To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Koszalin: Wyposażenie obiektu dla potrzeb obsługi klienta i utrzymania obiektu w ramach zadania inwestycyjnego Filharmonia - sala koncertowa w podziale na zadania: Zadanie 1: Meble, Zadanie 2: Program do sprzedaży biletów i urządzenia elektroniczne, Zadanie 3: Podnośnik na widownię - pomost roboczy
Numer ogłoszenia: 218039 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186121 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie obiektu dla potrzeb obsługi klienta i utrzymania obiektu w ramach zadania inwestycyjnego Filharmonia - sala koncertowa w podziale na zadania: Zadanie 1: Meble, Zadanie 2: Program do sprzedaży biletów i urządzenia elektroniczne, Zadanie 3: Podnośnik na widownię - pomost roboczy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyposażenie obiektu dla potrzeb obsługi klienta i utrzymania obiektu w ramach zadania inwestycyjnego Filharmonia - sala koncertowa w podziale na zadania: Zadanie 1: Meble, Zadanie 2: Program do sprzedaży biletów i urządzenia elektroniczne, Zadanie 3: Podnośnik na widownię - pomost roboczy, W ramach Zadania nr 1: krzesła, stoły, szafy, urządzenia czyszczące. W ramach Zadania nr 2: Urządzenia komputerowe, pakiet oprogramowania dla punktów sprzedaży. W ramach zadania nr 3: podnośnik na widownię - pomost roboczy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.14.13.00 - Szafy 42.92.47.40 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.11.00.00 - Pakiety oprogramowania dla punktów sprzedaży 42.41.70.00 - Podnośniki i przenośniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa o dofinansowanie projektu Filharmonia Koszalińska im. Stanisława Moniuszki w Koszalinie nr UDA-RPZP.05.02.01-32-001 /10-00. Projekt współfinansowany przez Unię Europejska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIKOMAX MEBLE BIUROWE S.C., Jarosław Morawski, Marcin Możejko, uL. Gorkiego 5/1, 70-390 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77140,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100932,90
Oferta z najniższą ceną: 100932,90 / Oferta z najwyższą ceną: 109196,94
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Program do sprzedaży biletów i urządzenia elektroniczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- . Vector Soft Sp. z o.o., ul. Rzędzińska 3, 01-368 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122267,03
Oferta z najniższą ceną: 122267,03 / Oferta z najwyższą ceną: 122267,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa 2 sztuk oryginalnych, fabrycznie nowych hederów PH05 SmartCut (nr fabryczny 998113) przeznaczonych do kosiarek Amazone Profihopper
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży elektrycznej w budynkach i lokalach gminnych w 2026 roku
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Pyrzycach
- Usługa naprawy koszarowego sprzętu kwaterunkowego na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
- Pielęgnacja drzew przydrożnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
- Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół w Złoczewie
- Dostawa systemu sprzedaży biletów w ramach projektu pn. Modernizacja infrastruktury teleinformatycznej Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Dostawa zestawów edukacyjnych narzędzi informatycznych dla szkół - zestawu komputerowego w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
- Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń na potrzeby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania dla Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ POMOCY MULTIMEDIALNYCH W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





