eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Przeprowadzenie zajęć dla uczniów I LO w ramach realizacji projektu pt. Dobry start-dobra przyszłość I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Namysłów: Przeprowadzenie zajęć dla uczniów I LO w ramach realizacji projektu pt. Dobry start-dobra przyszłość I
Numer ogłoszenia: 218261 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, faks 077 4103922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dla uczniów I LO w ramach realizacji projektu pt. Dobry start-dobra przyszłość I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 571 godzin zajęć pozalekcyjnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pt.: Dobry Start - dobra przyszłość I (uczestnikami zajęć będą uczniowie I LO w Namysłowie), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Poddziałanie 9.1.2. dla niżej określonych zajęć - szczegóły zamówienia określają wymagania, będące dodatkiem nr 3 do SIWZ. Wszystkie wymienione poniżej zajęcia będą się odbywać w systemie pozalekcyjnym (od poniedziałku do piątku) lub w uzasadnionych przypadkach również w weekendy - w danym dniu będą planowane max 3 godziny. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji części (zadania) zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia z koordynatorem projektu i dostarczenia szczegółowego programu zajęć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamówienie składa się z 28 części (zadań - zajęć): I Blok tematyczny: doradztwo zawodowe i zajęcia psychologiczno-pedagogiczne: 1. ZADANIE NR 1 - zajęcia grupowe z doradcą zawodowym dla klas III (17 h); 2. ZADANIE NR 2 - zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym (dyżury) (24 h); 3. ZADANIE NR 3 - opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy I (24 h); 4. ZADANIE NR 4 - opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy II (24 h); II Blok tematyczny: język polski: 5. ZADANIE NR 5 - warsztaty teatralne (30 h); 6. ZADANIE NR 6 - dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego (30 h); 7. ZADANIE NR 7 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z języka polskiego (30 h); 8. ZADANIE NR 8 - warsztaty dziennikarskie I (15 h); 9. ZADANIE NR 9 - warsztaty dziennikarskie II (15 h); III Blok tematyczny: matematyka: 10. ZADANIE NR 10 - dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki (30 h); 11. ZADANIE NR 11 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z matematyki (30 h); 12. ZADANIE NR 12 - elementy matematyki w fizyce - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania * (16h); 13. ZADANIE NR 13 - metody matematyczne w fizyce - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania * (16h); IV Blok tematyczny: język angielski: 14. ZADANIE NR 14 - dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego (30h); 15. ZADANIE NR 15 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z języka angielskiego (30h); V Blok tematyczny: język niemiecki: 16. ZADANIE NR 16 - dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego (30h); 17. ZADANIE NR 17 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z języka niemieckiego (30h); VI Blok tematyczny: fizyka: 18. ZADANIE NR 18 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z fizyki (15 h); 19. ZADANIE NR 19 - elementy matematyki w fizyce - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania * (16h); 20. ZADANIE NR 20 - metody matematyczne w fizyce - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania * (16h); VII Blok tematyczny: chemia: 21. ZADANIE NR 21 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z chemii (15 h); VIII Blok tematyczny: biologia: 22. ZADANIE NR 22 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z biologii (15 h); IX Blok tematyczny: przedsiębiorczość: 23. ZADANIE NR 23 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z przedsiębiorczości (16 h); X Blok tematyczny: historia: 24. ZADANIE NR 24 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z historii (15 h); 25. ZADANIE NR 25 - licealiści bliżej Europy - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania ** (6h); XI Blok tematyczny: wiedza o społeczeństwie: 26. ZADANIE NR 26 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z wiedzy o społeczeństwie (11 h); 27. ZADANIE NR 27 - licealiści bliżej Europy - wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania ** (10h); XII Blok tematyczny: geografia: 28. ZADANIE NR 28 - dodatkowe zajęcia na poziomie rozszerzonym z geografii (15 h). * wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania - elementy matematyki w fizyce i metody matematyczne w fizyce (współdziałanie nauczycieli z dwóch przedmiotów: matematyki i fizyki ), ** wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania - licealiści bliżej Europy (współdziałanie nauczycieli z dwóch przedmiotów: historii i wiedzy o społeczeństwie). Wspólny Słownik Zamówień 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego (Usługi szkolnictwa średniego). Zamówienie podzielone jest na części (zadania). Liczba części (zadań): 28. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamawiający, zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy, określił maksymalną liczbę części przedmiotu zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Maksymalna liczba części przedmiotu zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca wynosi: na I blok tematyczny 4 (cztery) lub na II blok tematyczny 5 (pięć) lub na III blok tematyczny 4 (cztery) lub na IV blok tematyczny 2 (dwie) lub na V blok tematyczny 2 (dwie) lub na VI blok tematyczny 3 (trzy) lub na VII blok tematyczny 1 (jedną) lub na VIII blok tematyczny 1 (jedną) lub na IX blok tematyczny 1 (jedną) lub na X blok tematyczny 2 (dwie) lub na XI blok tematyczny 2 (dwie) lub na XII blok tematyczny 1 (jedną). Co oznacza, że jeżeli wykonawca złoży ofertę na dany blok tematyczny, nie może złożyć oferty na pozostałe bloki tematyczne. Zatem Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może złożyć ofertę tylko na jeden blok tematyczny maksymalnie: na I blok tematyczny 4 (cztery) lub na II blok tematyczny 5 (pięć) lub na III blok tematyczny 4 (cztery) lub na IV blok tematyczny 2 (dwie) lub na V blok tematyczny 2 (dwie) lub na VI blok tematyczny 3 (trzy) lub na VII blok tematyczny 1 (jedną) lub na VIII blok tematyczny 1 (jedną) lub na IX blok tematyczny 1 (jedną) lub na X blok tematyczny 2 (dwie) lub na XI blok tematyczny 2 (dwie) lub na XII blok tematyczny 1 (jedną) ofertę częściową. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę / oferty na dwa lub więcej bloków tematycznych niż dopuszczona liczbę części w obrębie danego bloku tematycznego, czyli więcej niż: na na I blok tematyczny 4 (cztery) lub na II blok tematyczny 5 (pięć) lub na III blok tematyczny 4 (cztery) lub na IV blok tematyczny 2 (dwie) lub na V blok tematyczny 2 (dwie) lub na VI blok tematyczny 3 (trzy) lub na VII blok tematyczny 1 (jedną) lub na VIII blok tematyczny 1 (jedną) lub na IX blok tematyczny 1 (jedną) lub na X blok tematyczny 2 (dwie) lub na XI blok tematyczny 2 (dwie) lub na XII blok tematyczny 1 (jedną), ofertę / oferty w całości odrzuca się na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, jako nieodpowiadającą treści SIWZ. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: I Liceum Ogólnokształcące w Namysłowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli: (1) oświadczy, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, aby wykonać zamówienie; (2) przedstawi w wykazie usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; (3) załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (4) w przypadku korzystania z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu/ów przedstawi pisemne zobowiązanie/a podmiotu/ów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli: (1) oświadczy, że dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz (2) przedstawi w wykazie osób, osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; (3) oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (4) w przypadku korzystania z osób zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu/ów, przedstawi pisemne zobowiązanie/a podmiotu/ów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty, 2) pisemne zobowiązanie/a podmiotu/ów, (od którego/ych wykonawca zamierza pozyskać zasoby: (1) wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, (2) osoby lub inne podmioty zdolne do wykonania zamówienia), do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,* 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W następujących przypadkach: -przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zajęć, -złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zajęć, -losowych uniemożliwiających realizację zajęć w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zajęć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, pok. nr 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, pok. nr 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Poddziałanie 9.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.