eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Remont chodnika w ul. Lwowskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Zielona Góra: Remont chodnika w ul. Lwowskiej.
Numer ogłoszenia: 218124 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ul. Lwowskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: - rozebranie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8 cm, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej z selekcją i zmagazynowaniem do ponownego wbudowania - 149,60 m2; - rozebranie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8 cm, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. do 6 km - miejsce wskazane przez inwestora - 349,20 m2; - rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 5 km wraz z utylizacją - 27,00 m; - rozebranie ogrodzenia chodnika ze słupków stalowych z załadowaniem i wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km wraz z utylizacją - 80 m; - demontaż poręczy mostowych (48 kg/m) z załadowaniem i wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km wraz z utylizacją - 132 m; - rozebranie konstrukcji pomostu z prefabrykowanych płyt żelbetowych 3,00x1,20x0,12 m z załadunkiem i wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km wraz z utylizacją - 41,10 m3; - rozebranie prefabrykowanych podciągów żelbetowych 6,00x0,40x0,0,24 m z załadunkiem i wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km wraz z utylizacją - 10,40 m3; - rozebranie prefabrykowanych słupów żelbetowych 3,00x0,40x0,24 m z załadunkiem i wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km wraz z utylizacją - 5,20 m3. 2. Roboty ziemne: - roboty ziemne wykonywane mechanicznie z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 5 km wraz z utylizacją (humus - warstwa gr. 20 cm) - 104,00 m3; - mechaniczne roboty ziemne w gruncie kat. III z załadunkiem i transportem urobku na odl. do 1 km wraz z zagęszczeniem gruntu w nasypie i zwilżenie w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą - 136,00 m3; - mechaniczne roboty ziemne w gruncie kat. III z załadunkiem i transportem urobku na odl. do 5 km wraz utylizacją - 1.360,00 m3. 3. Mury oporowe: - podkłady betonowe o wymiarach 0,30x0,15 cm z betonu C12/15 na podłożu gruntowym - 7,40 m3; - dostawa i montaż prefabrykatów T-180 T-WALL (lub innych o podobnych parametrach) wraz z zasypką materiałami sypkimi (pospółka) oraz przy użyciu geowłókniny filtracyjnej i materiału izolacyjnego - 79 szt.; - dostawa i montaż prefabrykatów T-120 T-WALL (lub innych o podobnych parametrach) wraz z zasypką materiałami sypkimi (pospółka) oraz przy użyciu geowłókniny filtracyjnej i materiału izolacyjnego - 82 szt.; - dostawa i montaż prefabrykatów T-120 T-WALL (lub innych o podobnych parametrach) z nadstawką wraz z zasypką materiałami sypkimi (pospółka) oraz przy użyciu geowłókniny filtracyjnej i materiału izolacyjnego - 78 szt.; - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wyk. na zimno z roztworu asfalt.- pierwsza warstwa - 875,20 m2; - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wyk. na zimno z roztworu asfalt.- druga i następna warstwa - 875,20 m2; - poręcze typu mostowego - 122,00 m. 4. Elementy ulic: - nawierzchnia chodników z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, szarej na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - materiał z odzysku - 149,60 m2; - nawierzchnia chodników z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, szarej na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 338,30 m2; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 35,00 m. 5. Zieleń drogowa: - ręczne plantowanie skarp - 520,00 m2; - humusowanie skarp przy grubości warstwy ziemi urodzajnej 15 cm - 520,00 m2; - przemieszanie rozścielonej ziemi z podłożem, wygrabienie, oczyszczenie, wyrównanie i zagęszczenie - 520,00 m2; - wykonanie trawników siewem - 520,00 m2; - pielęgnacja trawników w okresie gwarancyjnym - 520,00 m2. 6. Przebudowa kablowej linii oświetleniowej: - ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. III - 56,00 m3; - ręczne zasypywanie rowów dla kabli w gruncie kat. III - 56,00 m3; - nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4 m - 278,00 m; - układanie kabla YAKY 4x35 mm2 w rowach kablowych ręcznie, z zabezpieczeniem folią kalandrowaną z PVC uplastycznionego grub. powyżej 0,4-0,6 mm - 154,00 m; - układanie kabla YAKY 4x35 mm2 w latarniach oświetleniowych - 15,00 m; - obróbka na sucho kabla 4-żyłowego, o przekroju żył do 50 mm2 na nap.do 1 kV, o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych - 10 szt.; - montaż słupa ośw. stalowego cynkowanego, część nadziemna l=9m wraz z wykonaniem wykopu i fundamentu, montażem złącza IZK 2 i numeracją latarni - 4 szt.; - montaż wysięgnika rurowego jednoramiennego, do słupów stalowych o wysokości 6,0-9,5 m - 4 szt.; - montaż przewodów do opraw oświetleniowych, przez wciąganie w słupy i wysięgniki, przy wysokości latarń do 10 m - 4 kpl.; - montaż na wysięgniku, opraw oświetlenia zewnętrznego, typu SGP 340/SON-T plus 150 W lub równoważnych - 4 szt.; - demontaż słupa oświetleniowego - 4 szt.; - demontaż wysięgnika rurowego 1 ram. na słupie - 4 szt.; - demontaż oprawy oświetlenia zewnętrznego - 4 kpl.; - badanie linii kablowej: niskiego napięcia - kabel 4-żyłowy - 5 odc.; - pomiar rezystancji izolacji przewodów w latarni ( obwód 1-fazowy) - 4 pomiary; - badania i pomiary skuteczności ochrony przy uszkodzeniu - 1 szt.; - obsługa geodezyjna - wytyczenie i pomiar powykonawczy - 1,4 hm..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.1.2. wiedza i doświadczenie - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 9.1.2.1. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania o minimalnej wartości 300.000,00 zł brutto każde w zakresie wykonania remontów lub budowy dróg o nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz co najmniej 1 zadania o minimalnej wartości 400.000,00 zł brutto w zakresie wykonania remontów lub budowy konstrukcji inżynierskich (mosty, wiadukty, kładki dla pieszych),, udokumentowanych, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - nie dopuszcza się sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego; Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.6) i 6.1.10) SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potencjał techniczny - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 9.1.3.1. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia: - koparko-spycharka lub koparka-ładowarka - min. 1 szt. - żuraw samochodowy o udźwigu min. 10 t - min. 1 szt. - samochód samowyładowczy 5 - 10 t - min. 1 szt. - samochód samowyładowczy 10 - 15 t - min 1 szt. - młot pneumatyczny - min. 2 szt. - koparka o poj. łyżki min. 0,15 m3 - min. 1 szt. - zagęszczarka wibracyjna - min. 1 szt. - wibrator płytowy z osłoną z tworzywa sztucznego - min. 1 szt. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.7) i 6.1.10) SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osoby zdolne do wykonania zamówienia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 9.1.4.1. dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.8) - 6.1.10) SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

28. Zmiana umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: zgodnie z pkt 38 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA ZIELONA GÓRA UL.PODGÓRNA 22 POKÓJ 407.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIASTA ZIELONA GÓRA UL.PODGÓRNA 22 POKÓJ 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.