Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Namysłów: Przeprowadzenie zajęć dla uczniów I LO w ramach realizacji projektu pt. Dobry start-dobra przyszłość I
Numer ogłoszenia: 218261 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, faks 077 4103922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dla uczniów I LO w ramach realizacji projektu pt. Dobry start-dobra przyszłość I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 571 godzin zajęć pozalekcyjnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pt.: Dobry Start - dobra przyszłość I (uczestnikami zajęć będą uczniowie I LO w Namysłowie), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Poddziałanie 9.1.2. dla niżej określonych zajęć - szczegóły zamówienia określają wymagania, będące dodatkiem nr 3 do SIWZ. Wszystkie wymienione poniżej zajęcia będą się odbywać w systemie pozalekcyjnym (od poniedziałku do piątku) lub w uzasadnionych przypadkach również w weekendy - w danym dniu będą planowane max 3 godziny. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji części (zadania) zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia z koordynatorem projektu i dostarczenia szczegółowego programu zajęć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamówienie składa się z 28 części (zadań - zajęć): I Blok tematyczny: doradztwo zawodowe i zajęcia psychologiczno-pedagogiczne: 1. ZADANIE NR 1 - zajęcia grupowe z doradcą zawodowym dla klas III (17 h); 2. ZADANIE NR 2 - zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym (dyżury) (24 h); 3. ZADANIE NR 3 - opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy I (24 h); 4. ZADANIE NR 4 - opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy II (24 h); II Blok tematyczny: język polski: 5. ZADANIE NR 5 - warsztaty teatralne (30 h); 6. ZADANIE NR 6 - dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego (30 h); 7. ZADANIE NR 7 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z języka polskiego (30 h); 8. ZADANIE NR 8 - warsztaty dziennikarskie I (15 h); 9. ZADANIE NR 9 - warsztaty dziennikarskie II (15 h); III Blok tematyczny: matematyka: 10. ZADANIE NR 10 - dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki (30 h); 11. ZADANIE NR 11 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z matematyki (30 h); 12. ZADANIE NR 12 - elementy matematyki w fizyce - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania * (16h); 13. ZADANIE NR 13 - metody matematyczne w fizyce - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania * (16h); IV Blok tematyczny: język angielski: 14. ZADANIE NR 14 - dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego (30h); 15. ZADANIE NR 15 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z języka angielskiego (30h); V Blok tematyczny: język niemiecki: 16. ZADANIE NR 16 - dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego (30h); 17. ZADANIE NR 17 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z języka niemieckiego (30h); VI Blok tematyczny: fizyka: 18. ZADANIE NR 18 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z fizyki (15 h); 19. ZADANIE NR 19 - elementy matematyki w fizyce - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania * (16h); 20. ZADANIE NR 20 - metody matematyczne w fizyce - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania * (16h); VII Blok tematyczny: chemia: 21. ZADANIE NR 21 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z chemii (15 h); VIII Blok tematyczny: biologia: 22. ZADANIE NR 22 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z biologii (15 h); IX Blok tematyczny: przedsiębiorczość: 23. ZADANIE NR 23 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z przedsiębiorczości (16 h); X Blok tematyczny: historia: 24. ZADANIE NR 24 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z historii (15 h); 25. ZADANIE NR 25 - licealiści bliżej Europy - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania ** (6h); XI Blok tematyczny: wiedza o społeczeństwie: 26. ZADANIE NR 26 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z wiedzy o społeczeństwie (11 h); 27. ZADANIE NR 27 - licealiści bliżej Europy - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania ** (10h); XII Blok tematyczny: geografia: 28. ZADANIE NR 28 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z geografii (15 h). * wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania - elementy matematyki w fizyce i metody matematyczne w fizyce (współdziałanie nauczycieli z dwóch przedmiotów: matematyki i fizyki ), ** wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania - licealiści bliżej Europy (współdziałanie nauczycieli z dwóch przedmiotów: historii i wiedzy o społeczeństwie). Wspólny Słownik Zamówień 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego (Usługi szkolnictwa średniego). Zamówienie podzielone jest na części (zadania). Liczba części (zadań): 28. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamawiający, zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy, określił maksymalną liczbę części przedmiotu zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Maksymalna liczba części przedmiotu zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca wynosi: na I blok tematyczny 4 (cztery) lub na II blok tematyczny 5 (pięć) lub na III blok tematyczny 4 (cztery) lub na IV blok tematyczny 2 (dwie) lub na V blok tematyczny 2 (dwie) lub na VI blok tematyczny 3 (trzy) lub na VII blok tematyczny 1 (jedną) lub na VIII blok tematyczny 1 (jedną) lub na IX blok tematyczny 1 (jedną) lub na X blok tematyczny 2 (dwie) lub na XI blok tematyczny 2 (dwie) lub na XII blok tematyczny 1 (jedną). Co oznacza, że jeżeli wykonawca złoży ofertę na dany blok tematyczny, nie może złożyć oferty na pozostałe bloki tematyczne. Zatem Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może złożyć ofertę tylko na jeden blok tematyczny maksymalnie: na I blok tematyczny 4 (cztery) lub na II blok tematyczny 5 (pięć) lub na III blok tematyczny 4 (cztery) lub na IV blok tematyczny 2 (dwie) lub na V blok tematyczny 2 (dwie) lub na VI blok tematyczny 3 (trzy) lub na VII blok tematyczny 1 (jedną) lub na VIII blok tematyczny 1 (jedną) lub na IX blok tematyczny 1 (jedną) lub na X blok tematyczny 2 (dwie) lub na XI blok tematyczny 2 (dwie) lub na XII blok tematyczny 1 (jedną) ofertę częściową. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę / oferty na dwa lub więcej bloków tematycznych niż dopuszczona liczbę części w obrębie danego bloku tematycznego, czyli więcej niż: na na I blok tematyczny 4 (cztery) lub na II blok tematyczny 5 (pięć) lub na III blok tematyczny 4 (cztery) lub na IV blok tematyczny 2 (dwie) lub na V blok tematyczny 2 (dwie) lub na VI blok tematyczny 3 (trzy) lub na VII blok tematyczny 1 (jedną) lub na VIII blok tematyczny 1 (jedną) lub na IX blok tematyczny 1 (jedną) lub na X blok tematyczny 2 (dwie) lub na XI blok tematyczny 2 (dwie) lub na XII blok tematyczny 1 (jedną), ofertę / oferty w całości odrzuca się na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, jako nieodpowiadającą treści SIWZ. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: I Liceum Ogólnokształcące w Namysłowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli: (1) oświadczy, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, aby wykonać zamówienie; (2) przedstawi w wykazie usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; (3) załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (4) w przypadku korzystania z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu/ów przedstawi pisemne zobowiązanie/a podmiotu/ów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli: (1) oświadczy, że dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz (2) przedstawi w wykazie osób, osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; (3) oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (4) w przypadku korzystania z osób zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu/ów, przedstawi pisemne zobowiązanie/a podmiotu/ów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty, 2) pisemne zobowiązanie/a podmiotu/ów, (od którego/ych wykonawca zamierza pozyskać zasoby: (1) wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, (2) osoby lub inne podmioty zdolne do wykonania zamówienia), do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,* 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W następujących przypadkach: -przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zajęć, -złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zajęć, -losowych uniemożliwiających realizację zajęć w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zajęć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, pok. nr 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, pok. nr 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Poddziałanie 9.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa jednorazowych materiałów do sterylizacji, testy - II postępowanie.
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego - II postępowanie.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA NAMYSŁOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów zespalających wraz z zabezpieczeniem depozytu.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
więcej: przetargi w Namysłowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.