eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji, sprawdzenia i/lub kalibracji, wzorcowania oraz napraw sprzętu laboratoryjnego i terenowego, który jest eksploatowany w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym przy ul. Sokolej 4b z podziałem na 27 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Olsztyn: Świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji, sprawdzenia i/lub kalibracji, wzorcowania oraz napraw sprzętu laboratoryjnego i terenowego, który jest eksploatowany w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym przy ul. Sokolej 4b z podziałem na 27 zadań
Numer ogłoszenia: 217477 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie , Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 52128 01, faks (89) 527 35 36, 5272307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji, sprawdzenia i/lub kalibracji, wzorcowania oraz napraw sprzętu laboratoryjnego i terenowego, który jest eksploatowany w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym przy ul. Sokolej 4b z podziałem na 27 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji, sprawdzenia i/lub kalibracji, wzorcowania oraz napraw sprzętu laboratoryjnego i terenowego, który jest eksploatowany w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym przy ul. Sokolej 4b z podziałem na 27 zadań: Zadanie 1 - Prasy wytrzymałościowe, Tarcza Boehmego, Aparat Pull-off Tester, Młotki Shmidta, Klucze dynamometryczne, Siłomierz pierścieniowy z czujnikiem zegarowym; Zadanie 2 - Ubijaki Proctora; Zadanie 3 - Ubijaki Marshalla, Prasy Marshalla; Zadanie 4 - Ekstraktory do mieszanek mineralno-asfaltowych; Zadanie 5 - Zamrażarki i komory klimatyczne; Zadanie 6 - Suszarki i cieplarki laboratoryjne; Zadanie 7 - Łaźnie wodne, Redestylarka do odzyskiwania czterochloroetylenu; Zadanie 8 - Aparatura próżniowa; Zadanie 9 - VSS-y, Płyty dynamiczne, Penetrometr stożkowy; Zadanie 10 - Wzorcowanie termometrów, stoperów, suwmiarek i płytek wzorcowych; Zadanie 11 - Wykonanie wzorcowania wzorów masy, przeglądów i wzorcowań wag oraz świadczenie usługi naprawy wag; Zadanie 12 - Sprawdzenie sit kontrolnych laboratoryjnych na zgodność z wymaganiami odpowiednich norm oraz wykonanie regeneracji sit nie spełniających tych wymagań; Zadanie 13 - Aparaty do badania (przepuszczalności wody przez beton / głębokości penetracji wody pod ciśnieniem), Aparat do badania zawartości powietrza w mieszance betonowej; Zadanie 14 - Prasy CBR; Zadanie 15 - Koleinomierze, Zagęszczarki do koleinomierzy, Prasa żyratorowa, Aparat NAT-10; Zadanie 16 - Aparat do czteropunktowego zginania belek; Zadanie 17 - Urządzenia do badania asfaltów; Zadanie 18 - Wstrząsarki, Przesiewacze, Ultradźwiękowa wanna do czyszczenia sit; Zadanie 19 - Aparat do badania polerowalności kruszywa (PSV), Wahadło angielskie do pomiaru tarcia (PTV); Zadanie 20 - Bębny Los Angeles, Aparat Micro-Deval; Zadanie 21 - Wiertnice, Agregaty prądotwórcze, Pompa hydrauliczna, Młoty wyburzeniowe; Zadanie 22 - Wiertnica gąsienicowa; Zadanie 23 - Sondy dynamiczne; Zadanie 24 - Przyczepa FWD; Zadanie 25 - Profilograf; Zadanie 26 - Planografy - przegląd i konserwacja, naprawy, sprawdzenie/kalibracja; Zadanie 27 - Urządzenia do badania odblaskowości.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt. III.4.3) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmian postanowień umowy są określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy (Tom II SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl/426/do-progow-unijnych/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (bezpłatnie) lub na pisemny wniosek Wykonawcy: odebrać osobiście (bezpłatnie), otrzymać za zaliczeniem pocztowym (bezpłatnie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego (GDDKiA Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn), Kancelaria - pok. 15 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 1.1. naprawy (z wyjątkiem zadania 12) - w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wymienionej w § 4 ust. 1 Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej; 1.2 pozostałe usługi: a) dla zadań 1÷11: aa) przeglądy i konserwacje w terminie: do 20 dni od podpisania umowy, ab) sprawdzenia/kalibracje i/lub wzorcowania w terminie: do 14.12.2012 r. b) dla zadań 13÷27 - w terminie: do 31.03.2013 r. 1.3. dla zadania 12: a) sita z pozycji 1÷92 i 129÷132 - w terminie do 14.12.2012 r., b) sita z pozycji 93÷128 - w terminie do 31.03.2013 r. 2) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia (usług), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.