Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Chełm: Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonie zimy 2013/2014 przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 217045 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie , ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, faks 082 5603123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonie zimy 2013/2014 przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z zimowym utrzymaniem chodników przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie w sezonie zimy 2013/2014r. nr: - 812 na odc. Łowcza - Chełm - Krasnystaw, - 843 odc. Chełm - Wierzchowiny, - 839 odc. Siedliszcze - Pawłów - Rejowiec, - 842 odc. Wysokie - Krasnystaw. CPV: 90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń; 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania 2. Zakres usługi : Zamówienia zostało podzielone na 3 (trzy) zadania: ZADANIE NR 1 a) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 812 odc. Chełm-Krasnystaw w m. Siennica Nadolna -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 145+200 (od kościoła) do km 145+997 = 0,797 km =1195,5 m2 (strona prawa) od km 145+993 do km 146+240 = 0,247 km = 370,5 m2 strona lewa razem: 1,044 km = 1566 m2 b) zimowe utrzymanie chodników, parkingu i ronda drogi wojewódzkiej nr 812 odc. Chełm-Krasnystaw w miejscowości Krasnystaw (ul. Rejowiecka i ul. Lwowska) -odśnieżanie i likwidacja śliskości od skrz. z ul. Leśną od km 147+640 do km 149+275=1,635 km=2452,5 m2 strona prawa, od km 149+500 do km 150+981 = 1,481 km = 2221,5 m2 strona prawa rondo 350 m x 2,0 m = 700 m2 parking 60 m x 12 m = 720 m2 od km 148+500 do km 149+275 = 0,775 km = 1162,5 m2 strona lewa rondo 210 m x 2,0 m = 420 m2 od km 149+500 do km 149+635 = 0,135 km = 202,5 m2 strona lewa od km 150+200 do km 150+550 = 0,350 km = 525 m2 strona lewa razem: 4,376 km = 8 404 m2 c) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 842 Wysokie-Krasnystaw w m. Krasnystaw (ul. Kłosowskiego) -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 66+600 do km 67+000 = 0,400 km = 600 m2 strona lewa od km 66+600 do km 67+000 = 0,400 km = 600 m2 strona prawa razem: 0,800 km = 1200 m2 Razem zadanie nr 1: 11 170,0 m2 x 30 (krotność) = 335 100 m2 ZADANIE NR 2 a) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 812 odc. Łowcza-Chełm w miejscowości Horodyszcze -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 118+330 do km 120 +517=2,187 km = 3280,5 m2 strona prawa b) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 812 odc. Chełm-Krasnystaw w miejscowości Rudka odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 122+146 do km 123 + 530 = 1,384 km = 2076 m2 strona lewa c) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 843 odc. Chełm- Wierzchowiny w miejscowości Pokrówka -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 1+552 do km 3+850 = 2,298 km = 3447 m2 strona prawa od km 1+900 do km 2+290 = 0,390 km = 585 m2 strona lewa razem: 4032 m2 Razem zadanie nr 2: 9 388,5 m2 x30 (krotność) = 281 655 m2 ZADANIE NR 3 a) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 839 na odc. Siedliszcze Pawłów-Rejowiec w m. Siedliszcze -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 13+500 do km 14+250 = 0,750 km = 1125 m2 strona prawa b)zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 839 na odc. Siedliszcze-Pawłów-Rejowiec w m. Pawłów -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 19+400 do km 20+270 = 0,870 km = 1305 m2 strona lewa od km 19+700 do km 20+920 = 1,220 km = 1830 m2 strona prawa razem: 3135 m2 c)zimowe utrzymanie chodników na drodze wojewódzkiej nr 839 odc. Pawłów-Rejowiec w m. Rejowiec Fabryczny- Rejowiec -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 24+000 do km 27+895 = 3,895 km = 5842,5 m2 strona lewa od km 27+380 do km 27+895 = 0,515 km = 772,5 m2 strona prawa razem: 6615 m2 Razem zadanie nr 3: 10 875,0 m2 x 30 (krotność) = 326 250 m2 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 4. Oprócz czynności podstawowych do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie informacji o: 1) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług 2) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi 3) Innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 5. Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza Zamawiający. (Wykonawca pobiera materiały z magazynu Zamawiającego własnym środkiem transportu) 6. Wezwanie do pracy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Czas przystąpienia do pracy od przyjęcia wezwania wynosi 1 godz. 7. W razie opóźnienia w rozpoczęciu usług przekraczającego 1 godz. Zamawiający ma prawo powierzyć wykonywanie usług innym osobom. 8. Okresowe powierzenie wykonywania usług objętych umową innym wykonawcom, w przypadku określonym w ust. 2, nie zwalnia wykonawcy z zapłaty kar umownych. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac objętych umową. Wartość zamówienia: Zadanie nr 1 - 36861,00 zł/netto/; Zadanie nr 2 - 30982,05 zł/netto/; Zadanie nr 3 - 35887,50 zł/netto/.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 900,00 zł. (słownie złotych: dziewięćset ) ZADANIE NR 2 900,00 zł. (słownie złotych: dziewięćset ) ZADANIE NR 3 900,00 zł. (słownie złotych: dziewięćset ) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn.zm.). 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. W tytule przelewu napisać: postępowanie przetargowe Nr 11/2013 RDW Chełm wadium na zad. nr-, zad. nr-, zad.nr -. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału, Wykonawca oświadczy w formie pisemnej, że spełnia warunki,o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na zimowym utrzymaniu chodników , ścieżek rowerowych o wartości minimum 20 000,00 zł. brutto. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu przy wykonywaniu zamówienia innych podmiotów, Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną za /zgodność z oryginałem/ przez ten podmiot ( zgodnie z wyrokami KIO nr: KIO 786/11; KIO 787/11; KIO 797/11; KIO 830/11; KIO 1008/11). Uwaga: 1) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty zawierające informacje dotyczące: zakresu zasobów jakie zostają mu udostępnione przez inny podmiot, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakter stosunku jaki łączy Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia przez podmiot trzeci (zgodnie z wyrokiem KIO 2213/11). 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału, Wykonawca oświadczy w formie pisemnej, że spełnia warunki,o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału, Wykonawca oświadczy w formie pisemnej, że spełnia warunki,o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium -wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) dla każdego oferowanego zadania oddzielnie. 3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów prze osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 6) Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ i w sposób wymieniony w pkt. XI.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie dotyczącej wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie uległy stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (082) 560 31 20; lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.chelm@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami 1. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Bożena Białkowska, Jerzy Jaskóła, tel. (082) 560-31-23, (82) 560 31 33. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, mogą przesłać krótką informację faksem lub pocztą elektroniczną zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedłużeniu terminu składania ofert..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Remont nawierzchni betonowych i bitumicznych" - DPG Dorohusk
- Zakup odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania badań metodą genetyczną na analizatorze BIOFIRE
- Usługa organizacji szkoleń w projekcie "CZAS NA ZAWODOWCÓW" realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021 - 2027
- Usługi szkoleniowe obejmujące przeprowadzenie kursów dietetycznych w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- "Remont elewacji budynków BKS 2a i 2b" - DPG w Terespolu
- Zakup produktów leczniczych
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.