eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa kanalizacji deszczowej w pasie drogi woj. Nr 544 w m. Nosarzewo Borowe na odc. od km 87+112 do km 87+984 na terenie gminy Szydłowo -Nr postępowania 344/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Warszawa: Budowa kanalizacji deszczowej w pasie drogi woj. Nr 544 w m. Nosarzewo Borowe na odc. od km 87+112 do km 87+984 na terenie gminy Szydłowo -Nr postępowania 344/07
Numer ogłoszenia: 217077 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Kruczkowskiego 3, 00-380 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6211675, 6213257, fax 022 6297196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w pasie drogi woj. Nr 544 w m. Nosarzewo Borowe na odc. od km 87+112 do km 87+984 na terenie gminy Szydłowo -Nr postępowania 344/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji deszczowej w pasie drogi woj. Nr 544 w m. Nosarzewo Borowe na odc. od km 87+112 do km 87+984

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 11.500,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy pięćset złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Spełniają warunki określone w punkcie 2 niniejszej Instrukcji. 4. Zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych brutto) każde z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. 6. Dysponowanie personelem odpowiedzialnym za realizację Zamówienia tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami sanitarnymi (kanalizacja deszczowa), wskazana osoba winna wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch zamówień o zbliżonym do zamówienia zakresie oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7. Posiadanie dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł,. 8. Dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA wraz z niżej wymienionymi załącznikami: zał. nr 1 - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2 - wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych brutto) każde z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie , zał. nr 3 - dokumenty wystawione przez Zamawiających, na rzecz których ww. zamówienia były realizowane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie, zał. nr 4 - wykaz niezbędnych do wykonania Zamówienia narzędzi i urządzeń, zał. nr 5 - wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację Zamówienia, zał. nr 6 - doświadczenie personelu odpowiedzialnego za realizację Zamówienia, zał. nr 7 - kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia, zał. nr 8 - wypełniony kosztorys ofertowy, zał. nr 9 - aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym Zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 10 - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 11 - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 12 - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 13 - zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 14 - dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,00 zł, zał. nr 15 - kopia dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3 pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3 pok. nr 28.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.