eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZapewnienie scenografii ze sceną wraz z wyposażeniem w celu przeprowadzenia konferencji nt. partnerstwa publiczno-prywatnego, która odbędzie się w Krakowie dn. 30 maja 2012 r. w Muzeum Lotnictwa Polskiego (MLP)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Kraków: Zapewnienie scenografii ze sceną wraz z wyposażeniem w celu przeprowadzenia konferencji nt. partnerstwa publiczno-prywatnego, która odbędzie się w Krakowie dn. 30 maja 2012 r. w Muzeum Lotnictwa Polskiego (MLP)
Numer ogłoszenia: 217206 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127472 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie scenografii ze sceną wraz z wyposażeniem w celu przeprowadzenia konferencji nt. partnerstwa publiczno-prywatnego, która odbędzie się w Krakowie dn. 30 maja 2012 r. w Muzeum Lotnictwa Polskiego (MLP).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie projektu graficznego i technicznego sceny oraz całości scenografii z uwzględnieniem wizualizacji sceny stanowiącej załącznik nr 1 do umowy (wzór umowy stanowi zał. nr 5 do siwz) oraz przy wykorzystaniu istniejącego w miejscu konferencji ekranu do wyświetlania prezentacji (schemat sali konferencyjnej MLP z ekranem stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy, przy czym krzesła w trakcie konferencji ułożone będą w schemacie teatralnym). Ekran zamontowany jest przy suficie w odległości 20cm od kotary zasłaniającej ścianę, przy której będzie rozstawiona scena. Dolna część rozwiniętego ekranu będzie znajdowała się za sceną, a obraz z projektora zostanie dostosowany do powierzchni ekranu znajdującej się nad sceną. UWAGA: wizualizacja sceny, będąca zał. nr 1 do umowy, nie stanowi zobowiązania dla wykonawcy - jest wskazówką jakiej scenografii oczekuje zamawiający; projekt ostatecznej scenografii wykonawca winien wykonać samodzielnie z uwzględnieniem uwag zamawiającego. Akceptacja ostatecznego projektu całej scenografii nastąpi drogą e-mailową. Scena winna składać się z następujących elementów: a)podestu o wymiarach szer.: 10m x głęb.: 4m x wys.: 0,5m (+/- 0,5m; wysokość: +/- 0,1m) wyłożonej matowymi, białymi panelami, b)jednego lub dwóch schodków umożliwiających dostęp do sceny, w kolorze białym, wykończonych zgodnie z wykończeniem podestu, c)stałego horyzontu scenograficznego (tylna ściana) na konstrukcji aluminiowej z białymi, matowymi wypełnieniami o szerokości dopasowanej do podestu (tj. odległość od krańca podestu po ok. 0,5m z każdej strony); na trzech panelach horyzontu nadruk logo konferencji składające się z trzech liter PPP - nadruk pełen kolor po jednej dużej literze P na jednym panelu (projekt nadruku wykonany przez wykonawcę w oparciu o materiał graficzny dostarczony przez zamawiającego na płycie CD); wysokość horyzontu (od poziomu podestu): 2,5m (+/- 0,2m); d)dwóch zastawek bocznych z prawej i lewej strony, opartych na systemowej konstrukcji aluminiowej zgodnej z horyzontem o wymiarach (wysokość od poziomu podestu) 1m x 2,5m (+/- 0,2m); na jednej z zastawek nadruk trzech logotypów pełen kolor, na drugiej zastawce nadruk jednego logotypu pełen kolor (projekt nadruku wykonany przez wykonawcę w oparciu o materiały graficzne dostarczone przez zamawiającego na płycie CD), e)mównicy w kształcie prostopadłościanu w kolorze białym, z wbudowanym ekranem LCD, o wymiarach: wys.: 1,2m / szer.: 0,6m / głęb.: 0,6m (+/- 0,10m), powierzchnia blatu: 0,5m x 0,6m (+/- 0,10m); zasilanie elektryczne mównicy ukryte pod podestem scenicznym, f)dwóch zabudowanych ekranów LCD do wyświetlana materiałów, które będą prezentowane na ekranie głównym; małe ekrany zamontowane przy krawędzi sceny, monitorami zwrócone w kierunku osób znajdujących się na scenie w celu umożliwienia im śledzenia prezentacji wraz z uczestnikami konferencji; zabudowa ekranów w kolorze białym, dopasowana stylistycznie do całości scenografii, g)7 małych, białych stolików (postumentów) dla panelistów w kształcie prostopadłościanów o wymiarach 0,55m x 0,3m (+/- 0,1m); na stolikach nadruk jednego logotypu pełen kolor (nadruk w jednym z górnych rogów stolika, na folii umożliwiającej zdjęcie nadruku i ponowne wykorzystanie stolików), h)8 szt. białych foteli dla panelistów o kształcie dopasowanym stylistycznie do całości scenografii. Nagłośnienie składające się z jednego mikrofonu stacjonarnego przy mównicy i 5 szt. mikrofonów bezprzewodowych dla panelistów zapewnia zamawiający. Oświetlenie składające się ze standardowego oświetlenia sal konferencyjnych oraz 6 szt. małych lamp do oświetlania punktowego zapewnia zamawiający. Zamawiający we własnym zakresie zapewni instalację oraz obsługę oświetlenia i nagłośnienia. 2.Wypożyczenie zamawiającemu elementów służących do budowy scenografii, o których mowa w ppkt.1 lit. a)-h) na czas realizacji zamówienia. 3.Montaż i demontaż sceny przy poszanowaniu podłoża, na którym scena będzie montowana (tj. przy wykorzystaniu miękkich zabezpieczeń podnóżków i stosownych podkładek); montaż sceny w godzinach wieczornych dnia poprzedzającego konferencję i demontaż po konferencji (zakończenie ok. godz. 16.00).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz z budżetu Państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRUPA MANTA Górka i Pasaj Spółka Jawna, ul . Ślusarska 9, 30-710 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9830,10

  • Oferta z najniższą ceną: 9830,10 / Oferta z najwyższą ceną: 20700,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.