eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyryModernizacja budynku Domu Kultury w Gostyni poprzeza) Zadanie 1 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic przy północnej elewacji budynku DK Gostyń oraz wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z remontem drogi dojazdowej do projektowanej (Zagrody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Wyry: Modernizacja budynku Domu Kultury w Gostyni poprzez: a) Zadanie 1 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic przy północnej elewacji budynku DK Gostyń oraz wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z remontem drogi dojazdowej do projektowanej (Zagrody Śląskiej). b) Zadanie 2 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic przy zachodniej elewacji budynku.
Numer ogłoszenia: 218244 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, fax. 032 3256809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Domu Kultury w Gostyni poprzez: a) Zadanie 1 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic przy północnej elewacji budynku DK Gostyń oraz wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z remontem drogi dojazdowej do projektowanej (Zagrody Śląskiej). b) Zadanie 2 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic przy zachodniej elewacji budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Wykonawca zobowiązany jest do: a) Opracowania kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej na roboty budowlano - remontowe związane z wykonaniem zakresu rzeczowego zadań 1 oraz 2 na podstawie załączonego przedmiaru robót oraz wizji na obiekcie. b) Uwzględnienia w kosztach ogólnych złożonej oferty następujących prac towarzyszących: - zabezpieczenie terenu budowy przed wejściem osób postronnych, - prowadzenie robót z uwzględnieniem harmonogramu imprez oraz uroczystości okolicznościowych, które będą się odbywać w okresie prowadzenie robót budowlanych, - wykonanie wykopów kontrolnych oraz pomiarów wysokościowych związanych z wykonaniem kanalizacji deszczowej - sprawdzenie przyjętych założeń, - sporządzenie kart studni oraz szkicu powykonawczego wybudowanej kanalizacji deszczowej, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych i przywrócenie do stanu pierwotnego terenu objętego zamówieniem lub terenu, z którego oferent korzystał w czasie realizacji zamówienia. 2. Charakterystyka obiektu: a). Opis stanu istniejącego Budynek Domu Kultury zlokalizowany jest przy ul. Pszczyńskiej 366 w Gostyni. Wzdłuż elewacji północnej zlokalizowana jest wewnętrzna droga dojazdowa o nawierzchni asfaltowej ograniczonej obustronnie krawężnikiem drogowym. Wzdłuż tejże drogi dojazdowej jak i na elewacji zachodniej jest brak izolacji pionowych ścian piwnic, ponadto na elewacji północnej i zachodniej zlokalizowane są naświetla okien piwnicznych, jak również rury spustowe odprowadzające wodę opadową z dachu budynku, poprzez studnie chłonne bezpośrednio do gruntu. Naświetla okien piwnicznych są murowane z cegły pełnej, posadowione na płycie betonowej, naświetla od góry zabezpieczone są kratami stalowymi. Studnie chłonne (z dnem przepuszczalnym) wykonane z rury betonowej średnicy 400 mm osadzonej w gruncie. b). Szczegółowy opis wykonania robót: Zadanie 1 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic przy północnej elewacji budynku DK Gostyń oraz wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z remontem drogi dojazdowej do projektowanej (Zagrody Śląskiej). b.1.1. Roboty rozbiórkowe: - mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy bitumicznej - 190,40 m2, - mechaniczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego - 190,40 m2, - rozebranie krawężników betonowych wzdłuż istniejącego dojazdu jak i parkingu i zjazdu przy ul. Pszczyńskiej - 128,0 mb, - rozebranie ław betonowych pod krawężnik - 3,20 m3, - wywiezienie gruzu na odległość 5 km wraz z jego utylizacją - 31,40 m3, b.1.2. Roboty drogowe: - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości o głębokości 25 cm - 286,40 m2, - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża - 286,40 m2, - wykonanie zagęszczonej warstwy podsypki piaskowej - warstwa odsączająca grubości 10 cm po zagęszczeniu - 286,40 m2, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia z żużla wielkopiecowego lub tłucznia kamiennego nie sortowanego grubości 10 cm - 286,40 m2, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia z żużla wielkopiecowego lub tłucznia kamiennego nie sortowanego grubości 10 cm - 286,40 m2, - wykonanie ławy betonowej pod krawężniki o wymiarach 35x15 cm z betonu B-10 - 7,46 m3, - ułożenie krawężników drogowych o wymiarach 15x30 cm na uprzednio wykonanej ławie betonowej - 136 mb, - wykonanie nawierzchni z kostki drobnowymiarowej drogowej kolorowej (prostokąt) o wymiarach 10 x 20cm grubości 8 cm, droga dojazdowa w kolorze grafitowym, miejsca postojowe w kolorze szarym z pasami rozgraniczającymi stanowiska postojowe w kolorze czerwonym. Łączna powierzchnia - 231,80 m2, b.1.3. Roboty kanalizacji deszczowej - mechaniczne wykonanie wykopów koparką podsiębierną z transportem urobku do 1 km - 183,64 m3, - ażurowe umocnienie wykopu - 256,00 m2, - wykonanie studni śr. 1,0 m z kręgów betonowych z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym ciężkim - 5 szt., - ułożenie kanalizacji deszczowej z rur PCV średnicy 250 mm - 78,00 mb, - ułożenie kanalizacji deszczowej z rur PCV średnicy 160 mm, podejścia do wpustów, rynien i naświetli - 38,00 mb, - wykonanie studni ściekowych z rur betonowych śr. 400 mm - 5 szt., - wykonanie podsypki i zasypki piaskowej na kanalizacji deszczowej gr. warstwy po zagęszczeniu ponad wierzch rury min. 20 cm - 41,76 m3, - zasypanie wykopów gruntem - 99,70 m3, b.1.4. Roboty izolacyjne ścian piwnic: - odkopanie ścian piwnic budynku - 54, 72 m3, - ażurowe umocnienie wykopu - 68,40 m2, - rozebranie ścianek naświetli z cegły pełnej - 12,60 m2, - rozebranie betonowych płyt dennych naświetli - 0,333 m2, - oczyszczenie i odgrzybianie powierzchni ścian piwnic - 87, 40 m2, - wykonanie tynku zwykłego kat. II na ścianach piwnic - 87,40 m2, - wykonanie izolacji powłokowej poprzez dwukrotne malowanie