eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa samochodów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Wrocław: Dostawa samochodów.
Numer ogłoszenia: 217834 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów. b) Dostawa obejmuje samochody fabrycznie nowe (rok produkcji 2007) spełniające wymagania taktyczno - techniczne oraz gwarancyjne szczegółowo opisane w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24 listopada 2004 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Kontroli Skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (Dz. U. z 2004 r. Nr 262, poz. 2615). d) Pojazdy bazowe, na których zostanie wykonana zabudowa muszą posiadać wyciąg ze świadectwa homologacji typu pojazdu dla pojazdu bazowego, na którym zostanie wykonana zabudowa (samochód osobowy terenowy OK., OP.) wraz z kompletną dokumentacją niezbędną do rejestracji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. e) Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003.32.262 ze zmianami). f) dostawa obejmuje: samochody osobowe terenowe oznakowane w specjalizowanej policyjnej wersji operacyjno - konwojowej (OK.) - 4 szt. oraz samochody osobowe terenowe nieoznakowane w specjalizowanej policyjnej wersji operacyjnej (OP) - 1 sztuka

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: - W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części przedmiotu zamówienia: 17 000,00 zł., - W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część I przedmiotu zamówienia: 14 000,00 zł. - W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część II przedmiotu zamówienia: 3 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa samochodów terenowych, tj. homologowanych w kategorii M1G), tzn.: - od Wykonawców składających ofertę na dostawę samochodów terenowych - część I przedmiotu zamówienia - wymaga się wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie dostawy lub dostaw 4 sztuk samochodów terenowych, przy czym całkowita wartość wykonanej dostawy lub wykonanych dostaw 4 sztuk samochodów nie może być niższa niż 360 000,00 zł. brutto. Wykazane doświadczenie zawodowe Wykonawcy obejmujące dostawy 4 sztuk samochodów nie musi dotyczyć dostawy realizowanej na podstawie jednej umowy. Dopuszcza się wykazanie zrealizowania dostawy lub dostaw 4 sztuk samochodów terenowych na podstawie 1, 2, 3 lub 4 umów. - od Wykonawców składających ofertę na dostawę samochodów terenowych - część II przedmiotu zamówienia - wymaga się wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie dostawy 1 sztuki samochodu terenowego o wartości min. 90 000,00 zł. brutto. - Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części przedmiotu zamówienia wymaga się, by wykazane doświadczenie zawodowe uwzględniało wartości wymagane dla poszczególnych części. - przy ocenie spełniania warunku określonego w rozdziale VII pkt 1 ppkt 2a SIWZ nie wymaga się zachowania tożsamości modelu, lecz jedynie tożsamość rodzaju samochodów, tj. samochody osobowe terenowe. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1 -9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć oswiadczenie o ich spełnianiu oraz niżej wymienione dokumenty: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio). II. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów : a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (z uwzględnieniem warunku określonego w rozdziale VII pkt 1 ppkt 2a SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Załączony do oferty wykaz wykonanych dostaw i dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny obejmować dostawę/dostawy, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2a SIWZ. Postanowienia SIWZ (Rozdział VII pkt 1 ppkt 2) dotyczące wymaganej wartości dostawy lub dostaw stanowiących doświadczenie Wykonawcy stosuje się odpowiednio. III. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia niżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. Nr 87 poz. 605 ) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zgodnie z §3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Zamawiający żąda przedstawienia: 1) Opisu (tj. opisu technicznego pojazdu, w zakresie zaoferowanych wymagań technicznych oraz wymagań dotyczących zabudowy samochodu bazowego i gwarancji), wykonanego poprzez wypełnienie załączników numer 1 i 2 część B do SIWZ (odpowiednio do części, na które Wykonawca składa ofertę) 2) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany pojazd odpowiada specyfikacji technicznej przedstawionej przez Zamawiającego w załącznikach numer 1, 2 część A do SIWZ (W celu umożliwienia Zamawiającemu, rzetelnej oceny dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty wyciąg ze świadectwa homologacji typu pojazdu dla pojazdu bazowego, na którym zostaną wykonane prace adaptacyjne w zakresie zabudowy (samochód osobowy terenowy OK., OP.,) Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Parametry taktyczno - techniczne - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 50-035 Wrocław, ul. Muzealna 2/4 (wejście od ul. Podwale 31/33).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 50-035 Wrocław, ul. Muzealna 2/4 (wejście od ul. Podwale 31/33) Biuro Obsługi Klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: samochody osobowe terenowe oznakowane w specjalizowanej policyjnej wersji operacyjno - konwojowej (OK.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych terenowych oznakowane w specjalizowanej policyjnej wersji operacyjno - konwojowej (OK.) - 4 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry taktyczno - techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: samochody osobowe terenowe nieoznakowane w specjalizowanej policyjnej wersji operacyjnej (OP).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych terenowych nieoznakowanych w specjalizowanej policyjnej wersji operacyjnej (OP) - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry taktyczno - techniczne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.