Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Sulechów: Dostawa ambulansu sanitarnego typu C
Numer ogłoszenia: 217202 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 683528759, faks 683528759.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsulechow.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ambulansu sanitarnego typu C.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2009 roku, ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem przedziału medycznego, homologacją samochodu skompletowanego oraz normą emisji spalin EURO 5 do siedziby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Zwycięstwa 1 wraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi sprzętu medycznego dla personelu medycznego, kierowców oraz pracowników sekcji sprzętu medycznego. Przedmiot zamówienia realizowany poprzez zakup pojazdu bazowego (ciężarowego) wraz z adaptacją (zabudową medyczną) na ambulans sanitarny typu C, który podzielono na dwa etapy: Etap 1-Dostawa pojazdu bazowego (samochodu ciężarowego) przeznaczonego do adaptacji na ambulans sanitarny typu C. Etap 2-Adaptacja pojazdu bazowego na pojazd specjalny sanitarny, ambulans sanitarny typu C w rozumieniu Polskiej Normy PN-EN 1789 (wykonanie usługi). Ambulans spełniający wymagania techniczne dla pojazdów medycznych i ich wyposażenia zgodnie z Ustawą z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz.U.07.14.89 j.t. z późn. zm.), normami PN-EN 1789:2008 i PN-EN 1865:2002 oraz wymaganiami zawartymi w Arkuszu parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 5 oraz 5a do SIWZ. Ambulans ma posiadać certyfikat potwierdzający pozytywnie przeprowadzone badania wytrzymałościowe (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789. Wyposażenie karetki - sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896), zgodny z polską normą PN-EN 1865:2002. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 5a do SIWZ. Ambulans i jego wyposażenie musza być nowe (rok produkcji 2009), nie będące przedmiotem wystawy bądź prezentacji, kompletne, które po dostarczeniu będą gotowe do podjęcia funkcji do jakiej zostały zamówione, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe 50.11.71.00 - Usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 11 SIWZ na podstawie żądanych w pkt. 12 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia lub nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie. Poświadczenie kserokopii musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do podpisywania oferty załączone do OFERTY w następującej kolejności : Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych, składane razem z ofertą: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, jeśli nie jest wymagana, oświadczenie o nie wymagalności. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swym rodzaje i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający uzna za potwierdzenie przedmiotowego warunku wykazanie się zrealizowaniem co najmniej 3 dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości, daty dostawy i odbioru. Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (min. 3 referencje). Oświadczenie dotyczące art. 22 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (art.24 Pzp). Ważne (aktualne) dokumenty wskazujące na dopuszczenie do obrotu oferowanego sprzętu (ambulansu oraz elementów wyposażenia, które są zakwalifikowane jako wyroby medyczne) zgodnie art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2004r, nr 93, poz. 896 ): Certyfikaty CE, Deklaracje zgodności, Wpis do rejestru wyrobów medycznych. Oświadczenia, że oferowany ambulans sanitarny spełnia wymagania określone w polskiej normie PN-EN 1789 (typ ambulansu C) w zakresie odpowiednim do przedmiotu ( zakresu) prowadzonego postępowania. Ambulans (spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ) posiadać certyfikat potwierdzający pozytywnie przeprowadzone badania wytrzymałościowe (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789. Na potwierdzenie podać datę wydania, numer sprawozdania oraz nazwę jednostki, która przeprowadziła badania (testy zderzeniowe). Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. W celu zweryfikowania zgodności oferowanych urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek załączenia kart katalogowych oferowanych produktów. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. Wypełniony i podpisany formularz cenowy. Zaparafowany projekt umowy. Wypełniony i podpisany arkusz parametrów technicznych pojazdu bazowego oraz wyposażenia medycznego. Świadectwo homologacji pojazdu bazowego. Świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego umożliwiające rejestrację ambulansu jako samochód specjalny..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Parametry techniczne - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsulechow.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zwycięstwa 1
66-100 Sulechów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Zwycięstwa 1 66-100 Sulechów sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany w 85 procentach z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XII: Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1: Rozwój systemu ratownictwa medycznego..
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie elewacji budynku mieszkalnego położonego w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II 40
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodów dostawczych z zabudową
- "Zakup i dostawa samochodu dostawczego"
- Zakup ambulansu typu C z mobilnym wyposażeniem
- Zakup samochodu dostawczego
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- "Zakup ciągnika i samochodu dostawczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: Pojazdy pogotowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





