Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-25
Police: Usługi transportowe NR 1 i NR 7
dla poszczególnych działów ZGKiM Police
Numer ogłoszenia: 21775 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe NR 1 i NR 7 dla poszczególnych działów ZGKiM Police.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres usług przewidzianych do wykonania oraz wymagania dla poszczególnych środków transportu - określają załączniki nr 1a do 1b do niniejszej SIWZ Zał. 1a Zestawienie potrzeb transportowych w ZGKiM Police w dziale Technicznej Obsługi Budynków i w dziale Obsługi Urządzeń Komunalnych Nr 1. samochód ciężarowy o ład. do 2 ton (np. multikar) a) Zatrudnienie przy eksploatacji budynków w dziale TOB: - wywóz gruzu po remoncie lokali, - przewożenie dużych elementów (drzwi, okna, ramki ogrodzeniowe, słupki, obudowy śmietników, urządzenia zabawowe, itp.), - rozwożenie narzędzi, piasku na okres zimowy, wywóz liści na wysypisko, - oczyszczanie piaskownic, wywożenie starego piasku i napełnianie piaskownic nowym piaskiem, - opróżnianie mieszkań po osobach zmarłych nie posiadających rodzin, - odśnieżanie i wywożenie śniegu (w szczególnych przypadkach, na jednorazowe zlecenie), - załadunek i rozładunek własny (kierowcy). b) Dodatkowe zatrudnienie w dziale OUK - do wywozu nieczystości z cmentarzy, gdzie nie ma możliwości wjazdu inny środek transportu (ze względu na szerokość alejek), - załadunek i rozładunek własny (kierowcy). - Planowane zatrudnienie - około 180 godzin miesięcznie ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Płatność wg stawki za godzinę pracy. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wymagania Zamawiającego: - Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy), - Wymagana możliwość wjazdu w wąskie przejścia blisko budynków, nie powodując zniszczeń zieleni i chodników swoim ciężarem (szer. do 2,0 m), - Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy. - Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w.w ustawy. - Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w.w ustawy. - Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy. Zał. 1b Zestawienie potrzeb transportowych w ZGKiM Police W dziale Obsługi Urządzeń Komunalnych Nr 7. samochód ciężarowy z HDS - samowyładowczy lub wywrotka , przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków ca 5000 kg i dwóch (2) osób - KIEROWCA + PASAŻER. a) Zatrudnienie w dziale OUK: - wywóz odpadów komunalnych z cmentarzy, - samodzielny załadunek odpadów komunalnych za pomocą HDS, - załadunek za pomocą HDS pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. - Planowane zatrudnienie - OBSŁUGA JEDNOOSOBOWA-około 80 godzin na miesiąc. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Płatność wg stawki za godzinę pracy. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wymagania Zamawiającego: - Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy), - HDS z możliwością samodzielnego załadunku odpadów komunalnych, - HDS z zaczepami do załadunku pojemników, - burty samochodu otwierane na boki i tył, - wyładunek mechaniczny może być tylko od tyłu. - Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych kat. C min. 5 lat. - Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w.w ustawy. - Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w.w ustawy. - Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 34.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium: 500 zł (pięćset zł) na każdy środek transportu. Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu (wpłacone jedynie przelewem na rachunek bankowy ZGKiM), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 22 1020 4795 0000 9002 0009 0506 w Banku PKO BP SA I Oddział w Szczecinie lub konto nr 53 9395 0008 0000 0244 2000 0001 w PBS w Policach. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien przedstawić dowód, iż przelew został dokonany w w.w terminie Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu powinno być w oryginale zamieszczone w ofercie. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a (art. 46 PZP). Dyspozycje w zakresie wypłat wadium dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, zamawiający przekaże do kasy w ciągu 2 dni roboczych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, wymaganych w zał. nr 2 do SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj: - którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali usługi transportowe w okresie min. 12 miesięcy dla minimum 1 zamawiającego, potwierdzone referencjami. Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do SIWZ p. 3 i 4: 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) usług transportowych (usługi transportowe w okresie minimum 12 miesięcy dla minimum jednego zamawiającego) - wg zał. nr 6. 4. Dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg zał. nr 6 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: - dysponujący środkami transportu i kierowcami spełniającymi wymagania określone w załączniku nr 1a-b do SIWZ. Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do SIWZ p. 5 i 6: 5. Informacja o kwalifikacjach kierowcy - wg zał. nr 7(a-b), z załączeniem kserokopii prawa jazdy, a dla wykonawców, którzy składają ofertę na transport Nr 7 również kserokopia uprawnień na obsługę HDS. 6. Informacje o oferowanym środku transportowym, który będzie użyty do wykonania zamówienia - wg zał. nr 7(a-b), z załączeniem kserokopii dowodu rejestracyjnego pojazdu, potwierdzającego aktualne badania techniczne pojazdu, oraz obowiązkowej polisy ubezpieczeniowej OC+NW (dla każdego środka transportu należy wypełnić osobny odpowiedni druk nr 7), a wykonawcy, którzy składają ofertę na transport Nr 7 zobowiązani są załączyć również kserokopię aktualnego badania HDS przez UDT.