eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeLeasing samochodu dostawczego do 3,5 t.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Zabrze: Leasing samochodu dostawczego do 3,5 t.
Numer ogłoszenia: 218038 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska Polskiej Akademii Nauk, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716481, fax 0-32 2717470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipis.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTA ORGANIZACYJNA POSIADAJĄCA OSOBOWOŚĆ PRAWNĄ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing samochodu dostawczego do 3,5 t..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na leasing samochodu dostawczego do 3,5 t Wymagania minimalne: 1. KOLOR: jasny 2. Całkowita masa dopuszczalna do 3,5 T 3. Samochód przystosowany do przewozu 5-6 osób zgodny z art. 86 ust. 4 punkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 nr 54, poz. 535 z późniejszymi zmianami) 4. Przegroda ładunkowa - mobilna kratka 5. Minimalna długość przestrzeni ładunkowej - 2 metry 6. Minimalna wysokość przestrzeni ładunkowej -1,7 metra 7. Okna dodatkowe po obu stronach dla drugiego rzędu siedzeń 8. Pełna podsufitka 9. Czujnik cofania 10. Instalacja do zamontowania radia 11. Tapicerowanie przestrzeni pasażerskiej 12. Montaż podłogi wykładziną antypoślizgową 13. Silnik turbo diesel spełniający normy emisji spalin EURO-4 14. Moc minimalna 110 KM 15. Maksymalne zużycie paliwa 8 l/100 poza miastem 16. Poduszka dla kierowcy i pasażerów z przedniego siedzenia 17. ABS 18. ESP 19. Wspomaganie układu kierowniczego 20. Elektroniczny immobiliser 21. Podgrzewana szyba przednia 22. Klimatyzacja przód manualna Warunki leasingu: - czas trwania umowy leasingu - 48 miesięcy - opłaty wstępne (czynsz inicjacyjny) - 10% wartości przedmiotu zamówienia brutto - wartość końcowa 1% od wartości przedmiotu zamówienia brutto - gwarantowane prawo pierwokupu przedmiotu zamówienia - leasing w walucie PLN - raty równe o stałym oprocentowaniu w okresie trwania umowy leasingu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 1000 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia dotyczącego dostawy oraz leasingu samochodów dostawczych do 3,5 t Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 3.1.1. na łączną kwotę co najmniej 100 000 Euro (wykaz dostaw) oraz podpisanych oświadczeń zamieszczonych w formularzu cenowym oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w punkcie 3.1.2. oraz podpisanych oświadczeń zamieszczonych w formularzu cenowym oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 3.1.3. oraz podpisanych oświadczeń zamieszczonych w formularzu cenowym oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający wymaga potwierdzenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji mechanicznej oraz 8 -letniej gwarancji na perforację nadwodzia. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 3.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć podpisane oświadczenie (znajdujące się w formularzu cenowym oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonych działań. 3.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres gwarancji na samochód - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipis.zabrze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska PAN ul. Skłodowskiej - Curie 34 41-819 Zabrze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Instytutu Podstaw Inżynierii Środowiska PAN ul. Skłodowskiej - Curie 34 41-819 Zabrze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.