Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-15
Słubice: Dostawy oleju opałowego do celów grzewczych
Numer ogłoszenia: 217595 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słubice , ul. Płocka 32, 09-533 Słubice, woj. mazowieckie, tel. 24 2778056, faks 24 2778210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju opałowego do celów grzewczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych następujących obiektów znajdujących się na terenie działania Zamawiającego: 1)Urzędu Gminy Słubice - ilość dostawy do 7.500 l 2) Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Słubicach - ilość dostawy do 70.000 l 3) Szkoły Podstawowej w Piotrkówku - ilość dostawy do 15.000 l 4) Domu Nauczyciela w Słubicach - ilość dostawy do 8.000 l 5) Gminnej Biblioteki Publicznej w Słubicach - ilość dostawy do 5.000 l 6) Szkoły Podstawowej W Świniarach - ilość dostawy do 9.000 l 7)Ośrodka zdrowia w Słubicach- ilość dostawy do 9.000 l 8) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach- ilość dostawy do 4.000 l Dla kotłów zainstalowanych w w/w obiektach przewidziany został olej opałowy lekki o temperaturze zapłonu powyżej 55stopniC o niżej wymienionych parametrach lub lepszych: - lekkość kinematyczna w temperaturze 20stopniC nie większa niż 6,00 mm2/s - zawartość siarki nie większa niż 0,10%m/m - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg - całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24mg/kg - wartość opałowa nie niższa niż 42.6 MJ/kg - skład frakcyjny: do 250stopni C destyluje nie więcej niż 65%/V/V do 350stopni C destyluje nie więcej niż 85%/V/V - pozostałość koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3%m/m - pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0.01%m/m 2. Zamawiający wymaga aby zamówienie było wykonywane sukcesywnie w okresie od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. 3. Dostawa oleju realizowana będzie stosownie do potrzeb ww. odbiorców, każdorazowo na ich wniosek przekazany w formie faksu, określający ilość dostawy - w terminie nie później niż jeden dzień od dnia zgłoszenia wniosku, wniosek zgłaszany będzie w godzinach 8:00 - 9:30 dnia poprzedzającego dostawę. 4. Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numery faksów niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Wielkość dostawy będzie określał każdorazowo Kierownik jednostki. 6. Olej opałowy dostarczany będzie transportem Wykonawcy do kotłowni poszczególnych odbiorców wymienionych w pkt 1., w dni robocze w godzinach pracy od 8.00 do 15.00. 7. Olej opałowy dostarczany będzie transportem Wykonawcy w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo - wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca autocysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia. Wyładunek cysterny wymaga pracy pompy oraz węża spustowego z końcówką podłączeniową do instalacji napełniania zbiorników. Przy każdej dostawie wymagane jest świadectwo jakości oleju opałowego potwierdzające zgodność z Polską Normą PN-C-96024:2011 8. Pomiar i ilość dostarczonego oleju opałowego odbywać się będzie legalizowanym licznikiem w temperaturze referencyjnej 15stopniC na cysternie dowożącej olej opałowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przy każdej dostawie oleju opałowego czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczone paliwo. 10. W przypadku zmiany ceny oleju opałowego Wykonawca, przy każdej dostawie dołączy do faktury: 1) formularz cenowy uwzględniający zmianę ceny opracowany zgodnie z załącznikiem do umowy, 2) dokument potwierdzający wzrost lub obniżkę ceny oleju u producenta, w stosunku do ceny producenta jaka obowiązywała poprzednio. Dokumentem potwierdzającym wartość wzrostu lub obniżki ceny oleju u producenta, może być wydruk internetowy ze strony internetowej producenta kształtujący wzrost lub obniżkę cen z dnia na podstawie którego wprowadza się zmiany ceny. 11. Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
w sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. zobowiązany jest udowodnić iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wykazywać: a)jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.Ofertę z wykorzystaniem wzoru będącum załącznikiem nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. 2)Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a)zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: -o charakterze niezależnym od stron, -którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, -którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, -której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia; b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c)powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy. § 5. 1.Płatności za wykonanie przedmiotu umowy będą dokonywane przez poszczególnych odbiorców, po dostarczeniu dostawy stosownie do potrzeb odbiorcy. 2.Płatności za dostawy oleju opałowego odbywać się będą przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej w terminie nie później niż 7 dni od dnia dostarczenia dostawy. W przypadku zmiany ceny oleju opałowego Wykonawca, przy każdej dostawie, dołączy do faktury formularz cenowy uwzględniający zmianę ceny opracowany zgodnie z załącznikiem do niniejszej umowy oraz dokument potwierdzający wzrost lub obniżkę ceny oleju u producenta, w stosunku do ceny producenta jaka obowiązywała poprzednio. Dokumentem potwierdzającym wartość wzrostu lub obniżki ceny oleju u producenta, może być wydruk internetowy ze strony internetowej producenta kształtujący wzrost lub obniżkę cen z dnia na podstawie którego wprowadza się zmiany ceny. 3.Dostawa częściowa będzie rozliczana w odniesieniu do temperatury referencyjnej 15oC. Wartość faktury za każdą dostawę będzie wyliczana poprzez przeliczenie ilości zatankowanego paliwa do ilości w temperaturze 15oC i przemnożenie przez cenę Wykonawcy z dnia dostawy. 4.Cena Wykonawcy podana w fakturze będzie ceną z dnia dostawy, wyliczoną na podstawie ceny producenta opublikowanej na jego stronie internetowej w dniu dostawy. 5.Rozliczenia między odbiorcami a Wykonawcą będą dokonywane w PLN na konto bankowe Wykonawcy otwarte w PLN. 6.Termin płatności uważa się za dotrzymany gdy odbiorca poleci swojemu bankowi przekazać na konto Wykonawcy należną kwotę w terminie określonym w ust. 2.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Słubice
09-533 Słubice ul.Płocka 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Słubice 09-533 Słubice ul.Płocka 32 w sekretariacie - pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO L-1 DO KOTŁÓW CO NA POTRZEBY OKRĘGOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W MROZACH W ROKU 2026
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na rok 2026
- Dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Psarach w 2026 roku
- Dostawa oleju napędowego do celów opałowych do kotłowni w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni-Letnisko w roku 2026
- Zakup i dostawa oleju opałowego
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





