Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-30
Mikołów: Usługa prowadzenia Klubu Rodzica dla uczestników i otoczenia projektu Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 217200 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia Klubu Rodzica dla uczestników i otoczenia projektu Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia Klubu dla rodziców w celu podniesienia umiejętności wychowawczych i komunikacyjnych rodziców w zakresie codziennych kontaktów z dziećmi, poprawy funkcjonowania rodziny, wypełnianiu funkcji opiekuńczo - wychowawczej oraz podniesienie kompetencji i rozwój umiejętności społecznych, rozwijanie i wzmacnianie więzi dzieci i rodziców jako czynnika chroniącego przed wszystkimi zaburzeniami i dysfunkcjami. Usługa winna być świadczona przez dwóch specjalistów tj. psychologa i pedagoga w zależności od tematów prowadzonego warsztatu. Wymagana minimalna treść warsztatów powinna obejmować następującą tematykę: - poznanie i rozumienie świata uczuć własnych oraz dziecka - umiejętności stawiania jasnych granic oraz wymagań - autorytet rodzica - mądre i konsekwentne postępowanie - wspieranie samodzielności dzieci - uczucia dzieci - wspólne rozwiązywanie problemów i konfliktów - zachęcanie dzieci do współpracy - poszukiwanie lepszych niż kara sposobów uczenia dziecka samodyscypliny - uwalnianie dzieci od grania ról oraz wzmacnianie ich poczucia własnej wartości - budowanie poczucia własnej wartości u dziecka - pomocna pochwała i zachęta - poprawa relacji rodziców z dziećmi - zmiana myślenia o rodzicielstwie i wychowaniu - aktywne słuchanie - sytuacja konfliktowa, kłótnie, radzenie sobie z agresją - rywalizacja - potrzeba akceptacji w grupie rówieśniczej - młodzieńczy bunt - zagrożenia: narkotyki, alkohol, zaburzenia łaknienia itp. Obowiązki wykonawcy: 1. Wykonywanie czynności związanych z przedmiotem umowy z należytą starannością i czuwanie nad prawidłową realizacją. 2. Współpraca z koordynatorem projektu i pracownikami socjalnymi pracującymi z uczestnikami projektu. 3. Przygotowanie po zakończonych warsztatach Klubu Rodzica protokołu zdawczo - odbiorczego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o: - niezgłoszeniu się uczestnika na warsztaty - przerwaniu warsztatów lub rezygnacji z uczestnictwa uczestników - każdorazowej nieobecności uczestnika na warsztatach - faktach innych mających bezpośredni wypływ na prawidłową realizację przedmiotu umowy. 5. Uczestnicy warsztatów winni mieć zapewnione: - materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć - odbiór materiałów musi zostać potwierdzony przez każdego uczestnika poprzez złożenie stosownego oświadczenia - warunki przebiegu warsztatów w oparciu o zasady BHP 6. W celu potwierdzenia zrealizowania wsparcia Wykonawca winien prowadzić następującą dokumentację: - listy obecności - konspekty zajęć - oświadczenia uczestników o odbiorze materiałów, dydaktycznych, biurowych Warunki przeprowadzenia warsztatów: 1. Warsztaty będą realizowane zgodnie z następującym harmonogramem: - 6, 20, 27 październik - 3,10,17,24 listopad - 1, 8, 15 grudzień. 2. Zamawiający uiści zapłatę za faktyczną ilość przeprowadzonych godzin warsztatów. 3. Zajęcia będą odbywać się w poniedziałki, w godzinach od 15.00 do 18.15 w wymiarze 4 godzin lekcyjnych z jedną przerwą 15 minutową. Łączna liczba warsztatów to 40 godzin lekcyjnych. 4. Miejsce realizacji warsztatów - w pomieszczeniu udostępnionym przez Zamawiającego w jego siedzibie przy ulicy Kolejowej 2. 5. Wykonawca jest winien zapewnić uczestnikom warsztatów, aby były one realizowane zgodnie z przepisami bhp. 6. Wykonawca w razie potrzeby zapewni uczestnikom na własność materiały szkoleniowe tj. podręczniki, skrypty, teczki, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty itp. Materiał powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginały pokwitowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zrealizowaniu usługi. 7. Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy każdorazowo listę uczestników warsztatów. 8. Na początku i na zakończeniu warsztatów zostaną przeprowadzone ankiety oceniające wsparcie. 9. Po zakończeniu warsztatów każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo. Wszelkie dokumenty winny być oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją o współfinansowaniu ze środków EFS. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych. 11. Wszelkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i we własnym zakresie. 12. Prowadzącym warsztaty będą psycholog i pedagog w zależności od tematyki prowadzonych warsztatów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi warsztatowe Do powyższego należy dołączyć dokumenty, z których będzie wynikać, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponuje co najmniej 2 osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia, o które ubiega się Wykonawca posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu warsztatów a także posiadać wykształcenie w zakresie, którego dotyczy wsparcie o które ubiega się Wykonawca tj. wykształcenie wyższe z tytułem magistra psychologii i pedagogiki, posiadający kwalifikacje edukatora lub ukończone kursy z zakresu Szkoły Rodziców
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie
ul. Kolejowa 2,
43-190 Mikołów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 10:15, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- "Sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: "Zawodowy Mikołowski - Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim"
- Zakup agregatów prądotwórczych
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II
- Zakup i dostawa stacji uzdatniania wody na przyczepie dwuosiowej
- Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami na Centrum Przesiadkowym w Mikołowie - projekt i wykonanie
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług animacji środowiskowej w okresie od października 2025 r. do czerwca 2027 r. w ramach projektu pt. "Zwiększanie spójności społecznej w Gminie Krzczonów"
- Usługę kompleksowej organizacji 3-dniowych campów diagnostyczno-motywujących dla uczestników projektu "Kompetentni na start" współfinansowanego z E F S Plus - RUNDA II
- realizacja warsztatów społecznych oraz warsztatów z zakresu zatrudnienia dla uczestników projektu pn. "Aktywna Integracja" z podziałem na części
- "Szkolenia dla nauczycieli oraz uczniów ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi"
- Wzmocnienie kompetencji społecznych wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty stacjonarne i wyjazdowe
- "Kompleksowa organizacja cyklu wydarzeń w ramach projektu Technopark Kielce - Startup Booster Poland"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.