To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-30
Wrocław: Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu finansowanych ze środków Programu Poprawy Bezpieczeństwa we Wrocławiu oraz dostawa materiałów prewencyjnych dla Komisariatu Policji w Długołęce
Numer ogłoszenia: 217418 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165660 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu finansowanych ze środków Programu Poprawy Bezpieczeństwa we Wrocławiu oraz dostawa materiałów prewencyjnych dla Komisariatu Policji w Długołęce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu finansowanych ze środków Programu Poprawy Bezpieczeństwa we Wrocławiu oraz dostawa materiałów prewencyjnych dla Komisariatu Policji w Długołęce. Asortyment stanowiący przedmiot dostawy oraz zamawiane ilości wskazano w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a i 1b) do SIWZ. b) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia podzielono na dwie niżej wskazane części: Część 1: dostawa dyplomów ABS, certyfikatów ukończenia ABS, indeksów ABS, kubków, książek, zaproszeń, wizytówek dla dzielnicowych, kalendarzy, smyczy metalowych, naklejek, parasoli reklamowych, zestawów piśmienniczych, wizytowników, banerów reklamowych przenośnych, pamięci przenośnej, zawieszek odblaskowych, balonów reklamowych, kredek, puzzli i kamizelek odblaskowych dla dzieci. Charakterystykę zamawianych przedmiotów oraz ich ilości wskazano w załączniku numer 1a do SIWZ oraz w odpowiednich załącznikach wizualizacyjnych. Część 2: dostawa opasek na rękę samozaciskowych oraz kamizelek odblaskowych dla dzieci. Charakterystykę zamawianych przedmiotów oraz ich ilości wskazano w załączniku numer 1b do SIWZ oraz w odpowiednich załącznikach wizualizacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub obu częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania wskazany w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a i 1b do SIWZ) - odpowiednio do części postępowania, w której wykonawca składa ofertę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.81.00.00 - Usługi drukowania 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.81.50.00 - Notatniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa dyplomów ABS, certyfikatów ukończenia ABS, indeksów ABS, kubków, książek, zaproszeń, wizytówek dla dzielnicowych, kalendarzy, smyczy metalowych, naklejek, parasoli reklamowych, zestawów piśmienniczych, wizytowników, banerów reklamowych przenośnych, pamięci przenośnej, zawieszek odblaskowych, balonów reklamowych, kredek, puzzli i kamizelek odblaskowych dla dzieci. Charakterystykę zamawianych przedmiotów oraz ich ilości wskazano w załączniku numer 1a do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIBLASK" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"WIBLASK" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- WIBLASK Sp. z o.o., ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47254,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59295,26
Oferta z najniższą ceną: 53636,45 / Oferta z najwyższą ceną: 89717,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY: TECH/174/MD/2025
- Usługa hotelarska celem przeprowadzenia konferencji dla zespołu ds. utrzymania i rozwoju ZSRK w dniach 15 - 17.09.2025 r. w Katowicach.
- Kompleksowa usługa organizacji jednego dwudniowego szkolenia oraz dwóch szkoleń jednodniowych na terenie województwa dolnośląskiego i organizacji wyjazdu studyjnego do województwa podlaskiego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i gimnastycznego dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety - cz. II
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tuszy i tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
- Rozbiórka obiektów budowlanych we wskazanych adresach we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. "Projekt Doradztwa Energetycznego"
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku z podziałem na części
- Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby WUP w Lublinie - 2 części.
- Realizacja działania promocyjnego projektu pn: "Wzmocnienie zdolności SP ZOZ w Łęcznej do świadczenia wysokiej jakości usług w zakresie opieki długoterminowej i geriatrycznej" obejmująca usługę org...
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.