eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siekierczyn › Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego na sezon 2007)2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Siekierczyn: Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego na sezon 2007)2008
Numer ogłoszenia: 217341 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7221778, fax 075 7221750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego na sezon 2007)2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego o podstawowych parametrach fizyko-chemicznych odpowiadających Polskim normom tj: 1. wartość opałowa - MJ/kg min 42,0; 2. lepkość kinematyczna mm2/s w temp. 20 oC nie przekraczającą 6,0; 3. zawartość siarki - %(m/m) max. 0,20 ; 4. zawartość wody - mg/kg max. 100 ; 5. barwa - czerwona ; 6. temperatura zapłonu oC - min. 56 Ilość zamawianego produktu - 60 000 litrów - (może ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych) w tym : 1. 40 000 litrów dla Gminnego Gimnazjum w Zarębie, 2. 20 000 litrów dla Gminnej Szkoły Podstawowej w Siekierczynie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 5. Spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniona oferta Wykonawcy - wg zał. nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg zał. nr 3 do SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Dokument stwierdzający że Wykonawca posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju zamówienia ( kopia koncesji na dystrybucję paliw płynnych) lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem). 6) parafowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://www.bip.bazagmin.pl/siekierczyn

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w Urzędzie Gminy Siekierczyn, pokój nr 4 lub może zostać przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy. Specyfikacja jest bezpłatna...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, pokój nr 10 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.