Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Gdynia: DOSTAWĘ MEBLI BIUROWYCH DO MORSKIEGO INSTYTUTU RYBACKIEGO W GDYNI
Część III
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I LABORATORYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM
Część IV
DOSTAWA BIURKA I STOŁU DO BIBLIOTEKI NAUKOWEJ MIR
Numer ogłoszenia: 217462 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki w Gdyni , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax. 058 7356110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ MEBLI BIUROWYCH DO MORSKIEGO INSTYTUTU RYBACKIEGO W GDYNI Część III DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I LABORATORYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM Część IV DOSTAWA BIURKA I STOŁU DO BIBLIOTEKI NAUKOWEJ MIR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWĘ MEBLI BIUROWYCH DO MORSKIEGO INSTYTUTU RYBACKIEGO W GDYNI Wartość Przedmiotu Zamówienia: powyżej 14 000 euro. Wartość bieżącego zamówienia: poniżej 14 000 euro. Część III DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I LABORATORYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM Część IV DOSTAWA BIURKA I STOŁU DO BIBLIOTEKI NAUKOWEJ MIR.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.13.33.10 - Biurka i stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.10.00 - Biurka i stoły .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest obowiązany do wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat tj. od dnia 01.08.2005 r. do 30.08.2008 r. dostawy w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy wraz z montażem mebli biurowych i laboratoryjnych (min. 3 zamówień, w okresie 3 lat, tj. minimum jedno zamówienie wykonane w okresie 12 m-cy). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Formularz oferty, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Wykaz wykonanych dostaw wraz z montażem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie , złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. - dla Części III zamówienia. (dokumenty zweryfikujemy u zamawiających). 5) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA / Formularz cenowy- Załącznik B - parafowany przez Wykonawcę 6) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Załącznik B1 - parafowany przez Wykonawcę 7) WZÓR UMOWY - parafowany i wypełniony stanowiący Załącznik C do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego , w pok. 501 w godz. 10:00- 12:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę ( zgodnie z wymogami SIWZ) należy złożyć w siedzibie zamawiającego w budynku B, pok. 404 (Kancelaria)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I LABORATORYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I LABORATORYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV DOSTAWA BIURKA I STOŁU DO BIBLIOTEKI NAUKOWEJ MIR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA BIURKA I STOŁU DO BIBLIOTEKI NAUKOWEJ MIR.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.33.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Utworzenie międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Biskupa Dominika 29a-33a.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa trzech lidarów
- Budowa oświetlenia ul. Deszczowej w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-769/25
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
- Dostawa mebli na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (cz4_meble magazynowe)
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (część 2)
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





