eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprzebudowa ul. Mickiewicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21824

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa ul. Mickiewicza Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, do kontaktów: Jerzy Błaszczyk, ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, fax 022 773-60-99, e-mail: zp@wesola.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Mickiewicza. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa - Dielnica Wesoła. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty drogowe z odcinkiem sieci wodociągowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 2/ dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego - wykonania w okresie ostatnich 5 lat (bądź krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy) min. dwóch robót drogowych o wartosci nie mniejszej niż 400000 zł (brutto) każda, odpowiadajaca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 3/ wykazanie dysponowania kadrą kierowniczą (kierownik robót branży drogowej i sanitarnej) posiadającą (należy dołączyć do oferty kopię uprawnień) odpowiednie uprawnienia zawodowe i posiadającą zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 4/ przedłożą polisę (lub inny dokument) aktualny na dzień składania ofert, potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5/ złozą oświadcznie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6/ wykaz podwykonawców (jesli wykonawca chce zlecić wykonanie pewnych prac podwykonawcom), 7/ wypełniony kosztorys ofertowy, 8/ wypełniony formularz oferty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/ Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (bądź krotszym, o ile okres działania jest krótszy) zrealizował minimum 2 roboty drogowe o wartości nie mniejszej niż 400000 zł (brutto) każda, odpowiadajace swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 2/ Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które przy realizacji zamówienia pełnić będą funkcję kierownika robót w branży drogowej i sanitarnej. Osoby te muszą posiadać odpowiednie uprawnienia zawodowe oraz przedstawić zaświadczenie o przynależności do Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z akrualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, 3/ Wykonawca załączy do oferty kopię polisy lub innego dokumentu, aktualnego na dzień składania ofert, potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialnośści cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót drogowych o wartości nie mniejszej niż 400000 zł każda, popartych dokumentam potwierdzającymi ich należyte wykonanie, z opisem wykonych robót, ich wartością oraz okresem w jakim została wykonana. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił min. 2 takie roboty. Brak dokmentów potwierdzających ich należyte wykonanie spowoduje nie zaliczenie wykazanej pracy. 2/ Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi zrealizować przedmiot zamówienia. Wymaga się od wykonawcy dysoponowania osobami, które będą pełnić funkcję, przy realizacji zamówienia - kierownika robót w branży drogowej i sanitarnej. Osoby te muszą posiadać uprawnienia zawodowe oraz być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Nie dysponowanie osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia spowoduje niespełnienie warunku. 3/ Wykonawcy przedłoży w ofercie kopię polisy (lub innego dokumentu) aktualnego na dzień składania ofert, potwierdzajacego ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Brak takiego dokumentu stanowić będzie o niespełnieniu warunku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, 2/ wykaz pracowników, którzy przy realizacji zamówienia pełnić będą funkcję kierowników robót w branży drogowej i sanitarnej. Wymaga się przedstawienia zarówno dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe tych osób jak i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżunierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 3/ kopia polisy (lub innego dokumentu) aktualnego na dzień składania ofert, potwierdzajacego ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Brak takiego dokumentu stanowić będzie o niespełnieniu warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 10:30, w siedzibie zamawiającego; Urząd Dzielnicy Wesoła ul. 1 Praskiego Pułku nr 33 sala 120 (I piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.