Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Stromiec: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 217563 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dobieszyn, Dobieszynek 7, 26-804 Stromiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6195139, 6195379, fax 048 6195139, 6195379.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radom.lasy.gov.pl/dobieszyn
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. komputer PC - szt. 1 2. komputer przenośny (rejestrator leśniczego) - szt. 12 rejestrator z systemem operacyjnym kompatybilnym z aplikacjami leśnymi przeznaczony do pracy w terenie, z przeprowadzeniem niezbędnych testów, szkoleniem użytkowników z obsługi, z serwisem gwarancyjnym. 3. pamięć Flash (pendrive) - szt. 3 4. komputer przenośny notebook - szt. 1 5. przełącznik sieciowy Switch 5 portowy - szt. 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnią : - warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1-2 w/w Ustawy - dostarczą oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia arunków w
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, wg wzoru (załącznik nr 6 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radom.lasy.gov.pl/dobieszyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dobieszyn w Dobieszynie ul. Dobieszynek 7 26-804 Stromiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Dobieszyn w Dobieszynie ul. Dobieszynek 7 26-804 Stromiec /sekretariat Nadleśnictwa/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Dostawa komputerów przenośnych - szt. 12 (rejestratorów leśniczego).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość 12 sztuk rejestratorów : rejestratory z systemem operacyjnym kompatybilnym z aplikacjami leśnymi, przeznaczone do pracy w terenie, z przeprowadzeniem niezbędnych testów, szkoleniem użytkowników z obsługi, z serwisem gwarancyjnym oraz obsługą serwisową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.50.00-9, 72.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu : Komputer PC - szt. 1 Pamięć Flash (pendrive) - szt. 3 Komputer przenośny notebook - szt. 1 Przełącznik sieciowy Switch 5 portowy - szt. 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu : Komputer PC - szt. 1 Pamięć Flash (pendrive) - szt. 3 Komputer przenośny notebook - szt. 1 Przełącznik sieciowy Switch 5 portowy - szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.72.30-4, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI STROMIEC
więcej: przetargi STROMIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asysty technicznej, aktualizacji i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI Unisoft na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. w Stargardzie
- Zakup komputerów typu AIO, monitorów, zasilaczy awaryjnych UPS, projektorów/rzutników oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Urzędu Gminy Choczewo
- Zakup 30 szt. zestawów komputerowych do pracowni informatycznej
- Dostawa ploterów do Modelarni
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.