eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kąty,, Dostawa sprzętu do gabinetówrehabilitacji i medycznej pomocy doraźnej Domu Pomocy Społecznej w Kątach



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Kąty: ,, Dostawa sprzętu do gabinetów: rehabilitacji i medycznej pomocy doraźnej Domu Pomocy Społecznej w Kątach
Numer ogłoszenia: 218224 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Kąty 22, 05-332 Kąty, woj. mazowieckie, tel. 025 7991907, fax 025 7991907.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katy.dps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,, Dostawa sprzętu do gabinetów: rehabilitacji i medycznej pomocy doraźnej Domu Pomocy Społecznej w Kątach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu do gabinetów: rehabilitacji i medycznej pomocy doraźnej Domu Pomocy Społecznej w Kątach. 1. Zestaw megaklocków ( wałki, półwałki, kliny, kostki, materace)- 1 kpl. 2. Drabina gimnastyczna z drewna bukowego o wym.250x 90 cm-1szt. 3. Ławka gimnastyczna 300x30x30cm - 1 szt. 4. Materac trzyczęściowy składany 195x100x5 cm - 1 szt. 5. Materac rehabilitacyjny jednoczęściowy 195x100x5cm - 1 szt. 6. Piłka gimnastyczna do skakania z uchwytami o 60cm - 1 szt. 7. Piłka sensoryczna z wypustkami o 28 cm - 1 szt. 8. Piłka gimnastyczna ABS 95 cm - 1 szt. 9. Rotor kończyn górnych - 1 szt. 10. Rotor kończyn dolnych - 1 szt. 11. Rotor do ćwiczeń stawu barkowego - 1 szt. 12. Poręcze ( tor) do nauki chodzenia - 1 szt. 13. Schody do nauki chodzenia - 1 szt. 14. Lampa Solux LS - 3 statywowa - 1 szt. 15. Laser Duoter plus - 1 szt. 16. Aguavibron - 1 szt. 17. Ekopompa do Aguavibronu - 1 szt. 18. Termożele - różna wielkość - 1 kpl. 19. Kształtki rehabilitacyjne - wałek 100x30 - 1 szt. - półwałek - 1 szt. - klin - 1 szt. 20. Aparat do masażu ciała MG 80 - 1 szt. 21. Waga elektroniczna do ważenia - 1 szt. 22. Przepływowa lampa bakteriobójcza NBVE 60/30 NL - 2 szt. 23. Ciśnieniomierz elektroniczny BM - 16 - 1 szt. 24. Taboret Delta - tapicerka niebieska - 2 szt. 25. Kabina do ćwiczeń i zawieszeń UGUL - 1 szt. 26. Osprzęt do UGUL-a pełny - 1 kpl. 27. Leżanka - stół rehabilitacyjny standard ( stół o stałej wysokości, tapicerka dwuczęściowa, regulowany podgłówek z wyciągiem na nos i brodę, wyposażony z zaczepy do pasów stabilizujących) wysokość - 75 cm, długość - 195 cm, regulacja kąta nachylenia zagłówka: od -45 ° do +45 °, kolor tapicerki do uzgodnienia - niebieski lub turkusowy. - 1 szt. 28. Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń z dziećmi z elektryczną regulacją wysokości -1 szt. 29. Kozetka do badań lekarskich- konstrukcja metalowa, wysokość stała,kolor turkus - 1 szt. 30. Szafka lekarska wisząca biała 80 cm - 1 szt. 31. Szafa lekarska - 2 drzwiowa biała - 2 szt. 32. Szafa lekarska - 1 drzwiowa biała - 1 szt. 33. Biurko lekarskie - 2 szt. 34. Fotel lekarski KL-2 - 2 szt. 35. Stolik 3-półkowy na kółkach - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, a w tym: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia warunków dokonana będzie wyłącznie w oparciu o te przedłożone wraz z ofertą dokumenty, których przedstawienia żądał Zamawiający. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, o którym mowa w art.22 ust 1 Pzp - Formularz nr 1. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71 poz.645, § 1 ust 1): aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub kserokopia podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl www.katy.dps.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Kąty 22 05-332 Siennica woj. mazowieckie pow. miński.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Kąty 22 05-332 Siennica pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.