eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Warszawa: Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2013r.
Numer ogłoszenia: 217064 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. WArszawy , ul. Szancera 5, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 662 60 32, faks 0-22 867 55 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnursus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2013r. OPIS WARUNKÓW WYKONYWANIA PRAC 1.Cięcie pielęgnacyjno-techniczne drzew - cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 2.Wycinanie drzew i usuwanie wiatrołomów - cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 3.Koszenie trawników - dwukrotne koszenie w sezonie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. Jednorazowe koszenie trawników na całym terenie nie może trwać dłużej niż dwa tygodnie, tj. 14 dni kalendarzowych. 4.Sadzenie drzew. Prace zostaną wykonane na zlecenie Zamawiającego. 5.Przycinanie żywopłotu - jeden raz w trakcie trwania umowy. Cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 6.Cięcie pielęgnacyjne krzewów - jeden raz w sezonie. Cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 7.Sadzenie krzewów żywopłotowych (liguster). Prace zostaną wykonane na zlecenie Zamawiającego. 8.Codzienne sprzątanie zanieczyszczeń z terenów zieleni. 9.Odchwaszczanie rabat, żywopłotów itp. - wg potrzeb lub na wezwanie Zamawiającego. 10.Oczyszczanie krawężników i opasek z chwastów - wg potrzeb lub na wezwanie Zamawiającego. 11.Bieżące grabienie liści wraz z wywozem i utylizacją - wg potrzeb lub na wezwanie Zamawiającego. 12.Jesienne grabienie liści wraz z ich wywozem i utylizacją, na całym terenie wykonywania usługi. 13.Bieżące wywożenie urobku powstałego podczas wykonywania czynności z pkt. 1 - 11 jednak nie później niż następnego dnia po wykonaniu usługi. 14.Codzienne sprzątanie, zamiatanie powierzchni zewnętrznej utwardzonej (chodniki, jezdnie, bramy, prześwity, place) oraz altanek śmietnikowych wraz z chlorowaniem w miarę potrzeb. 15.Czyszczenie ze śniegu, lodu, błota, liści przejść dla pieszych, jezdni, chodników, krawężników, studzienek ściekowych a także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych, usuwanie gołoledzi oraz pryzmowanie śniegu po opadach wg potrzeb ale nie później niż 1,5h po opadach. W trakcie opadów ciągłych Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pracowników na obsługiwanym terenie do czasu uprzątnięcia śniegu. 16.Wysypywanie piaskiem w okresie zimowym chodników i dróg dojścia do budynków i altanek śmietnikowych wg potrzeb. (np. w czasie gołoledzi, itp.) Wykonawca zapewnia piasek we własnym zakresie. 17.Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku w miarę potrzeb, nie rzadziej niż: a.zamiatanie klatek schodowych, podestów - codziennie, b.starcie kurzu z parapetów, kaloryferów, skrzynek pocztowych, szafek, gablot, balustrad - raz w tygodniu, c.sprzątanie, zamiatanie pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, strychów 1 raz w miesiącu, d.mycie klatek schodowych, korytarzy, schodów, balustrad, podestów, koszy, gablot, parapetów w miarę potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, e.mycie okien wraz z parapetami na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnych - wg potrzeb nie rzadziej niż 2 razy w roku (w marcu i w październiku), f.mycie drzwi wejściowych na klatki schodowe i do pomieszczeń ogólnych, lamperii lub glazury - wg potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, g.sprzątanie, mycie i dezynfekcja w.c. ogólnego użytku - wg potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. h.powiadamianie o zaśmiecaniu piwnic, korytarzy oraz strychów odpadami gabarytowymi i sprzątanie ich na zlecenie Zamawiającego. 18.Wywieszanie i zdejmowanie flag, dostarczonych przez Zamawiającego. 19.Wykładanie trutek na gryzonie, dostarczonych przez Zamawiającego. 20.Wymiana przepalonych żarówek z punktów świetlnych znajdujących się w klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych. Żarówki będą dostarczane przez Zamawiającego. 21.Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców regulaminu porządku domowego. 22.Informowanie Zamawiającego o uszkodzeniach sprzętu dla dzieci i ławek. 23.Usuwanie ze ścian budynków i klatek schodowych ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczanych bez zgody Zamawiającego. 24.Zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń, wadliwie działających instalacji i urządzeń technicznych także prób samowolnego zajmowania lokali..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca odpowiednio na dzień składania wniosków i w zakresie wskazanym w Opisie - wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymienione oświadczenie podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunki, których spełnienie skutkuje dopuszczeniem do procedury udzielenia zamówienia. 5) Wykonawca odpowiednio na dzień składania wniosków i w zakresie wskazanym w niniejszym opisie warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej - wykaże, że brak jest podstaw do jego wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki, których spełnienie skutkuje niedopuszczeniem do procedury udzielenia zamówienia i obowiązkiem wykluczenia Wykonawcy. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie okoliczności w art. 24 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie w treści zgodnej z art. 24 ust. 1 ustawy - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz stwierdzi, czy brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch zamówień publicznych w zakresie usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenach utwardzonych oraz na klatkach schodowych, odśnieżania, pielęgnacji zieleni niskiej, w tym koszenia, grabienia trawników, sadzenia drzew, oraz ich pielęgnacji o wartości nie mniejszej niż 110 000,00 zł brutto każda. