Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Barzkowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU DO DRUKU
Numer ogłoszenia: 21814 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach, Barzkowice 1, 73-134 Barzkowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5613700 do 02, faks 091 5613791.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMORZĄDOWA WOJEWÓDZKA OSOBA PRAWNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU DO DRUKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach: I CZĘŚĆ - Różny sprzęt i artykuły biurowe CPV 30190000-7 II CZĘŚĆ - Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, kopiujących, faksów CPV 30192113-6, 30125100-2, 30125110-5, 30125120-8 III CZĘŚĆ - Papier do drukowania CPV 30197630-1 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania na koszt Wykonawcy. 3. Określone przez Zamawiającego ilości asortymentu, w każdej z części są wartością szacunkową ustaloną dla okresu obowiązywania umowy, poszczególne ilości mogą odbiegać od ilości wykorzystanych podczas trwania umowy. 4. Dostarczone materiały muszą być dobrej jakości, o wysokich walorach użyteczności oraz spełniać wymogi zawarte w SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz zdatny do użytku przez okres min. 12 miesięcy od dnia dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWO DOTYCZY PROJEKTU: SZKOLENIA ZAWODOWE DLA OSÓB ZATRUDNIONYCH W ROLNICTWIE I LEŚNICTWIE OBJĘTEGO PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH SOWA SP. Z O. O., UL. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 1, 73-110 STARGARD SZCZECIŃSKI, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55246,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51402,60
Oferta z najniższą ceną: 51402,60 / Oferta z najwyższą ceną: 57391,68
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SORT SP. Z O. O. Biuro Handlowe Stargard Szczeciński, Ul. Towarowa 13A, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56071,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52358,48
Oferta z najniższą ceną: 52358,48 / Oferta z najwyższą ceną: 61308,11
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
DOSTAWY MATERIAŁÓW OBJĘTE NINIEJSZYM POSTĘPOWANIEM SĄ POWSZECHNIE DOSTĘPNE O USTALONYCH STANDARDACH JAKOŚCIOWYCH , JAK RÓWNIEŻ TRYB ZAPYTANIA O CENĘ ZASTOSOWANO W CELU SPRAWNEGO PRZEPROWADZENIA PROCEDURY. TRYB TEN ZASTOSOWANO ZGODNIE Z ART. 70 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu - Część nr 2 - Warsztaty ogrodnicze
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoła na miarę XXI wieku"
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





