eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych i sprzętu drogowego w 2015r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Krosno: Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych i sprzętu drogowego w 2015r.
Numer ogłoszenia: 218215 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie , ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 437 57 96, faks 13 436 60 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych i sprzętu drogowego w 2015r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone zostało na dwie części. O r i e n t a c y j n a ilość zamówienia w okresie objętym zamówieniem: Razem (Dukla + Krosno): Benzyna 95 - 14.280,00litrów ON - 51.722,00litrów Opis poszczególnych części dokonany został w ZAŁĄCZNIKU I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Zakres dostaw - wg zapotrzebowania Zamawiającego. Całkowita odpowiedzialność za dostawy paliwa niezgodne z normami ciąży na dostawcach. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny z normami oraz warunkami określonymi w umowie, dostawca zostanie obciążony karami - zgodnie z umową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.20.00-3, 09.13.41.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego wskazane w art. 22 ust. 1 pkt1 Ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, tj. załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego wskazane w art. 22 ust. 1 pkt2 Ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenie W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, tj. załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego wskazane w art. 22 ust. 1 pkt3 Ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, tj. załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego wskazane w art. 22 ust. 1 pkt3 Ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, tj. załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego wskazane w art. 22 ust. 1 pkt4 Ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia: 1). wypełnionego i podpisanego oświadczenia, tj. załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2). dokumentów wymienionych w dziale 6 (tj.Wykaz oświadczeń lub dokumentów...), pkt 2) SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku wg metody spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Wypełniony formularz OFERTY - Załącznik Nr1 do SIWZ 3. Projekt umowy,zaakceptowany i zaparafowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę - Załącznik nr 4 do SIWZ 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć obowiązującą na dzień podpisania umowy Koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania, przetwarzania, magazynowania, przesyłania, dystrybucji i obrotu paliwami i energią.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości jak i wartości przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy przed upływem terminu określonego w umowie, jeżeli dalsze wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 3. Rozliczenie Wykonawcy z Zamawiającym za wydane towary odbywać się będzie według przedłożonych obowiązujących cen ofertowych, które mogą ulec zmianie w przypadku zmiany cen dystrybucyjnych paliw w skali ogólnokrajowej. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o istotnej zmianie okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. 5. Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy w przypadku niezgodnych z warunkami niniejszej umowy dostaw materiałów nie odpowiadających określonym normom lub nie realizowania innych postanowień umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie ul. Bieszczadzka 1, 38 - 400 Krosno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1, pok. 613.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych i sprzętu drogowego w 2015r. - na terenie gminy Dukla.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: O r i e n t a c y j n a ilość zamówienia w okresie objętym zamówieniem: Dukla: Benzyna 95 - 13.620litrów ON - 50.582litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.20.00-3, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych i sprzętu drogowego w 2015r. - na terenie miasta Krosno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: O r i e n t a c y j n a ilość zamówienia w okresie objętym zamówieniem: Krosno: Benzyna 95 - 660litrów ON - 1.140litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.20.00-3, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.