Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Zielona Góra: Remont w budynku zarządu ZGKiM
Numer ogłoszenia: 218132 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w budynku zarządu ZGKiM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu klatki schodowej, hollu, korytarzy, pomieszczeń biurowych i piwnic w budynku zarządu ZGKiM przy Al. Zjednoczenia 110 w Zielonej Górze. Prace remontowe należy wykonać w oparciu o zakres prac, oraz przedmiar robót dołączony do siwz. Remont w pomieszczeniach sekretariatu, kancelarii należy wykonywać w dni wolne od pracy, tj. sobota, niedziela, piątek od godz. 15:00. Każdorazowo po wykonanych robotach, każdego dnia pracy - wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy. Zakres prac obejmuje: - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności ścian; - zmycie i zeskrobanie ścian; - skasowanie zacieków; - gruntowanie ścian; - malowanie ścian farbą olejną bez szpachlowania; - malowanie ścian, sufitów farbą emulsyjną; - malowanie balustrad, rur, podokienników, grzejników, ościeżnic i drzwi farbą olejną; - zerwanie wykładziny PCV, wyrównanie podłoży, ułożenie nowej wykładziny PCV i listew przyściennych drewnianych; - osłony z folii: okien, drzwi, podłóg. Kolory farb (pastelowe) będą uzgadniane z zamawiającym na bieżąco..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp; -spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy Pzp; -wykażą się realizacją min. 1 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem obecnego zamówienia, tj. wykonaniem robót remontowych malarskich o wartości min. 40.000 zł, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót; -zatrudniają kierownika budowy wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu poprzez analizę załaczonego oświadczenia oraz wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -formularz oferty na zał. druku - załącznik nr 2; -szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót dołączonego do niniejszych warunków (ceny jednostkowe materiałów w kosztorysie ofertowym należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu); -wykaz stawek i narzutów - załącznik nr 3; -wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 4; -dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością; -wymagane prawem uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej; -podpisany załącznik nr 5 do specyfikacji zawierający niezbędne oświadczenia; -aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 a, nr pokoju 101, nie później niż do godz. 8:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





