eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › BUDOWA DROGI OSIEDLOWEJ ŁĄCZĄCEJ ULICĘ IWASZKIEWICZA Z ULICĄ CHOPINA WRAZ Z MIEJSCAMI PARKINGOWYMI ORAZ PARKINGIEM OSIEDLOWYM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Oława: BUDOWA DROGI OSIEDLOWEJ ŁĄCZĄCEJ ULICĘ IWASZKIEWICZA Z ULICĄ CHOPINA WRAZ Z MIEJSCAMI PARKINGOWYMI ORAZ PARKINGIEM OSIEDLOWYM
Numer ogłoszenia: 217924 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława , Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3132346, fax. 071 3132491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI OSIEDLOWEJ ŁĄCZĄCEJ ULICĘ IWASZKIEWICZA Z ULICĄ CHOPINA WRAZ Z MIEJSCAMI PARKINGOWYMI ORAZ PARKINGIEM OSIEDLOWYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - roboty budowlane drogowe. 1.Wykonanie drogi osiedlowej łączącej ul. Iwaszkiewicza z ul. Chopina 2. Wykonanie parkingu wzdłuż drogi osiedlowej - dla samochodów osobowych - 27 miejsc parkingowych. 3.Wykonanie parkingu wzdłuż ulicy Chopina - dla samochodów osobowych -12 miejsc parkingowych. 4. Wykonanie parkingu osiedlowego - dla samochodów osobowych - 211 miejsc parkingowych. 5. Wykonanie odwodnienia parkingu osiedlowego - budowę 8 studzienek ściekowych wraz z przykanalikami, studniami rewizyjnymi szt. 4 i kolektorem deszczowym. 6.Wykonanie oświetlenia Łączna powierzchnia utwardzona kostką betonową 8cm - ok.7000m2 Przebudowa terenu między ulicami Iwaszkiewicza i Chopina będzie polegała na wykonaniu drogi osiedlowej wraz z parkingami o nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm a także wykonaniu ciągów pieszych i odwodnienia. Początek projektowanej budowy drogi przyjęto w km 0+000 na skrzyżowaniu z wyjazdem z pawilonu handlowego PSS Jakub a koniec na skrzyżowaniu z ulicą Chopina w km 0+134. Szerokość drogi wynosi 6.0 m, ciągu pieszego z prawej strony 1,50 m a promienie łuków wyokrąglających krawędzie jezdni wynoszą R= 6.00 m Wzdłuż drogi i parkingu należy ułożyć krawężnik betonowy 15x30x100 cm po stronie prawej i lewej na ławie betonowej w ilości 0,0675 m3/ mb. Chodniki od strony terenów zielonych oddzielone będą obrzeżami betonowymi 100x30x8 cm na podsypce cementowo piaskowej. Wzdłuż drogi zaprojektowano miejsca parkingowe : - 10 miejsc postojowych dla samochodów osób niepełnosprawnych które powinny być wyraźnie oznakowane zgodnie z projektem oznakowania pionowego i poziomego. - 17 miejsc postojowych dla samochodów osobowych - 3 miejsca postojowe dla rowerów o wymiarach 2,50 x 5,00 m szt. 2 i 10,00 x 5,00 m szt.l a także 4 dojścia - do budynków o szerokości 2,5 m i długości 7,5 m. Dojścia do budynków należy oddzielić krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm od miejsc parkingowych i terenów zielonych, na parkingu na długości 2.5 m krawężnik należy wtopić, tak aby wystawał maksymalnie 2,0 cm. Po prawej stronie drogi zaprojektowano także parking osiedlowy na 211 miejsc parkingowych. Szerokości jezdni dróg manewrowych wynoszą 5,0 m a promienie łuków wyokrąglających krawędzie jezdni wynoszą R= 5.00 m. Zaprojektowano 8 rzędów miejsc postojowych, miejsca postojowe usytuowane naprzeciwko siebie oddzielone są opaską z kostki betonowej o szerokości 1,0 m. Dodatkowo zaprojektowano miejsca parkingowe od strony ulicy Chopina: - 12 miejsc postojowych dla samochodów osób niepełnosprawnych które powinny być wyraźnie oznakowane zgodnie z projektem oznakowania pionowego i poziomego. - 3 miejsca postojowe dla rowerów o wymiarach 6,25 x 5,00 m szt. 2 i 8,75 x 5,00 m szt.l Dodatkowo zaplanowano ciąg pieszy przed istniejącym pawilonem handlowym oraz 3 dojścia do parkingu osiedlowego szerokości 2,50 m - 3,0 m i długości 15,0 m. Dojścia do budynków należy oddzielić krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm od miejsc parkingowych i terenów zielonych, na parkingu na długości 2.5 m krawężnik należy wtopić, tak aby wystawał maksymalnie 2,0 cm. Miejsca postojowe są usytuowane zgodnie z planem sytuacyjnym , a ich wymiary wynoszą: - dla samochodów osób niepełnosprawnych - 3,75 x 5,00 m i 4,16 x 5,00 m (szer. x dług.) - dla samochodów