eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Łódź: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 218232 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - Dostawa komponentów. Część 2 - Dostawa monitorów i drukarek. Część 3 - Dostawa oprogramowania do monitorowania komputerów. Szczegółowy opis oraz parametry techniczne zamawianego sprzętu i oprogramowania - zostały określone w Tomie III zatytułowanym Szczegółowe Dane Techniczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22, ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 w związku z art. 22, ust. 1, pkt 4 Ustawy. Ocena spełnienia warunków Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki ogólne ubiegania się o zamówienie: 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. Oświadczenie to musi złożyć każdy wykonawca lub pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. Oświadczenie to musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 4 winny być wystawione w terminach analogicznych jak terminy określone dla odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt. 3. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu, w Łodzi, ul. Piotrkowska 175, pokój nr 417.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zarządzie Dróg i Transportu w Łodzi, ul. Piotrkowska 175, pokój nr 420..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: II.2) Termin wykonania: 14 dni od daty zawarcia umowy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA Część 1 - Dostawa komponentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa komponentów. Szczegółowy opis oraz parametry techniczne zamawianego sprzętu zostały określone w Tomie III zatytułowanym Szczegółowe Dane Techniczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA Część 2 - Dostawa monitorów i drukarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Dostawa monitorów i drukarek. Szczegółowy opis oraz parametry techniczne zamawianego sprzętu zostały określone w Tomie III zatytułowanym Szczegółowe Dane Techniczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA Część 3 - Dostawa oprogramowania do monitorowania komputerów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Dostawa oprogramowania do monitorowania komputerów. Szczegółowy opis oraz parametry techniczne zamawianego oprogramowania - zostały określone w Tomie III zatytułowanym Szczegółowe Dane Techniczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.