eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pnDOBRY START - Zadanie 1 Aktywna integracja, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Skarżysko-Kamienna: Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START - Zadanie 1 Aktywna integracja, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2.
Numer ogłoszenia: 217432 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135977 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Tysiąclecia 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2521953, faks 041 2521953 w. 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START - Zadanie 1 Aktywna integracja, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi szkoleniowe dla Beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego pn.: Dobry Start Zamówienie obejmuje szkolenia w zakresie: a) Usługa szkoleniowa 1 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 1 b) Usługa szkoleniowa 2 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 2 c) Usługa szkoleniowa 3 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 5 d) Usługa szkoleniowa 4 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych połączony z Treningiem Zastępowania Agresji dla Grupy 3 e) Usługa szkoleniowa 5 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych połączony z Treningiem Zastępowania Agresji dla Grupy 4 f) Usługa szkoleniowa 6 - Trening pracy dla Grupy 1 g) Usługa szkoleniowa 7 -Trening Kompetencji Życiowych dla Grupy 2 h) Usługa szkoleniowa 8 - Trening Kompetencji Życiowych dla Grupy 3 i) Usługa szkoleniowa 9 - szkoleniowa 9 - Trening Kompetencji Życiowych dla Grupy 5 j) Usługa szkoleniowa 10 - Kursy zawodowe dla Grupy 1 k) Usługa szkoleniowa 11 - Kursy zawodowe dla Grupy 4 l) Usługa szkoleniowa 12 - Zespoły ćwiczeń psychoruchowych dla Grupy 2 m) Usługa szkoleniowa 13 - Zespoły ćwiczeń psychoruchowych dla Grupy 3 n) Usługa szkoleniowa 14 - Trening Kompetencji Rodzicielskich dla Grupy 4 o) Usługa szkoleniowa 15 - Turnusy rehabilitacyjne dla Grupy 5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dofinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski, ul. Malczewskiego 11 lok. 49, 35-114 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 341405,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 340100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 340100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 340100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.