osobowych - 2,50 x 5,00 m Przed oddaniem do użytkowania parkingów należy wykonać oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z projektem. Na planie sytuacyjnym zaznaczono linie wyznaczające miejsca postojowe dla poszczególnych pojazdów - należy je wyznaczyć innym kolorem kostki o szer. linii 10 cm. Dodatkowo należy oznakować miejsca dla osób niepełnosprawnych malując na nich koperty linie P-20 oraz ustawiając znak D-18a parking - miejsce zastrzeżone wraz z tabliczką T-29 miejsce dla pojazdów przewożących lub kierowanych przez osoby niepełnosprawne mające trudności w poruszaniu się Miejsca postojowe dla rowerów wygrodzić typowymi słupkami parkingowymi blokującymi dojazd innym pojazdom (słupki ustawić w 1.0 m odstępach). Łączna długość projektowanych kanałów wynosi: - dla rur ? 300 mm mb - 15,0 - dla rur ? 250 mm mb -135,0 - dla rur ? 160 mm (przykanaliki) mb - 44,0 - typowe wpusty uliczne - 8 szt. - studzienki kanalizacyjne ? 1000 mm - 4 szt. Wykonawca w 2008r. zafakturuje roboty na kwotę nie wyższą niż 200 000 zł. Szczegółowe określenie zakresu wraz z wymaganiami wykonania przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia, która zostanie dostarczona wraz z zaproszeniem do składania ofert wybranym wykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 10000 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym względzie: wykażą i udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj.8.09.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali conajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 600 000zł brutto każda( robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, a także remont , modernizację drogi, parkingu ) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : - każdy z osobna : 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - wspólnie muszą wykazać, że : znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Dokument potwierdzający spełnianie warunku : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Warunek Nr 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Znaczenie warunku - 100% Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie podlegać będzie ilość robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj.8.09.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 600 000zł brutto każda Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0-100pkt Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia , otrzyma 100 pkt. Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0 - 100 pkt. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.8.09.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto każda), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek nr 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy zapewniająca wykonanie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 1) Warunek Nr 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 1).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.8.09.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto każda), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 15:30, miejsce: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15 ( pok.14-sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do składania ofert zaproszonych zostanie 5 wykonawców. Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad : - lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ocenę warunku nr 2 - w przypadku uzyskania przez wykonawców równej ilości punktów, o kolejności wykonawców zadecyduje najwyższa, łączna wartość brutto robót wymienionych w wykazie ( załącznik nr 2) spełniających wymagania zamawiającego Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż 5 , zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Informacje dodatkowe Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 1), doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 2) znajdują sie na stronie internetowej www.bip.olawa.ig.pl/webcm/przetargi. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wniosku należy dołączyć oryginał dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.