eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SCHRONISKA DLA NIELETNICH W DOMINOWIE



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Lublin: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SCHRONISKA DLA NIELETNICH W DOMINOWIE
Numer ogłoszenia: 217110 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 190120 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax 081 5359164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SCHRONISKA DLA NIELETNICH W DOMINOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie częściowej wymiany stolarki okiennej w Schronisku dla Nieletnich w Dominowie. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: -wykucie z muru wewnętrznych krat stalowych, -odbicia tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, -wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna aluminiowe, -ponowny montaż wewnętrznych krat stalowych, -wykonanie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach zewnętrznych i wewnętrznych, -malowanie dwukrotne tynków wewnętrznych i zewnętrznych ościeży, -obróbki blacharskie podokienników , -wywóz gruzu z terenu budowy, -wywóz i utylizacja zdemontowanej stolarki okiennej, -Inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia Zgodnie z dokumentacją projektową w której skład wchodzą: - zestawienie stolarki okiennej, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót, Zamawiający dopuszcza zwiększenie w/w zakresu robót o uwagi zgłoszone w trakcie wizji lokalnej oraz o inne zalecenia skierowane do Zamawiającego ( np. wynikające z analizy otrzymanej dokumentacji) - przed złożeniem ofert. Wynagrodzenie ostateczne za przedmiot umowy wynikać będzie z kosztorysów sporządzonych według obmiarów rzeczywiście wykonanych robót objętych kosztorysem ofertowym, potwierdzonych przez Zamawiającego i cen jednostkowych z oferty Wykonawcy zgodnie z kosztorysem ofertowym, ale nie przekroczy wartości wynikającej z kosztorysów ofertowych Wykonawcy . Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przez Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty. Gwarancja na przedmiot zamówienia: 3 lata Należy przewidzieć wykonanie robót uzupełniających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.10 - Instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 138736,42 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DELTA-K Agnieszka Krzyśpiak, ul. Nowy Świat 36B/24, 20-418 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 138736.42
  • Oferta z najniższą ceną: 138736.42 / oferta z najwyższą ceną: 138736.42
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.