eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecUdzielenie i obsługę kredytu długoterminowego bankowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Żywiec: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego bankowego.
Numer ogłoszenia: 217050 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 141821 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Krasińskiego, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, fax 033 8614623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego bankowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego bankowego w wysokości 3.484.484,00 PLN. Zamawiający wystąpił do Regionalnej Izby Obrachunkowej o wydanie opinii w sprawie możliwości spłaty kredytu. 2. Okres kredytowania: 25.10.2007 r. - 30.12.2012 r. 3. Waluta kredytu: PLN (polski złoty). 4. Kredyt zostanie zaciągnięty w następujących transzach: a) I transza - 25.10.2007 r. - 500.000 PLN, b) II transza - 25.11.2007 r. - 1.950.000 PLN, c) III transza - 12.12.2007 r. 1.034.484 PLN. 5. Spłata kapitału następować będzie według następującego harmonogramu: a) 2008 r. - 300.000 PLN płatne do 30.10.2008 r., b) 2009 r. - 800.000 PLN płatne do 30.10.2009 r., c) 2010 r. - 800.000 PLN płatne do 30.10.2010 r., d) 2011 r. - 800.000 PLN płatne do 30.10.2011 r., e) 2012 r. - 784.484 PLN płatne do 30.10.2012 r. 6. Spłata odsetek następować będzie na koniec każdego kwartału: I rata IV kwartał 2007 r., ostatnia rata: IV kwartał 2012 r. 7. Jeżeli w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wystąpią sytuacje, które spowodują, że uruchomienie transz w terminach określonych w pkt 5 nie będzie możliwe (ewentualne protesty, zapytania wykonawców, konieczność modyfikacji Specyfikacji itp.), termin uruchomienia transz określonych w pkt 5 zostanie przesunięty o czas niezbędny do ostatecznego rozstrzygnięcia protestu lub czas niezbędny do udzielenia wyjaśnień wykonawcom lub modyfikacji Specyfikacji). 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zatwierdzenia szczegółowego harmonogramu spłaty odsetek od zaciągniętego kredytu. 9. Zabezpieczenie kredytu nastąpi poprzez złożenie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10. Na wniosek Zamawiającego dopuszcza się możliwość zmiany formuły oprocentowania pozostałej do spłaty wielkości kredytu. Wniosek taki zostanie złożony na 45 dni przed terminem płatności kolejnej raty kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty poszczególnych rat kredytu bez dodatkowych marży. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zabezpieczenia kredytu w formie pełnomocnictwa do dysponowania środkami z rachunku bankowego Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 560127,53 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarczy Bank Wielkopolski S.A., ul. Mielżyńskiego 22, 61-725 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 560127.53
  • Oferta z najniższą ceną: 560127.53 / oferta z najwyższą ceną: 566835.65
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.