykonawca, będący podmiotem zawodowo trudniącym się drukiem książek i posiadającym urządzenia poligraficzne, a Zamawiający przekazuje wykonawcy jedynie treść publikacji w formie elektronicznej i nadaje podręcznikom odpowiednie symbole ISBN. Właścicielem tego przedmiotu będzie wykonawca, który w dalszym ciągu czynności przeniesie jego posiadanie na zamawiającego poprzez wydanie, a zamawiający odbierze wydany towar i zapłaci umówioną cenę. W tym momencie dojdzie do przeniesienia prawa do rozporządzania wyprodukowanym towarem jak właściciel, a więc zostanie spełniona przesłanka dostawy towarów w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług. Wymagania techniczne i jakościowe: a) skład i łamanie materiału b) przygotowanie do druku; c) przygotowanie wydruku próbnego publikacji; d) druk publikacji; e) dostarczenie publikacji na płycie CD w formacie PDF oraz w formacie umożliwiającym wykorzystanie jej elementów lub całości do ponownego wydruku Zamawiający ma prawo do korekty redakcyjnej (min. 1) a Wykonawca wprowadzi wszystkie uwagi Zamawiającego do projektu publikacji. Uwagi przedstawione będą Wykonawcy podczas spotkań w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca musi umieścić na okładce publikacji logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo PCEN i logo PSIM oraz zapis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Logotypy muszą być umieszczone poza ciągiem znaków oraz zajmować nie mniej niż 20% powierzchni okładki. Zamówienie obejmuje: 1. Przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, druk i dostawa podręcznika dla prowadzącego (szkolenie nauczycieli przedmiotów zawodowych medycznych) - 21 szt. 2. Przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, druk i dostawa podręcznika dla uczestnika (szkolenie nauczycieli przedmiotów zawodowych medycznych) - 35szt. 3. Przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, druk i dostawa podręcznika dla prowadzącego (szkolenie nauczycieli przedsiębiorczości) - 21 szt. 4. Przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, druk i dostawa podręcznika dla uczestnika (szkolenie nauczycieli przedsiębiorczości) 35 szt. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.81.10.00 - Usługi drukowania cyfrowego 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji co najmniej jednej dostawy książek porównywalnych z przedmiotem zamówienia (obejmującej w swym zakresie przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, skład, druk) o wartości równej lub większej niż 1500 zł brutto - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz wykaz wykonanych dostaw.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. Wypełniony druk Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ b. Upoważnienie do reprezentowania firmy (w przypadku, gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - załącznik nr 2 do SIWZ. c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, i potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, 2. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu; - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania z godnie z zawarta umową. Zmiana umowy musi nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcen.pl/cms/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.06.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL/9.4/133/2008.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- "Dostawa pionowej gabloty muzealnej dla Muzeum UR"
- Dostawa różnej aparatury medycznej II.
- Kompleksowa organizacja obozu młodzieżowego dla dzieci pracowników Politechniki Rzeszowskiej na Malcie.
- Dostawa paliw płynnych i AdBlue dla pojazdów PBGiTR w Rzeszowie w 2026 roku
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych w 2026 r. dla PZPW w Rzeszowie z podziałem na trzy części, w tym projektów "RaP STEAM" oraz "Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region".
- "Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II"
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku bezpłatnego informatora miejskiego "Czas Zielonej Góry".
- Teczki ofertowe A4 z logiem WZNJ
- Usługa najmu, serwisu i utrzymania urządzeń wielofunkcyjnych (drukujących, kopiujących, skanujących) dla potrzeb Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Druk i dostawa biuletynu Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2026 roku oraz Projekt, druk i dostawa kalendarza na 2027 rok.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





