eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa akcesoriów endoskopowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Bydgoszcz: Dostawa akcesoriów endoskopowych
Numer ogłoszenia: 217553 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, fax 052 3655752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów endoskopowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów endoskopowych: Narzędzia do gastroskopii i kolonoskopii. Narzędzia do badań ECPW. Akcesoria dodatkowe. Poniżej 137 tysięcy euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn. że: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zaakceptuje termin płatności minimum 30 dni od dnia wystawienia faktury. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz informacji zwartych w formularzu oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.2. Wymagane oświadczenia: oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego lok. 39 za okazaniem dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej ( plus koszty przesyłki). Cena SIWZ 20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w Kancelarii Szpitala, lok 46A -parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - świetlica - niski partet w dniu 19/11/2007r. o godzinie 11:00. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:Małgorzata Słotwińska tel. (052) 36-55-521, lok. 39, w godz. 7: 30 -15:00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.Maciej Świątkowski tel. sekretariat (052) 36-55-284, w godz.8:00 - 15: 00 - Oddział Kliniczny Gastroenterologii, Chorób Naczyń i Chorób Wewnętrznych.Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:00. Numer sprawy: NZZ/63/D/07. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji eklektronicznej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.NIP:953-22-539. E-mail - przetargi@biziel.pl

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Narzędzia do gastroskopii i kolonoskopii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczypce biopsyjne gastroskopowe (wielorazowego użytku),łyżeczki biopsyjne duże Okrągłe z Okienkiem i z Igłą, długość narzędzia max. 155 cm, minimalna średnica kanału roboczego 3,7 mm - 5 sztuk 2.Szczypce biopsyjne gastroskopowe (wielorazowego użytku), łyżeczki biopsyjne standardowe Owalne z Okienkiem i z Igłą, długość narzędzia max.155 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm -15 sztuk 3.Szczypce biopsyjne kolonoskopowe (wielorazowego użytku), łyżeczki biopsyjne standardowe Owalne z Okienkiem i z Igłą, długość narzędzia max.230 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm - 15 sztuk 4.Igły gastroskopowe do ostrzykiwania, z osłonką teflonową (jednorazowego użytku), długość ostrza igły 5 mm, średnica 23G (0,6 mm), max. długość 165 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm - 12 sztuk 5.Igły kolonoskopowe do ostrzykiwania, z osłonką teflonową (jednorazowego użytku), długość ostrza igły 5 mm, średnica 23G (0,6 mm), max. długość 230 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm - 12 sztuk 6.Chwytak palczasty kolonoskopowy do usuwania mniejszych polipów, 5-RAMIENNY (wielorazowego użytku), rozpiętość ramion 20 mm - 1 szt, długość narzędzia min.230 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm - 5 sztuk 7.Chwytak palczasty kolonoskopowy do usuwania większych polipów, 3-RAMIENNY (wielorazowego użytku), rozpiętość ramion 24 mm - 1 szt, długość narzędzia min. 230 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm - 5 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia do badań ECPW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Balon do usuwania złogów i rewizji dróg żółciowych, trójkanałowy, 3 szerokości: 8,5mm, 11,5mm, 15mm. Długość narzędzia max.195 cm. Ujście kontrastu powyżej balonu - 20 sztuk; 2.Balon do usuwania złogów i rewizji dróg żółciowych, trójkanałowy, 3 szerokości: 8,5mm, 11,5mm, 15mm. Długość narzędzia max.195 cm Ujście kontrastu poniżej balonu - 20 sztuk; 3.Cewnik do dróg żółciowych i trzustkowych (wielorazowego użytku) do prowadnicy 0,035, długość narzędzia max.195 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,2 mm, końcówka standardowa - 20 sztuk; 4.Cewnik do dróg żółciowych i trzustkowych (wielorazowego użytku) do prowadnicy 0,035, długość narzędzia max 195cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,2mm, końcówka zaokrąglona - 20 sztuk; 5. Papillotomy trójkanałowe o średnicy 4,5Fr, oddzielne kanały do podawania kontrastu i do prowadnicy 0,035, kontrastująca końcówka ze znacznikami, zakrzywiony (wielorazowego użytku) - cięciwa 30 mm, nosek 7 mm - zwężany; długość narzędzia min.195 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm - 10 sztuk; 6.Papillotomy trójkanałowe o średnicy 4,5Fr, oddzielne kanały do podawania kontrastu i do prowadnicy 0,035, kontrastująca końcówka ze znacznikami, zakrzywiony (wielorazowego użytku) - cięciwa 30 mm, nosek 3 mm - zwężany; długość narzędzia min.195 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm - 10 sztuk; 7. Papillotom igłowy trójkanałowy; długość wysuwanego ostrza w kształcie igły - 5mm, oddzielne kanały do prowadnicy 0,035 i do podawania kontrastu, długość narzędzia min.195 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8mm - 10 sztuk 8.Kosz (do zestawu BML-4Q) do mechanicznej litotrypsji, średnica rozłożonych ramion 30 mm, możliwość podawania kontrastu (jednorazowego użytku), minimalna średnica kanału roboczego 3,2 mm - 5 sztuk; 9.Koszyk do usuwania małych złogów z dróg żółciowych (wielorazowego użytku), drut koszyka twardy, długość narzędzia min.195 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm - 5 sztuk; 10.Zestaw do wprowadzania protez średnicy 8,5Fr, WSTĘPNIE ZŁOŻONY zawierający: razem złożone i pakowane 1 cewnik teflonowy wprowadzający (wielorazowego użytku) i 1 popychacz (wielorazowego użytku); długość robocza min.155 cm, minimalna średnica kanału roboczego 3,2 mm, kompatybilny z protezami średnicy 8,5Fr - 5 sztuk; 11.Prowadnica do zabiegów endoskopowych na drogach żółciowych i trzustkowych, giętka, z hydrofilną końcówką dł. max.500 mm i podwójnym systemem znaczników. Średnica 0,035, dł. robocza 450 cm. Końcówka prosta - 5 sztuk; 12.Prowadnica do zabiegów endoskopowych na drogach żółciowych i trzustkowych, giętka, z hydrofilną końcówką dł. max. 500 mm i podwójnym systemem znaczników. Średnica 0,035, dł. robocza 450 cm. Końcówka zagięta - 5 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria dodatkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zawór woda/powietrze do gastro-, kolono-, i duodenoskopów OES 40, EVIS 140, 145, 160, 165, 180, 240, 260 - 5 sztuk; 2.Zaworek woda/powietrze do endoskopów ultrasonograficznych EUS - 5 sztuk; 3. Zawór ssący, nie wymagający nawilżania do gastro-, kolono-, i duodenoskopów OES 40, EVIS 140, 145, 160, 165, 180, 240, 260 - 5 sztuk; 4.Zawór ssący do endoskopów ultrasonograficznych EUS - 5 sztuk; 5.Butelka na wodę do gastro-, kolono-, duodenoskopów serii: OES-40, EVIS-140, -145, -160, -165, -180, -240,0-260, endoskopów ultrasonograficznych UE-160, UM-160, UC-160, -140, UMD-140P - 2 sztuki; 6. Szczotka standardowa do czyszczenia kanałów endoskopów (do wszystkich gastroskopów, kolonoskopów, sigmoidoskopów i duodenoskopów), zakończona kulką (wielorazowego użytku), długość narzędzia max.220 cm, minimalna średnica kanału roboczego od 2,0 mm - 10 sztuk; 7.Balon do endoskopów ultrasonograficznych EUS, niesterylny - 100 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.