eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiPrzebudowa pomieszczeń z likwidacją barier architektonicznych i dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Koluszki: Przebudowa pomieszczeń z likwidacją barier architektonicznych i dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
Numer ogłoszenia: 217302 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Budowlanych 8, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 0-44 7141963, fax 0-44 7141963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswkoluszki.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń z likwidacją barier architektonicznych i dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na parterze budynku przewidywane jest wykonanie niżej wymienionych robót przystosowawczych: 1. demontaż boksów szatniowych na korytarzu, 2. rozebranie przegrody w połowie korytarza i otwarcie drogi pożarowej, 3. przystosowanie pomieszczenia po sanitariatach na szatnię dla dzieci niepełnosprawnych, 4. ułożenie podłóg z płytek antypoślizgowych w miejsce istniejących, 5. w holu wejściowym wykonanie podjazdu dla wózków, 6. zamontowanie na klatce schodowej do poziomu I-go piętra platformy schodowej, 7. wykonanie i przystosowanie instalacji elektrycznej do nowych funkcji określonych pomieszczeń, 8. wykonanie i przystosowanie instalacji sanitarnych do nowych funkcji pomieszczeń, 9. dostarczenie i montaż platformy schodowej spełniającej niżej wymienione kryteria; 1) wymiary platformy 850 x 700 mm ( +/ - 10 mm) 2) wymiary platformy po złożeniu max 430 mm 3) maksymalne nachylenie toru jazdy 60 stopni 4) udźwig platformy min . 130 kg 5) prędkość ruchu platformy max 5 m/ min 6) sterowanie ruchem platformy - elektroniczne 7) rodzaj zasilania 220 V 8) moc 1 kw. ( +/ - 5%) 9) długość toru jazdy min . 10 m 10) rodzaj instalacji - wewnętrzna 11) przystosowana do zakrętów - min 1 zakręt 12) gwarancja - min. 12 miesięcy Na pierwszym piętrze budynku przewidywane jest wykonanie niżej wymienionych robót przystosowawczych: 1. demontaż drzwi przeszklonych na korytarzu i otwarcie drogi pożarowej, 2. wymiana drzwi na klatkę schodową do zamontowanej platformy schodowej, 3. ułożenie podłogi z wykładziny rulonowej na całej długości korytarza, 4. przebudowa sanitariatu dla potrzeb osób poruszających się na wózkach, 5. przebudowa łazienki dla potrzeb rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, 6. wymiana drzwi do klasopracowni na szersze - umożliwiające wjazd na wózkach, 7. wykonanie i przystosowanie instalacji elektrycznej do nowych funkcji określonych pomieszczeń, 8. wykonanie i przystosowanie instalacji sanitarnych do nowych funkcji i warunków, 9. dostarczenie i montaż urządzeń sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, w szczególności: 9.1. Wanna do masażu podwodnego z kompletnym wyposażeniem, posiadająca następujące cechy: 9.1.1. Pojemność użytkowa: max do - 250 litrów, 9.1.2. Wymiary zewnętrzne: maksymalnie 2200x 900x 800 ( dł. x szer. x wys.), 9.1.3. Prysznic, 9.1.4. Anatomicznie profilowane wnętrze wanny, 9.1.5. Waga max. 130 kg (+/- 5%), 9.1.6. Miksowanie wody z powietrzem we wszystkich strefach masażu, 9.1.7. Podparcie do nóg, 9.1.8. Gwarancja min. 24 miesiące, 9.1.9. Dysze do hydromasażu - min. 22 dysz, 9.1.10. Masaż perełkowy - min. 55 dysz, 9.1.11. Ozonoterapia, 9.1.12. Wanna musi posiadać nóżki , aby umożliwić podjazd podnośnika, 9.1.13. Powinna posiadać 1 z wymienionych funkcji: 9.1.13.1. masaż wirowy z funkcją masażu wewnętrznych części kończyn dolnych, 9.1.13.2. sekwencyjne załączanie dysz do hydromasażu. 9.2. Podnośnik mobilny ze stałą konstrukcją (do wanny) posiadający: 9.2.1. Urządzenie w którym podnoszenie i opuszczanie odbywa się eklektycznie , za pomocą pilota, 9.2.2. Zmiana rozstawu ramion w 4 poziomach, 9.2.3. Blokada min 2 kół, 9.2.4. Wyposażony w akumulator, którego ładowanie nie wymaga wymontowywania, 9.2.5. W wyposażeniu: 2 siedziska ( 2 rozmiary ), orczyk, ładowarka do akumulatora, 9.2.6. Dopuszczalne obciążenie min. 130 kg, 9.2.7. Gwarancja min 24 miesiące.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.30 - Szkoły specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniał niżej określone warunki: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściewgo naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Doświadczenie Wykonawcy), 6) dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie (Doświadczenie Wykonawcy) zostały wykonane należycie, 7) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soswkoluszki.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjaly Ośrodek Szkolno Wychowawczy, ul. Budowlanych 8, 95-040 Koluszki,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Specjaly Ośrodek Szkolno Wychowawczy, ul. Budowlanych 8, 95-040 Koluszki, pokój 207 II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.