eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilejówDOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-11

Milejów: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2010/2011
Numer ogłoszenia: 217119 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milejów , ul. Partyzancka 13A, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, tel. 081 7572026, faks 081 7572385.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie uczniów z terenu gminy Milejów do szkół w roku szkolnym 2010/2011 według następujących tras przewozu: 1) Trasa 1 - przewóz uczniów do Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie i Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie; Kajetanówka - Zalesie - Antoniów - Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie - Górne - Wólka Łańcuchowska - Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie - Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie; Szacunkowa długość trasy 28 km, uczniów 106, w tym: -Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie (z miejscowości: Kajetanówka, Zalesie, Antoniów) - 40 uczniów; - Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie (z miejscowości: Górne, Łańcuchów) - 47 uczniów; - Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie - 19 uczniów. 2) Trasa 2 - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łysołajach i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie: Zalesie - Antoniów - Starościce - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - Bonów - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie; Szacunkowa długość trasy 29 km, uczniów 83, w tym: - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - 29 uczniów ( z miejscowości Cyganka i Łysołaje-Kolonia 15 uczniów, Starościce 4 uczniów, Bonów 10 uczniów) - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - 54 uczniów (z miejscowości: Zalesie i Antoniów 9 uczniów, Cyganka, Łysołaje i Łysołaje-Kolonia 30 uczniów, Starościce 9 uczniów, Bonów 6 uczniów). 3) Trasa 3 - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Białce i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie: Maryniów - Szkoła Podstawowa w Białce - Wólka Bielecka - Szkoła Podstawowa w Białce - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - Popławy - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - Szkoła Podstawowa w Łysołajach; Szacunkowa długość trasy 28 km, uczniów 82, w tym: - Szkoła Podstawowa w Białce - 21 uczniów, - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - 40 uczniów (z miejscowości: Maryniów, Białka, Jaszczów-Kolonia), - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - 19 uczniów (z miejscowości Popławy), - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - 2 uczniów. 4) Uczniów należy dowieźć do szkół na godz. 07:50 - 08:15. 5) Odwóz uczniów ze szkół jest odwrotnością przewozów i odbywać się będzie: a) Trasa 1 - o godz. 13:20 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1w Milejowie i Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie, o godz. 14:20 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie; b) Trasa 2 - o godz. 13:20 odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Łysołajach i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie ( Starościce, Cyganka, Bonów, Łysołaje), o godz. 14:30 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie; c) Trasa 3 - o godz. 13:30 (odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie i Szkoły Podstawowej w Białce). 6) Trasa 4 - przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkoły Podstawowej w Łańcuchowie i Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej (do klas integracyjnych): Jaszczów (1 uczeń) - Milejów (4 uczniów) - Antoniów (3 uczniów) - Górne (1 uczeń) - Łańcuchów (1 uczeń) - Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie (8 uczniów) - Szkoła Podstawowa w Łęcznej (2 uczniów). Szacunkowa długość trasy 28 km, uczniów 10. 7) Trasa odwozu jest odwrotnością trasy dowozu. 8) Dowóz uczniów na godz. 07:40 - 08:00, odwóz od godz. 12:30 - 14:30. 9) Dowożeni uczniowie nie wymagają poruszania się przy pomocy wózka inwalidzkiego. 2. Podana liczba uczniów może ulec zmianie. 3. Szczegółowe godziny przewozów należy ustalić z dyrektorami szkół. 4. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego. 5. Podsumowując: 1) łączna liczba uczniów - 271, 2) łączna liczba uczniów niepełnosprawnych - 10, 3) szacunkowa dzienna długość tras (Trasa 1, Trasa 2, Trasa 3, Trasa 4) - ok. 113 km. UWAGA: W powyższym kilometrażu jest uwzględniony tylko dowóz, a nie uwzględniono odwozu i dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. 6. Dotyczy wszystkich zadań: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. 2) Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zamiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauczania w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. 3) Kurs nie może być odwołany. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług. 4) Dyspozycyjność w uzasadnionych przypadkach np.: choinka, dyskoteka, itp., 5) W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonawca umożliwi opiekunowi pełnienie opieki nad dziećmi w autobusie przewożącym dzieci na wskazanej trasie. 6) Pojazdy dowożące uczniów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą. 7) Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 2 000,00 PLN. 2. Wadium należy wnieść nie później niż do 19-08-2010 r. do godz. 900. 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych , poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 86868900074000009520000040. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Urzędzie Gminy w Milejowie przy ulicy Partyzanckiej 13 A pok. Nr 6, a kopię należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie przedstawią licencję na wykonywanie transportu osobowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winni spełniać wszyscy Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy usługi polegające na przewozie uczniów do szkół wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie badania kompletności i zgodności ze SIWZ złożonych w ofercie dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy przedstawią wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru samochodowego jakim dysponują, zgodny z wykazem taboru do licencji - dopuszczonego do ruchu drogowego z określeniem parametrów technicznych i informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz dołączy aktualny wykaz taboru do licencji na wykonywanie transportu osobowego. - załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawia pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie badania kompletności i zgodności ze SIWZ złożonych w ofercie dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującą ochronę szkody w mieniu lub osobie, wyrządzone przez Wykonawcę i powstałe w związku z realizacją przedmiotowych usług na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie badania kompletności i zgodności ze SIWZ złożonych w ofercie dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wykaz podwykonawców (w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z ich udziałem) - załącznik nr 3 do SIWZ 3) oryginał pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 4) w przypadku składania ofert przez konsorcjum do ofert należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawia pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Milejów, ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Milejów, ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów, pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.