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wiedzy i doświadczenia poprzez sprawdzenie, że Wykonawca spełnia w/w warunek. Zamawiający, dokonując oceny wniosku pod kątem wiedzy i doświadczenia sprawdzi, czy wykaz i załączone dokumenty potwierdzają spełnianie warunku w wyżej wymienionym zakresie. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku wiedzy i doświadczenia zawodowego w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi dostępnymi przez Wykonawcę w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego oświadczenia. Zamawiający dokonując oceny pod względem dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, sprawdzi czy oświadczenie potwierdza spełnienie warunku w wyżej wymienionym zakresie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony warunek dotyczący dysponowania narzędziami i urządzeniami dostępnymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia musi być spełniony łącznie. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub wykaże, że będzie dysponował osobami posiadającymi; a) zaświadczenie kwalifikacyjne dla kierownika ds. utrzymania terenów zieleni, który ukończył kurs organizowany przez branżowe stowarzyszenie naukowo-techniczne, np. NOT (Naczelna Organizacja Techniczna), SITO (Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Ogrodnictwa), EFPF (Europejska Federacja Profesjonalnych Florystów) oraz inne organizacje prowadzące kursy i szkolenia w zakresie pielęgnacji terenów zieleni zakończone egzaminem, na podstawie których wydano zaświadczenie kwalifikacyjne inspektora nadzoru terenów zieleni lub posiada minimum średnie wykształcenie w specjalności ogrodnictwo lub architektura krajobrazu, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika ds. utrzymania terenów zieleni - inspektora nadzoru terenów zieleni. Wpisana w wykazie osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy będzie zatrudniona bezpośrednio przez Wykonawcę, posiadać musi wyżej wymienione kwalifikacje. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zobowiązana jest pełnić funkcję kierownika ds. utrzymania terenów zieleni przy realizacji przedmiotu zamówienia. b) co najmniej 15 pracowników fizycznych (brygada) realizujących zamówienie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego przez Wykonawcę oświadczenia. Wykonawca dołączy oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia musi być spełniony łącznie. Zamawiający dokonując oceny oferty pod kątem osób zdolnych do realizacji zamówienia oceni, czy załączone oświadczenia potwierdzają spełnianie warunku w wyżej wymienionym zakresie. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku osób zdolnych do realizacji zamówienia w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca odpowiednio na dzień składania wniosków i w zakresie wskazanym w Opisie - wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymienione oświadczenie podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunki, których spełnienie skutkuje dopuszczeniem do procedury udzielenia zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.zgnursus.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawca pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji strony internetowej opis warunków uczestnictwa wraz ze wzorem wniosku. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożenie wniosku oznacza jednocześnie akceptację warunków licytacji i postanowień umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji. Za pośrednictwem operatora platformy, do zakwalifikowanych do udziału w licytacji Wykonawców przekazywana jest na wskazane we wnioskach Wykonawców adresy e-mail informacja o sposobie rejestracji na platformie licytacyjnej. Po otrzymaniu informacji Wykonawca rejestruje się na platformie aukcyjnej pod adresem http://aukcje.um.warszawa.pl, postępując zgodnie z przekazaną procedurą rejestracji. Komputer wyposażony w procesor 733 MHz lub wyższy, pamięć 512 RAM, system operacyjny Windows XP lub wyższy, przeglądarkę IE w wersji 6.0. lub Mozilla Firefox 2, lub nowszą, posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisyjnej nie mniejszej niż 128 kb/s..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Opisem Warunków Uczestnictwa w Licytacji oraz w projekcie umowy. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w Opisie. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł, itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Minimalna wysokość postąpień: 1 000,00 zł..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 15 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 13.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie 02-495, ul. Jana Marcina Szancera 5, sekretariat pokój nr 2.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 19.06.2013r. godzina 10:00.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

19.06.2013r. godz. 10:00. Warunki zamknięcia licytacji opisane w części V pkt 5 Warunków uczestnictwa w licytacji. Do pobrania ze strony www.zgnursus.pl

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

zamawiający będzie żądać od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Przed zawarciem umowy tzn. najpóżniej w dniu wyznaczonym do jej podpisania -= Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Wysokość zabezpieczenia i termin na jaki ma być wniesione wynika ze wzoru umowy.

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Wzór umowy znajduje się w warunkach uczestnictwa w licytacji elektronicznej, dostepnym na stronie internetowej: www.zgnursus.pl

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.