Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Oleśnica: Postępowanie na udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą - na wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych K2a i K4 w budynku Zamku Piastowskiego w Oleśnicy nr 1/Odd/2009.
Numer ogłoszenia: 217074 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Oleśnicy , ul. Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3142909, faks 071 3142909.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą - na wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych K2a i K4 w budynku Zamku Piastowskiego w Oleśnicy nr 1/Odd/2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Oleśnicy. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów własnych instalacji oddymiania klatek schodowych K2a i K4 w budynku Zamku Piastowskiego w Oleśnicy. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie okablowania systemów oddymiania klatek schodowych wraz z montażem przewidzianych w projekcie urządzeń, w tym: - instalację central oddymiania wraz z zasilaniem, - instalację linii dozorowych czujek dymu szeregu 40, stanowiących automatyczny układ wyzwalania, - instalację przycisków oddymiania, stanowiących nieautomatyczny układ wyzwalania, - wymianę okien i drzwi, - montaż na skrzydłach okiennych siłowników elektrycznych b) montaż wydzieleń p.poż klatek schodowych. Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część SIWZ - projekcie budowlanym i projekcie wykonawczym sporządzonym przez ,,Alfa-System sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Ignuta 87. Projekt budowlany został zatwierdzony i udzielone zostało pozwolenie na budowę przez Starostę Oleśnickiego, decyzja nr I-173/2008 z 20.03.2008 r. Postanowieniem nr 628/2007 z 20.09.2007 r. Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu wyraził zgodę na spełnienie wymagań przeciwpożarowych w sposób inny niż podany w warunkach techniczno-budowlanych obiekcie Zamku Piastowskiego w Oleśnicy. Decyzją nr 78/2008 z 21.01.2008 r. Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków we Wrocławiu udzielił pozwolenia na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zadanie zgodnie z wytycznymi zawartymi w przedstawionej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-technicznej. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego. 5. Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od daty odbioru końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w kwocie 4.000 zł najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Wadium należy wnieść w formie: a) pieniężnej przelewem na rachunek bankowy NBP O/O Wrocław NR 75 1010 1674 0056 3022 3000 0000 z dopiskiem - Wadium w przetargu nieograniczonym - Oddymianie 2009. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 66 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (D. U. Nr 109 poz. 1158 , oraz z 2002r Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr216 poz. 1824). 3. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację ?- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty). 4. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w księgowości Zamawiającego ul. Zamkowa 4 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być czytelny wraz z imienną pieczątką. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 9. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy, którzy spełniają wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 ustawy oraz niepodlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania w zakresie wykonania instalacji systemów oddymiania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania minimum 3 zamówień w zakresie wykonania instalacji systemów oddymiania pomieszczeń wraz z pozytywnymi referencjami. Zamawiający wymaga, aby personel kierowniczy posiadał branżowe uprawnienia wykonawcze związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (minimalne wymagania to: 1) kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 2) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualna przynależność do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa). Robotami budowlanymi mogą kierować osoby, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie niższej jak 60.000 zł, gdzie informacja na ten temat ma zostać wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, a także są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Zgodnie z art. 23 ustawy w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie, spełniający określone wyżej wymagania. 4. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia / nie spełnia. 5. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy powiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie ma dostarczyć Wykonawca: a) oświadczenie o spełnieniu wymagań - załącznik nr 2; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4; c) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - załącznik nr 5. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 6. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania minimum 3 zamówień w zakresie wykonania instalacji systemów oddymiania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z pozytywnymi referencjami - załącznik nr 7; e) wykaz personelu kierowniczego który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; należy dołączyć stosowne branżowe uprawnienia wykonawcze związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (minimalne wymagania to: 1) kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 2) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualna przynależność do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa) - załącznik nr 8; f) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi dopiero będzie dysponował - załącznik nr 9; g) potwierdzenie odbycia przez personel kierowniczy co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych - załącznik nr 10; h) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub informacja o zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby wysokość w/w środków finansowych lub zdolności kredytowej nie była niższa niż 60.000 zł - załącznik nr 11; i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 12; j) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac - załącznik nr 13. 2. Każdy z pozostałych Wykonawców występujących wspólnie składa odrębnie dokumenty określone w pkt 1 lit. a), b), c),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ckiw-olesnica.ohp.pl/komunikaty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.ckiw-olesnica.ohp.pl/komunikaty.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: CKIW OHP Oleśnica, ul. Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, pok. 224.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Zakup łóżek dla Powiatowego Zespołu Szpitali w ramach ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych oraz Przygotowanie i dostarczenie posiłków: zupa z pieczywem w ramach wieloletniego programu Posiłek w szkole i domu (catering)
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do kuchni działającej przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Oleśnicy w roku 2026
- Zakup i dostawa sprzętu dla Pogotowia Ratunkowego Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla dwóch zadań oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Usługa dostawy posiłków dla dzieci uczęszczających do Żłobka Gminnego przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy w roku 2026.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Węgliniec
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP W MIKOŁAJEWICACH
- Budowa nowego budynku na mieszkania wspomagane w ramach projektu "Rozwój infrastruktury usług i integracji społecznej w Gminie Wisznice"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SMOLICACH W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI PODDASZA NA GABINETY SPECJALISTYCZNE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU"
- Remont i zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń parteru budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji.
- Przebudowa budynku DK ŚWIT w zakresie budowy szybu windowego w ramach zadania: Dostawa i montaż dźwigu osobowego wraz z robotami budowlanymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