lepikiem na zimno - 87,40 m2, - izolacja z foli wytłaczanej - 87,40 m2, - ułożenie drenażu z rur drenażowych średnicy 100 mm - 38,00 mb, - obsypka filtracyjna ze żwiru - 9,50 m3, - studzienki drenarskie połączeniowe z rur betonowych średnicy 400-500 mm - 1 szt., - dostawa wraz z akcesoriami i osadzenie naświetli z PCV okien piwnic o wymiarach 125x130x30 cm (dla ruchu pieszego) - 5 szt. - zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem - 45,23 m2, - wywiezie gruntu z wykopów - 15 m3, - wywiezienie gruzu z rozbiórek - 2,22 m3. Zadanie 2 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic przy zachodniej elewacji budynku. b.2.1. Roboty izolacyjne ścian piwnic - odkopanie ścian piwnic budynku - 39,56 m3, - ażurowe umocnienie wykopu - 49,45 m2, - rozebranie ścianek naświetli z cegły pełnej - 10,08 m2, - rozebranie betonowych płyt dennych naświetli - 0,264 m2, - oczyszczenie i odgrzybianie powierzchni ścian piwnic - 49,45 m2, - wykonanie tynku zwykłego kat. II na ścianach piwnic - 49,45 m2, - wykonanie izolacji powłokowej poprzez dwukrotne malowanie lepikiem na zimno - 49,45 m2, - izolacja z foli wytłaczanej - 49,45 m2, - ułożenie drenażu z rur drenażowych średnicy 100 mm - 21,50 mb, - obsypka filtracyjna ze żwiru - 5,25 m3, - studzienki drenarskie połączeniowe z rur betonowych średnicy 400-500 mm - 4 szt., - dostawa wraz z akcesoriami i osadzenie naświetli z PCV okien piwnic o wymiarach 125x130x30 cm (dla ruchu pieszego) - 4 szt. - zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem - 34,31 m3, - wywiezie gruntu z wykopów - 7 m3, - wywiezienie gruzu z rozbiórek - 1,77 m3. 3. Wymagania jakościowe: Roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z: a). ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami). b). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych ( Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz.401). c). obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem autorskim oraz przedstawiciela lub dysponenta istniejących sieci pod i nadziemnych. d). dostarczone materiały i wyposażenie muszą posiadać stosowne atesty i być fabrycznie nowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3. pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium musi być wniesione do dnia 29.09.2008r. do godz. 10.45. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść na konto: Bank Spółdzielczy Tychy 81 84350004 0000 0000 6145 0001 z oznaczeniem: (Modernizacja budynku Domu Kultury w Gostyni (Zadanie 1 i Zadanie 2).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2. Wykonawcy ponadto muszą spełnić dodatkowe warunki stawiane przez Zamawiającego: a). Wykonawca winien dysponować odpowiednią kadrą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności musi dysponować minimum 1 pracownikiem z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej - należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ), b). Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lata 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym 1 robocie budowlanej związanej z wykonaniem nawierzchni z kostki drogowej o minimalnej wartości netto 60.000 zł oraz 1 robocie budowlanej związanej z wykonaniem kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub drenażu o minimalnej wartości netto 50.000 zł - potwierdzonymi odpowiednimi referencjami (wypełnić załącznik nr 6 do SIWZ), c). Wykonawca winien dokonać wizji w terenie objętym przedmiotem zamówienia, jak również zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy oraz wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty dokonania wizji w terenie poniesie wykonawca (wypełnić załącznik nr 1 do SIWZ), d). Wykonawca winien zagwarantować wykonanie zamówienia w wymaganym terminie (wypełnić załącznik nr 1 do SIWZ), e). Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 PLN, obejmującą cały okres wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu robót (części zamówienia), których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonania robót brukarskich oraz kanalizacji deszczowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem licytacji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Zamawiający nie przewiduje rozliczania się w walutach obcych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a). w przypadku, gdy uprawnienie do składania oświadczeń woli nie wynika jasno z właściwego rejestru, a np. ze statutu, należy dołączyć kopię statutu, z którego jednoznacznie wynika uprawnienie do składania oświadczeń woli. b). z odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji winno wynikać, że zakres prowadzonej działalności gospodarczej jest zgodny z przedmiotem zamówienia. 5. Oświadczenie wykonawcy, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 4. 6. Wykaz wszystkich osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5, zgodnie z rozdz. VIII pkt. 2a. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lata 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007), a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6, zgodnie z rozdz. VIII pkt. 2b. 8. Zaakceptowane i dołączone do oferty ogólne warunki umowy - załącznik nr 7. 9. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarami robót wg załączników nr 8 i nr 9. 10. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z rozdz. VIII pkt. 2e. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IX pkt. 4, 5 niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b). nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Niespełnienie chociażby jednego warunku stawianego wobec Wykonawców przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy oraz odrzuceniem jego oferty. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego z rozdz. IX SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, pokój nr 9 i 10 (I piętro), po wcześniejszym pisemnym zamówieniu. Koszt SIWZ: 9,00 PLN..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:45, miejsce: Ofertę można złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, Sekretariat, (I piętro). Termin składania ofert upływa w dniu 29.09.2008r. o godz. 10.45..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.