Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Katowice: Usługa druku książek
Numer ogłoszenia: 218235 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku książek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa druku książek techniką dowolną (cyfrową lub offsetową z płyt CTP) bloków, okładek/oklejek, wklejek i wyklejek 16 tytułów w oprawie broszurowej lub całopapierowej klejonej bądź szytej (lega - 16 str.) oraz próbne wydruki okładek/oklejek, wklejek i wyklejek (proofy w skali 1:1) do akceptacji, o łącznej maksymalnej objętości 298,0 arkuszy drukarskich bloku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załącznikach nr 2 oraz 2.1 do 2.16 do Specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.100,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (dostarczone wg. zasady określonej w cz. II pkt.3 SIWZ).
4. wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat wykonał, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia,
Jako usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna usługę, której przedmiotem był:
druk i oprawa co najmniej 7 tytułów (łącznie ok. 90 arkuszy drukarskich) o wartości nie niższej niż 30.000,- złotych brutto, wykonaną dla jednego zleceniodawcy.
Zamawiający uzna usługi, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
5. wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, t.j. co najmniej:
-maszyną do druku cyfrowego lub maszyną drukarską czterokolorową i naświetlarką płyt CTP;
-oklejarką;
-krajarką.
5.1. lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w urządzeń.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
6. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza), oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
9. wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia.
9.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia urządzeń, które Wykonawca zamierza wykorzystać do należytego wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.9 Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował.
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty:
10. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi tj. Certyfikat jakości ISO/9001/2000.
11. dwie książki w formacie B5 (168 x 240 mm):
- jedna książka w oprawie całopapierowej (twardej), foliowanej;
- jedna książka w oprawie broszurowej, foliowanej
obydwie książki winny zawierać fotografie kolorowe.
Dokumenty wymienione w pkt. 7-10 należy złożyć formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 7, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Ocena techniczna druku - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2009.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Druk atramentowy i oprawa 9 tytułów "Pisma zebrane Janusza Sławińskiego "
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.