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:. - posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł. Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do SIWZ p. 7: 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 50.000 zł).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:. - posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł. Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do SIWZ p. 7: 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 50.000 zł).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Poświadczona kserokopia zezwolenia wydanego przez Burmistrza Gminy Police w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police, zgodnie z ustawą z 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach lub dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police (zgodnie z Rozdziałem 4a art. 9b-9h ustawy z dnia 1 lipca 2011 o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2011.152.897). Dowód wniesienia wadium. Formularz oferty-zgodnie z otrzymanym wzorem-zał.nr 4(a-b)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej,72-010 Police, ul. Bankowa 18, pok. nr 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej,72-010 Police, ul. Bankowa 18,w sekretariacie, pok. nr 312..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi transportowe Nr 1. samochód ciężarowy o ład. do 2 ton (np. multikar).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nr 1. samochód ciężarowy o ład. do 2 ton (np. multikar) a) Zatrudnienie przy eksploatacji budynków w dziale TOB: - wywóz gruzu po remoncie lokali, - przewożenie dużych elementów (drzwi, okna, ramki ogrodzeniowe, słupki, obudowy śmietników, urządzenia zabawowe, itp.), - rozwożenie narzędzi, piasku na okres zimowy, wywóz liści na wysypisko, - oczyszczanie piaskownic, wywożenie starego piasku i napełnianie piaskownic nowym piaskiem, - opróżnianie mieszkań po osobach zmarłych nie posiadających rodzin, - odśnieżanie i wywożenie śniegu (w szczególnych przypadkach, na jednorazowe zlecenie), - załadunek i rozładunek własny (kierowcy). - Dodatkowe zatrudnienie w dziale OUK - do wywozu nieczystości z cmentarzy, gdzie nie ma możliwości wjazdu inny środek transportu (ze względu na szerokość alejek), - załadunek i rozładunek własny (kierowcy). - Planowane zatrudnienie - około 180 godzin miesięcznie ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Płatność wg stawki za godzinę pracy. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wymagania Zamawiającego: - Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy), - Wymagana możliwość wjazdu w wąskie przejścia blisko budynków, nie powodując zniszczeń zieleni i chodników swoim ciężarem (szer. do 2,0 m), - Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy. - Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy. - Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy. - Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi transportowe Nr 7. samochód ciężarowy z HDS - samowyładowczy lub wywrotka , przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków ca 5000 kg i dwóch (2) osób - KIEROWCA + PASAŻER..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nr 7. samochód ciężarowy z HDS - samowyładowczy lub wywrotka , przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków ca 5000 kg i dwóch (2) osób - KIEROWCA + PASAŻER. a) Zatrudnienie w dziale OUK: - wywóz odpadów komunalnych z cmentarzy, - samodzielny załadunek odpadów komunalnych za pomocą HDS, - załadunek za pomocą HDS pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. - Planowane zatrudnienie - OBSŁUGA JEDNOOSOBOWA-około 80 godzin na miesiąc. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Płatność wg stawki za godzinę pracy. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wymagania Zamawiającego: - Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy), - HDS z możliwością samodzielnego załadunku odpadów komunalnych, - HDS z zaczepami do załadunku pojemników, - burty samochodu otwierane na boki i tył, - wyładunek mechaniczny może być tylko od tyłu. - Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych kat. C min. 5 lat. - Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w.w ustawy. - Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w.w ustawy. - Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu doka z otwartą skrzynią na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach"
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Zakup i dostawa tabletów na potrzeby obsługi systemu eSesja Rady Powiatu w Policach
- Remont toalet znajdujących się na I piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych, przedszkoli i sali sportowej w Gminie Pakosław w roku szkolnym 2025 / 2026
- "Organizacja dowozu uczniów do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trzebiatów"
- "Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki."
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Państwowego Ratownictwa Medycznego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia.
- Dostawa kruszywa łamanego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.