eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinekzadanie inwestycyjne nr 91353

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Ciechocinek: zadanie inwestycyjne nr 91353
Numer ogłoszenia: 217025 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Wojska Polskiego 5, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2837200, faks 54 2837320 , strona internetowa www.22wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie inwestycyjne nr 91353.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia dodatkowego na usługę aktualizacji projektów wykonawczych , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych , kosztorysów inwestorskich, w tym ZKZ , audytów energetycznych dla : Zadanie nr 91109 - Budowa budynku hotelu uzdrowiskowego wraz z modernizacją i przebudową budynków w kompleksie na terenie 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Ciechocinku przy ul. Wojska Polskiego 5 - etap III , zadanie inwestycyjne nr 91353 pod nazwą: Rozbudowa i modernizacja bloku żywnościowego wraz z systemem ciepłowniczym szpitala.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Proponuje się realizację usług projektowych dodatkowych wynikających z zatwierdzonych w dniu 26.10.2011r przez Szefa Inspektoratu Służby Zdrowia MON minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno użytkowych dla kolejnego etapu zadania inwestycyjnego zlecić dotychczasowemu wykonawcy - autorowi projektów budowlano wykonawczych zadania podstawowego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r . Ww. firma jest autorem projektu całości zadania na podstawie podpisanych umów nr 141-2008 z dnia 12.11.2008 , 142-2008 z 12.11.2008 i 53-2008 z 31.03.2009. Kontynuacja zadania wymaga wprowadzenia dodatkowych rozwiązań projektowych i zmian w poprzednim projekcie, których zamawiający nie mógl przewidzieć w roku 2008. Wykonanie całości zlecenia przez tegoz samego wykonawcę gwarantuje prawidłowy przebieg dalszego procesu budowlanego. Na powyższe składają się wzajemne powiązania robót koniecznych do wykonania w ramach zakresu podstawowego i rozszerzonego poprzez.: -uniknięcie przeprowadzenia pełnej inwentaryzacji terenu i już wykonanych robót -wykonanie części usług dodatkowych jest związane z ingerencją w systemy wykonywane w ramach umowy podstawowej (m.in. pole solarne, układ sieci i podłączeń wody i ciepła, zmiana technologii ogrzewania z pary na wodę , zmiany w projekcie automatyki kotłowni ). Zlecenie opracowania dokumentacji projektowej innej firmie wiązałoby się z poniesieniem niewspółmiernych wysokich kosztów do wartości przedmiotu zamówienia (art. 67 ust. 1 pkt 5a ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Wykonanie całości zlecenia przez jedna firmę gwarantuje ciągłość projektową (z uwagi na wzajemne powiązania rozwiązań zakresu podstawowego i rozszerzonego) oraz należyte i łatwe do sprawdzenia przez Inwestora oszacowanie kosztorysów inwestorskich oraz jednolite Zestawienie Kosztów Zadania. Wartość szacunkowa wnioskowanych usług dodatkowych stanowi 18,96 % wartości zamówienia podstawowego (w cenach brutto).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • PRO-INVEST Pracownia Projektowa, Katowicka 77B -4, 61-131 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.