Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Katowice: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM
Numer ogłoszenia: 217525 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby projektu Studia podyplomowe: kolejny krok do profesjonalizmu realizowanego przez WUP w ramach Poddziałania 6.1.2 PO KL. 1. Krzesło obrotowe - 2 szt. Krzesło biurowe obrotowe - na stelażu pięcioramiennym wyposażonym w kółka. Posiada mechanizm umożliwiający regulację wysokości siedziska, regulację odchylania oparcia/siedziska z możliwością dostosowania sprężystości odchylenia oparcia do ciężaru siedzącego. Wymiary siedziska to minimum 470x410 mm. Wysokość całkowita krzesła z uwzględnieniem możliwości regulacji powinna wynosić od 990 mm do 1190 mm a z zagłówkiem 1149 mm do 1420 mm. Podłokietniki z możliwością regulacji wysokości oraz odległości od siedziska z nakładką poliuretanową. Wyposażone w zagłówek z regulacją odchylenia. Fotel o ergonomicznym kształcie, tapicerowany materiałem kori; kolorystyka: stelaż: czarny; oparcie siedzisko: czarny (S-18). Płynna regulacja wysokości za pomocą podnośnika. 2. Biurko - szt. 2 Biurko o wymiarach 1400x800x740 - szt. 2. Kolor brzoza polarna; Blat wykonany z płyty wiórowej. Grubość blatu minimum 28 mm gwarantująca sztywność wyrobu. Krawędzie frontowe zabezpieczone przed uszkodzeniem taśmą PCV grubości 2 mm. Dwa przeloty kablowe o średnicy 80 mm. Blat zamocowany do stelaża w sposób umożliwiający łatwy montaż i demontaż wyrobu bez uszczerbku dla parametrów technicznych wyrobu (sztywności). Stelaż (wysokość 740 mm): stelaż z pionowym i poziomym prowadzeniem okablowania na bazie nóg kolumnowych, kolumna stalowa, malowana proszkowo, czarna. Stopa wykonana z aluminium polerowanego. 3. Kontener - szt. 2 Kontener mobilny z czterema szufladami o wymiarach 434x800x740. Kolor brzoza polarna. Kontener musi być wykonany z płyty melaminowanej grubości co najmniej 18 mm. Szuflady tworzywowe z możliwością organizacji przestrzeni; jedna szuflada piórnikowa. Wszystkie szuflady zamykane zamkiem centralnym z blokadą wysuwu drugiej szuflady, zamocowane do korpusu poprzez prowadnice kulkowe o nośności minimum 35 kg. Uchwyty metalowe satynowane gwarantujące trwałość oraz wygodę użytkowania. 4. Szafa pod urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Szafa o wymiarach 802x432x777. Kolor brzoza polarna. Szafa wykonana z płyty melaminowej. Wieniec górny wykonany z płyty o grubości 28 mm w kolorze frontu. Krawędzie frontowe oklejone obrzeżem PVC o grubości 2 mm, pozostałe obrzeżem PVC o grubości 0,5mm lub grubszym. Korpus wykonany z płyty o grubości minimum 18mm, zabezpieczony taśmą PVC. Ściana tylna i front (drzwi) wykonane z płyty o grubości 18mm. Lewe skrzydło dodatkowo uzbrojone w elastyczną listwę przymykową. Półki mocowane za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem i gwarantujące odpowiednią stabilność konstrukcji. Krawędzie półek oklejone obrzeżem PVC o grubości minimum 0,5 mm. Szafa wyposażona w stopki umożliwiające regulację poziomu od wewnątrz co znacznie poprawia walory użytkowe mebla. W szafie należy zamocować jedną półkę umożliwiającą ustawienie dwóch rzędów dokumentów. 5. Szafa aktowa - 1 szt. Szafa aktowa o wymiarach 1202x432x2185 - 5 szt. Kolor: brzoza polarna Szafa wykonana z płyty melaminowej. Wieniec górny wykonany z płyty o grubości 28 mm w kolorze frontu. Krawędzie frontowe oklejone obrzeżem PVC o grubości 2 mm, pozostałe obrzeżem PVC o grubości 0,5mm lub grubszym. Korpus wykonany z płyty o grubości minimum 18mm, zabezpieczony taśmą PVC. Ściana tylna i front (drzwi) wykonane z płyty o grubości 18 mm. Lewe skrzydło dodatkowo uzbrojone w elastyczną listwę przymykową. Półki mocowane za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem i gwarantujące odpowiednią stabilność konstrukcji. Krawędzie półek oklejone obrzeżem PVC o grubości minimum 0,5 mm. Szafa wyposażona w stopki umożliwiające regulację poziomu od wewnątrz co znacznie poprawia walory użytkowe mebla. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przechowywania dokumentów szafa musi być zamykana zamkiem baskwilowym. Metalowe uchwyty satynowane o szerokim rozkładzie (12,9). W szafie należy zamocować pięć półek umożliwiające ustawienie sześciu rzędów dokumentów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2.2). W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
III piętro pok. 304 - 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 III piętro pok. 352.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Studia podyplomowe: kolejny krok do profesjonalizmu, Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- "Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - wyposażenie, meble"
- Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu "UwB uczelnią dla wszystkich"
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych
- Modernizacja budynku w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Usług Społecznych (CUS) oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnością
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





