eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczewzakup sprzętu rehabilitacyjnego służącego do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów SPZOZ Parczew Nr sprawy ZamawiającegoSPZOZ.V.ZP.3520-10/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Parczew: zakup sprzętu rehabilitacyjnego służącego do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów SPZOZ Parczew Nr sprawy Zamawiającego: SPZOZ.V.ZP.3520-10/08
Numer ogłoszenia: 217432 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3552113, fax. 083 3552113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu rehabilitacyjnego służącego do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów SPZOZ Parczew Nr sprawy Zamawiającego: SPZOZ.V.ZP.3520-10/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 17 pozycji sprzętu. Urządzenia medyczne; Przyrządy do fizykoterapii; Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej; Urządzenia elektromagnetyczne; Urządzenia do elektroterapii. 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego w asortymencie i ilościach określonych w formularzu kosztorysu cenowego - stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz montaż sprzętu w SPZOZ w Parczewie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego 2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2007 lub 2008r dopuszczony do obrotu i używania oznaczony znakiem CE, co należy potwierdzić stosownym dokumentem. 3. Wykonawca musi załączyć do oferty schematy przyłączeń montażowych na poszczególne asortymenty sprzętu opisując w taki sposób, aby Zamawiający prawidłowo przygotował pomieszczenia pod montaż dla Wykonawcy. Wykonawca po dokonaniu montażu uruchomi sprzęt bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego i przeszkoli personel z zakresu obsługi. 4. Oferowany sprzęt rehabilitacyjny dla potwierdzenia, że spełnia warunki określone przez zamawiającego, wykonawca musi dołączyć do oferty powszechnie dostępne materiały informacyjne (prospekty, instrukcje, itp.), które muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. W przypadku, gdy załączone do oferty materiały nie będą potwierdzały któregokolwiek z oferowanych parametrów zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu tych warunków, wystawionego przez producenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Oryginalny kod CPV: 33.15.81.00 - Urządzenia elektromagnetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.81.00 - Urządzenia elektromagnetyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będących przedmiotem niniejszego postępowania lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 a także muszą spełniać wymogi oraz łączne warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (stanowi Załącznik Nr 3 SIWZ) 2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 1 musi spełnić każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VII specyfikacji według formuły spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z treścią- załącznika nr 1 (do SIWZ). 2. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 2 wg. załączonego wzoru. Cena musi być podana w złotych polskich. 3. Wypełniony formularz Wymagane w SIWZ oświadczenia - Załącznik Nr 4 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 p.z.p. oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy wykonawcy który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP : 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Wykonawca musi załączyć do oferty schematy przyłączeń montażowych na poszczególne asortymenty sprzętu czy aparatury opisując w taki sposób, aby Zamawiający prawidłowo przygotował pomieszczenia pod montaż dla Wykonawcy. 9. Należy załączyć do oferty wymagane świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania tj: dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - co najmniej jedno ze świadectw dopuszczenia do obrotu wymienione w ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. 93/04 poz. 896) tj. dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE, świadectwo jakości, świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywna opinia o wyrobie medycznym- aktualne na dzień składania oferty. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew woj. lubelskie w Sekcji Zamówień Publicznych pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew woj. lubelskie w pokoju nr 2 w Sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach programu: Program wyrównywania różnic między regionami obszar A..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.