Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Olsztyn: Świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji, sprawdzenia i/lub kalibracji, wzorcowania oraz napraw sprzętu laboratoryjnego i terenowego, który jest eksploatowany w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym przy ul. Sokolej 4b z podziałem na 27 zadań
Numer ogłoszenia: 217477 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie , Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 52128 01, faks (89) 527 35 36, 5272307.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji, sprawdzenia i/lub kalibracji, wzorcowania oraz napraw sprzętu laboratoryjnego i terenowego, który jest eksploatowany w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym przy ul. Sokolej 4b z podziałem na 27 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji, sprawdzenia i/lub kalibracji, wzorcowania oraz napraw sprzętu laboratoryjnego i terenowego, który jest eksploatowany w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym przy ul. Sokolej 4b z podziałem na 27 zadań: Zadanie 1 - Prasy wytrzymałościowe, Tarcza Boehmego, Aparat Pull-off Tester, Młotki Shmidta, Klucze dynamometryczne, Siłomierz pierścieniowy z czujnikiem zegarowym; Zadanie 2 - Ubijaki Proctora; Zadanie 3 - Ubijaki Marshalla, Prasy Marshalla; Zadanie 4 - Ekstraktory do mieszanek mineralno-asfaltowych; Zadanie 5 - Zamrażarki i komory klimatyczne; Zadanie 6 - Suszarki i cieplarki laboratoryjne; Zadanie 7 - Łaźnie wodne, Redestylarka do odzyskiwania czterochloroetylenu; Zadanie 8 - Aparatura próżniowa; Zadanie 9 - VSS-y, Płyty dynamiczne, Penetrometr stożkowy; Zadanie 10 - Wzorcowanie termometrów, stoperów, suwmiarek i płytek wzorcowych; Zadanie 11 - Wykonanie wzorcowania wzorów masy, przeglądów i wzorcowań wag oraz świadczenie usługi naprawy wag; Zadanie 12 - Sprawdzenie sit kontrolnych laboratoryjnych na zgodność z wymaganiami odpowiednich norm oraz wykonanie regeneracji sit nie spełniających tych wymagań; Zadanie 13 - Aparaty do badania (przepuszczalności wody przez beton / głębokości penetracji wody pod ciśnieniem), Aparat do badania zawartości powietrza w mieszance betonowej; Zadanie 14 - Prasy CBR; Zadanie 15 - Koleinomierze, Zagęszczarki do koleinomierzy, Prasa żyratorowa, Aparat NAT-10; Zadanie 16 - Aparat do czteropunktowego zginania belek; Zadanie 17 - Urządzenia do badania asfaltów; Zadanie 18 - Wstrząsarki, Przesiewacze, Ultradźwiękowa wanna do czyszczenia sit; Zadanie 19 - Aparat do badania polerowalności kruszywa (PSV), Wahadło angielskie do pomiaru tarcia (PTV); Zadanie 20 - Bębny Los Angeles, Aparat Micro-Deval; Zadanie 21 - Wiertnice, Agregaty prądotwórcze, Pompa hydrauliczna, Młoty wyburzeniowe; Zadanie 22 - Wiertnica gąsienicowa; Zadanie 23 - Sondy dynamiczne; Zadanie 24 - Przyczepa FWD; Zadanie 25 - Profilograf; Zadanie 26 - Planografy - przegląd i konserwacja, naprawy, sprawdzenie/kalibracja; Zadanie 27 - Urządzenia do badania odblaskowości.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt. III.4.3) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmian postanowień umowy są określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy (Tom II SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl/426/do-progow-unijnych/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (bezpłatnie) lub na pisemny wniosek Wykonawcy: odebrać osobiście (bezpłatnie), otrzymać za zaliczeniem pocztowym (bezpłatnie).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego (GDDKiA Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn), Kancelaria - pok. 15 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 1.1. naprawy (z wyjątkiem zadania 12) - w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wymienionej w § 4 ust. 1 Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej; 1.2 pozostałe usługi: a) dla zadań 1÷11: aa) przeglądy i konserwacje w terminie: do 20 dni od podpisania umowy, ab) sprawdzenia/kalibracje i/lub wzorcowania w terminie: do 14.12.2012 r. b) dla zadań 13÷27 - w terminie: do 31.03.2013 r. 1.3. dla zadania 12: a) sita z pozycji 1÷92 i 129÷132 - w terminie do 14.12.2012 r., b) sita z pozycji 93÷128 - w terminie do 31.03.2013 r. 2) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia (usług), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Komputery i notebooki
- Dostawa mikroskopu badawczego wraz z oprogramowaniem do analizy obrazu
- Wymiana wyeksploatowanych kamer systemu monitoringu na terenie miasta Olsztyna - ZADANIE nr 2
- Dostawa sprzętu gastronomicznego
- Dostosowanie istniejącego oznakowania pionowego i poziomego do aktualnego projektu stałej organizacji ruchu w ciągu DW administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie w podziale na 3 części
- Wymiana wraz z montażem pomp obiegowych do istniejącej instalacji obiegów basenowych ETAP II
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz utrzymanie w pełnej sprawności użytkowej zestawu LC/MS/MS Orbitrap produkcji ThermoFisher Scientific z wyposażeniem
- Usługa wzorcowania/kalibracji wyposażenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.