eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonopnicaWykonanie drogi przeciwpożarowej, wraz z utwardzeniem placu wokół budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie-etap I

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Konopnica: Wykonanie drogi przeciwpożarowej, wraz z utwardzeniem placu wokół budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie-etap I
Numer ogłoszenia: 218279 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Nadzieja", Strobin 12, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 0-43 842 41 06, 0 661 307 343, fax 0-43 842 41 06.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drogi przeciwpożarowej, wraz z utwardzeniem placu wokół budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie-etap I.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia terenu (miejsc parkingowych oraz dojazdu pożarowego) przy budynku środowiskowego domu samopomocy dla osób niepełnosprawnych w Strobinie, gmina Konopnica. Powierzchnia do utwardzenia poprzez wyłożenie kostką koloru żółtego, bordowego i szarego wynosi 543 m2 Długość położenia krawężników betonowych wynosi 101,5 m b. Stan istniejący i jego ocena Aktualnie plac jest utwardzony nawierzchnią wykonaną z masy asfaltowej. Utwardzenie wykonane jest ok. 30 lat temu, jest w złym stanie technicznym (ubytki, wyłomy, odkształcenia płaszczyzn). Zakres robót Zakres robót określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami, kosztorys ofertowy, specyfikacja warunków wykonania i odbioru robót oraz przedmiar: Zakres robót obejmuje: -zerwanie istniejącej nawierzchni z asfaltu wraz z warstwa podbudowy - wykorytowanie gruntu pod docelowy układ nowej nawierzchni z kostki -wykonanie podkładu pod nawierzchnię ułożenie obrzeży wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 8 cm z wyprofilowaniem spadków. Utwardzenie terenu- układ warstw oraz ich parametry techniczne (nośność)- powinny być zgodne z ustaleniami warunków technicznych jakim powinny odpowiadać normy i ich usytuowanie (nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm) Warunki wykonania zamówienia określają: -Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia -Specyfikacja Warunków Wykonania I Odbioru Robót -Wzór umowy Opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami Ogólny opis robót składający się na zamówienie Dostarczenie materiałów na teren budowy Zabezpieczenie terenu budowy, zamontowanie pomostów transportowych daszków zabezpieczających, ustawienie zastaw zabezpieczających, itp.Wykonanie podbudowy i ułożenie nowej nawierzchni z wywiezieniem materiału pochodzącego z rozbiórki. Wykonanie podbudowy i ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej, w nawiązaniu do istniejących poziomów chodników, zjazdu, itp. Posprzątanie pomieszczeń terenu budowy z pozostałych materiałów śmieci. Rozebranie zabezpieczeń terenu budowy. Materiały Wszystkie materiały użyte w czasie remontu powinny mieć wykonane atesty. Wymiary podane na rysunkach stanowią tylko podstawę do dokonania wyceny oferty, natomiast rzeczywiste wymiary Wykonawca musi pobrać z natury, zgłaszając się do inspektora nadzoru budowlanego i ustalić z nim termin wykonania tych pomiarów. Kostka stanowiąca nawierzchnię - kolory : żółty , bordowy i szary ( wstawki nakreślające układ komunikacyjny - miejsca postojowe). Postanowienia końcowe Kolejność wykonywania prac należy uzgodnić z właścicielem obiektu i na podstawie tych uzgodnień ustalić harmonogram wykonywania prac dostosowany do terminu wykonania całego zamierzenia zawartego w umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Opracowany harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu celem akceptacji. Prace należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, prace uciążliwe dla użytkowników obiektu należy prowadzić w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym lub właścicielem obiektu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 200 PLN ; Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 5% ceny oferowanej brutto;.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1). Spełnia warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2).Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 3).Złoży wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 4).Spełnia poniższe minimalne wymagania: a). posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 350 000 zł. b). w ciągu ostatnich trzech lat jeżeli okres zamówienia jest krótszy-w tym okresie realizował minimum dwa zadania inwestycyjne tzw. roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu. Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymują liczbę punktów według powyżej opisanych zasad. Za każde zrealizowane zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, zamawiający przyzna jeden punkt 1 W przypadku gdy Wykonawcy uzyskują te sama liczbę punktów, o wyborze Wykonawcy decydować będzie sumaryczna wartość zrealizowanych zamówień spełniających opisane powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. niespełna treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji. W przypadku dołączenia dokumentów w języku obcym konieczne jest przedstawienie tłumaczenia na dokumentach przez tłumacza przysięgłego na język polski.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, należy dołączyć następujące dokumenty: 1). oświadczenie że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3). Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5).Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2.1Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, dokumentów których mowa w punkcie 2, 4-5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wobec).nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c).nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2 zamiast dokumentów, dokumentów których mowa w punkcie 2, składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby,. Której dokumenty dotyczą: Dokumenty o których mowa w ust 2.1.lit. a, b oraz ust 2.2 powinny być wystawione nie wcześniej ni z 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 2.1. lit c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, dokumentów których mowa w ust 2.1. i 2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby każdy z Wykonawców złożył dokumenty opisane w ust 2,2-2.5, oświadczenie o którym mowa w ust 2.1 powinno zostać złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 2.4 W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają do wniosku dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.5.W przypadku gdy upoważnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -Pełnomocnictwo (a). 6).Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7).Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymaganiom określonym w ust. 1.4 lit. B z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty opisane w punkcie 6 i 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają odpowiednio tak, aby wspólnie spełnić warunki udziału w postępowaniu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: stowarzyszenienadzieja.republika.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych Nadzieja z/s Strobin 12 od poniedziałku do piątku w godz.8-15 Warunki uzyskania specyfikacji : 150 PLN przelew na konto 43 1160 2202 0000 0000 4318 5691.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Stowarzyszenia Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych Nadzieja w Konopnicy z/s w Strobinie 12 98-313 Konopnica.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający może odstąpić od przetargu bez podania przyczyn.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.