eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckem oraz dostawa i instalacja UPS i sprzętu informatycznego do Sądów Okręgu Łomżyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Łomża: Dostawa i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckem oraz dostawa i instalacja UPS i sprzętu informatycznego do Sądów Okręgu Łomżyńskiego
Numer ogłoszenia: 217637 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, fax. 086 2166281 w. 110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckem oraz dostawa i instalacja UPS i sprzętu informatycznego do Sądów Okręgu Łomżyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem - szczegółowy opis dostawy został określony w załączniku Nr 5 do SIWZ i w rozdziale IV SIWZ . 2.Dostawa i instalacja UPS-a centralnego i sprzętu informatycznego do Sądów Okręgu Łomżyńskiego - szczegółowy opis dostawy został określony w załączniku nr 4 do SIWZ Zamówienie zostało podzielone na dwie częśći. Szczegółowy opis każdej częśći zamówienia zawarty jest w załączniku I do ogłoszenia - Informacje dotyczące ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.48.73.20 - 30.48.73.20 Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 31.21.33.00 - Szafy kablowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.33.00 - Szafy kablowe 48.21.80.00 - 48.21.80.00 Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.74.60 - 30.23.74.60 30.23.47.00 - 30.23.47.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium na II część zamówienia w wysokości 3000zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. 3. Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane dla I części dostawy: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22.ust. 1 wymienione w rozdziale VIII muszą dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1 i 4 tj. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu: a/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki art. 22 ust 1 pkt 3 tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z którego będzie wynikać, że Wykonawca dostarczył i wdrożył w co najmniej 3-ch sądach System Wspomagania Organizacji Rozpraw wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że dostawa i usługa zostały wykonane należycie. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w formie i treści określonej w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 5.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie. 6.Wykonawcy składający ofertę wspólną w celu potwierdzenia, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego dołączają do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2a osobno dla każdego z Wykonawców. II.Dokumenty wymagane dla II części dostawy: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22.ust. 1 wymienione w rozdziale VIII muszą dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1 i 4 tj. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu: a/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a)Opisu technologii synchronizacji napięć wyjściowych jednostek równoległych stosowanych zasilaczy w UPS. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub przez niego potwierdzony, b)Opisu sposobu zarządzania pracą baterii, w którym muszą znaleźć się informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony. c)Deklaracji producenta UPS o zgodności produktu z następującymi normami: EN 62040-1-1:2003, EN 62040 -2, d)Certyfikatu ISO9001:2000 lub dokumentu równoważnego dla producenta oferowanych zestawów komputerów i komputera przenośnego , e)Certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego dla producenta komputera przenośnego i zestawu komputerowego f)Deklaracji zgodności CE dla zestawów komputerowych i komputera przenośnego, g)Wydruki z wyniku testów 3Dmark06 dla oferowanych kart graficznych, h)Oświadczeń producentów zestawów komputerowych o spełnieniu głośności wg normy ISO9296 , 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w formie i treści określonej w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 5.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie. 6.Wykonawcy składający ofertę wspólną w celu potwierdzenia, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego dołączają do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2a osobno dla każdego z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży , 18-400 Łomża, ul. Dworna 16, bud. C , I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sądzie Okręgowym w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój sekcji gospodarczej ( I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sadzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I zamówienia obejmuje: a)Dostawę i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44. W sądzie są 4 sale rozpraw z zainstalowanym terminalem graficznym Maxto IW19 przy każdej z nich oraz zbiorczy terminal graficznym Maxto PI42. Szczegółowy opis dostawy został określony w załączniku 5 do SIWZ. b)szkolenie użytkowników Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem, c)szkolenie administratorów Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem, d)dostawę dokumentacji systemowej Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw wraz z podręcznikami szkoleniowymi w wersji papierowej i elektronicznej do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.48.73.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i instalacja UPS-a oraz sprzetu informatycznego do Sadów Okręgu Łomżyńskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Część II zamówienia obejmuje: a)demontaż istniejącego UPS -a IMV LAN PRO 6-11 b)dostawę do Sądu Rejonowego w Zambrowie i montaż UPS-a z dostosowaniem instalacji elektrycznej do potrzeb i wymogów oferowanego urządzenia c)budowa rozdzielnicy bypass-u zewnętrznego UPS-a d)dostawę i montaż szafy o wysokości 42U, głębokości 1000mm do Sądu Rejonowego w Zambrowie e) dostawę licencji na oprogramowanie dostarczane wraz z UPS wystawioną na Sąd Rejonowy w Zambrowie, Al. Wojska Polskiego 56 f)zestawu komputerowego typ I - 3 szt. do Sądu Okręgowego w Łomży g)dostawę licencji na oprogramowanie dostarczane wraz z zestawami komputerowymi typ I wystawionych na Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16 h)zestawu komputerowego typ II - 8 szt., w tym : - 2szt. do Sądu Rejonowego w Łomży, - 2 szt. do Sądu Rejonowego w Zambrowie, - 4 szt. do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, i)dostawę licencji na oprogramowanie dostarczane wraz z zestawami komputerowymi typ II wystawionych odpowiednio na Sąd Rejonowy w Łomży , ul. Polowa 1, na Sąd Rejonowy w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56, Sąd Rejonowy w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44; j)dostawę klawiatury PS/2 z wbudowanym keyloggerem do Sądu Okręgowego w Łomży - 5szt. k) dostawę taśm do streamera DAT-7236/72GB do Sądu Okręgowego w Łomży - 30 szt. l)Dostawę oprogramowania SecureDoc Disk Encryption do Sądu Okręgowego w Łomży - 13 szt, ł)dostawę licencji na oprogramowanie SecureDoc Disk Encryption wystawionych na Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16 m) dostawę wszystkich instrukcji obsługi w języku polskim lub literatury opisującej konfiguracje i zasady działania urządzeń. Oferowany sprzęt musi być nowy, nie używany, wyprodukowany w 2008r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 31.21.33.00-5, 48.21.80.00-9, 30.21.33.00-8, 30.23.74.60-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.