eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa228/BŁiI/07/HC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Warszawa: 228/BŁiI/07/HC
Numer ogłoszenia: 217508 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, fax 022 6011857.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Główna Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 228/BŁiI/07/HC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pogwarancyjnych usług naprawczych sprzętu informatycznego na potrzeby komórek organizacyjnych Komendy Głównej Policji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.26.20 - Naprawa sprzętu technologii informacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.26.20 - Naprawa sprzętu technologii informacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, tj.: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; a w szczególności: posiadają autoryzację w zakresie naprawy odpowiednich grup urządzeń, lub ukończenie autoryzowanego szkolenia serwisowego w zakresie napraw odpowiednich typów urządzeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy pzp (o treści zgodnej ze wzorem określonym w SIWZ - w przypadku wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treści zgodnej ze wzorami określonymi w SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia co najmniej dwóch dokumentów potwierdzających posiadanie autoryzacji w zakresie naprawy odpowiednich grup urządzeń, lub co najmniej dwóch dokumentów potwierdzających ukończenie autoryzowanego szkolenia serwisowego w zakresie napraw odpowiednich typów urządzeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kgp.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie prowadzącego postępowanie przetargowe - Biuro Finansów KGP Warszawie przy ul. Domaniewskiej 36/38 w pokoju nr 218 w dni robocze w godzinach 10:30 - 14:0.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Biuro Finansów KGP, Warszawa, ul. Domaniewskiej 36/38 w pokoju nr 531 A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu komputerowego: monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu informatycznego obejmujące monitory kolorowe 15, 17, 19 cali - 1600 szt. różnych firm, w tym m.in. firm HP, Compaq, Philips, ADI, Optimus, Samsung, Samtron, Hyundai, LG..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu komputerowego: drukarki igłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu informatycznego obejmujące drukarki igłowe 100 szt. w tym m.in. firm: - OKI 50 szt. - Mitsubishi 4 szt. - Epson 4 szt. - Panasonic 10 szt. - Manneaman Tally 2 szt. - STAR 10 szt. - NEC 2 szt. - OTC 6 szt. - Seikosha 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 53.12.62.07-.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu komputerowego: drukarki atramentowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu informatycznego obejmujące drukarki atramentowe - 600 szt. w tym m.in firm: - HP 420 szt. - Lexmark 50 szt. - Canon 70 szt. - Epson 5 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu informatycznego obejmujące drukarki laserowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu informatycznego obejmujące drukarki laserowe - 950 szt. w tym m.in. firm: - HP 600 szt. - Lexmark 100 szt. - OKI 100 szt. - Kyocera 25 szt. - Minolta 10 szt. - Panasonic 6 szt. - STAR 5 szt. - Xerox 5 szt. - Brother 15 szt. - Gestetner 2 szt. - Canon 2 szt. - Sharp 2 szt. - Dell 25 szt. - Samsung 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu informatycznego obejmujące skanery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu informatycznego obejmujące skanery 205 szt. w tym m.in. firm: - HP 80 szt. - Plustek 45 szt. - Mustek 40 szt. - Agfa 12 szt. - Epson 9 szt. - Umax 4 szt. - Sharp 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu informatycznego obejmujące urządzenia wielofunkcyjne ( skanero-kopiarki-drukarki ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu informatycznego obejmujące urządzenia wielofunkcyjne ( drukarko-kopiarki, drukarko-skanero-kopiarki ) - 40 szt. w tym m. in. firm: - HP 31 szt. - Sharp 2 szt. - Gestetner 1 szt. - Fujitsu 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu komputerowego: notebooki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu informatycznego obejmujące notebooki - 280 szt. w tym m. in. firm: - Compaq 55 szt. - California Access 50 szt. - Aristo 40 szt. - DELL 60 szt. - Eurocom 10 szt. - Siemens Nixdorf 10 szt. - Fujitsu 12 szt. - Toshiba 6 szt. - HP 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu komputerowego: UPS-y do 1,5 kVA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pogwarancyjne usługi naprawcze sprzętu informatycznego obejmujące zasilacze UPS do 1,5 kVA - 250 szt. w tym m.in. firm: - APC 80 szt. - Fideltronic 50 szt. - Ever 30 szt. - Merlin-Gerin 20 szt. - Powertec 10 szt. - Sendom 10 szt. - Sepoms 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.