Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Toruń: dostawa sprzędu komputerowego oraz części komputerowych na potrzeby Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu
Numer ogłoszenia: 217585 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6116001, fax 056 6116031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzędu komputerowego oraz części komputerowych na potrzeby Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i części komputerowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.12 - Nakładki do klawiatur z pismem Braille'a Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.70 - Nakładki do klawiatur z pismem Braille?a .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Termin realizacji zamówienia - do dnia 7 grudnia 2007r. 2.Płatność za wydany towar nastąpi w ciągu 30 dni od dnia wystawienia faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy. 3.Termin wymiany towaru niezgodnego ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - nie może być dłuższy niż dwa dni od dnia zgłoszenia. 4.Zamówiony sprzęt zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, b)dokumenty potwierdzające występowanie w obrocie prawnym tj. aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - data wystawienia dokumentu powinna być z ostatnich sześciu miesięcy licząc od terminu otwarcia ofert; jeśli będzie to kserokopia to poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, c)jeśli ofertę będzie podpisywała osoba upoważniona do występowania w imieniu Wykonawcy, wówczas należy dołączyć pełnomocnictwo, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę; d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)oświadczenie wg załącznika nr 2, f)wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 3,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy ul. Mazowiecka 63/65 87-100 Toruń pokój 422 telefon 056 611 60 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy ul. Mazowiecka 63/65 87-100 Toruń pokój 221 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY OLSZTYNEK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSATLACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O. PRZY UL. GERWAZEGO 4 I UL. GERWAZEGO 16
- Dostawa sprzętu informatycznego
- REMONT BUDYNKU NR 1 - ETAP III W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEŚNEJ 27 WE WŁOCLAWKU
- Usługa polegająca na aktualizacji zbiorów bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) z opracowaniem obiektów kategorii ,,rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów z woj. kuj.-pom.
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 - mebli biurowych; Część 2 - krzeseł.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup zestawów komputerowych wraz z pakietem oprogramowania biurowego na wyposażenie Urzędu Gminy Ostrów Wielkopolski", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Zakup i dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, monitorów, przełącznika sieciowego oraz urządzeń drukujących
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, przełączników i oprogramowania - w podziale na 5 zadań.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy II
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie
- Dostawa sprzętu IT, sprzętu multimedialnego, sprzętu do nagłośnienia, sprzętu biurowego dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - część 1-4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.