Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Poznań: Wynajem furgonu wraz z kierowcą.
Numer ogłoszenia: 217021 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem furgonu wraz z kierowcą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu produktów leczniczych wraz z załadunkiem na terenie Poznania Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu wraz z załadunkiem produktów leczniczych z Apteki Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul. Przybyszewskiego 49 do Apteki Specjalistycznego Szpitala Klinicznego przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 lub do Centrum Stomatologii przy ul. Bukowskiej 70 w Poznaniu ilość kursów - 251 Wymogi pojazdu i transportu produktów leczniczych: - Przestrzeń ładunkowa typu Izoterma umożliwiająca transport produktów leczniczych w warunkach temp. +4 st. C - +25 st. C - Prowadzenie rejestru temperatur wraz z jej archiwizacją przez okres 3 lat - Samochód wyposażony w lodówkę umożliwiającą transport leków termolabilnych - Lodówka wyposażona w monitor temperatur - Transport produktów leczniczych w dni robocze od poniedziałku do piątku ( 251 dni w roku ) 1 raz dziennie w godzinach od 12.00 - 12.30 - za załadunek i rozładunek odpowiada kierowca B. Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu sprzętu medycznego wraz z załadunkiem na terenie Poznania Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu sprzętu medycznego wraz z załadunkiem do i ze Specjalistycznego Szpitala Klinicznego przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego przy ul. Przybyszewskiego 49 w Poznaniu. ilość kursów - 1 488 Wymogi transportu sprzętu medycznego czystego i brudnego: - Samochód z podnośnikiem wraz z możliwością mocowania wózków transportowych w przestrzeni transportowej - Samochód powinien podczas trwania jednego kursu przewieźć od 7 - 8 wózków jednorazowo ( 1 wózek ok. 300 kg, wymiary 1260x680x1240) - Powierzchnia ładunkowa samochodu powinna być wykonana z materiału łatwego do dezynfekcji i zmywania - Powierzchnia ładunkowa samochodu powinna być podzielona ściana grodziową, przesuwaną, wykonaną z materiału łatwego do dezynfekcji, na dwie osobne strony, czystą i brudną, konieczność przewozu naraz wózków stref czystej i brudnej (w przypadku braku możliwości przewozu za jednym kursem wszystkich wózków możliwy jest oddzielny przewóz obu stref (najpierw czysta) w ramach jednego kursu rozliczeniowego) - wykonawca musi prowadzić książkę dezynfekcji pojazdu we własnym zakresie zapewnić mycie i dezynfekcję pojazdu po brudnym transporcie. - za załadunek i rozładunek odpowiada kierowca Godziny transportów: Od poniedziałku do soboty godzina 06:30 06.30 - z Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 do lokalizacji przy ul Grunwaldzkiej 16/18 w Poznaniu 14.30 - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu 19.00 - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu 22.00 - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu UWAGA: Transport sprzętu medycznego odbywać się będzie 24h na dobę w tym 4 razy dziennie o stałych godzinach, transporty mogą odbywać się także na wezwanie telefoniczne, podstawienie samochodu musi nastąpić nie później niż w ciągu jednej godziny. Od soboty godzina 07:30 do niedzieli oraz dni ustawowo wolne od pracy Sobota godzina 07.30 - z Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 do lokalizacji przy ul Grunwaldzkiej 16/18 w Poznaniu Sobota godzina 12.030 - z Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 do lokalizacji przy ul Grunwaldzkiej 16/18 w Poznaniu Sobota 15.00 oraz 19:00 - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu UWAGA: Transport sprzętu medycznego może odbywać się w sobotę do godziny 20:00 w tym 3 razy dziennie o stałych godzinach, transporty mogą odbywać się także na wezwanie telefoniczne, podstawienie samochodu musi nastąpić nie później niż w ciągu jednej godziny. Niedziela oraz dni ustawowo wolne od pracy - godzina 08.00 - z Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 do lokalizacji przy ul Grunwaldzkiej 16/18 w Poznaniu - godzina 09.00 - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu - godzina 15.00 oraz 19:00 - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu UWAGA: Transport sprzętu medycznego może odbywać się w niedzielę od godziny 08:00 w tym 4 razy dziennie o stałych godzinach, transporty mogą odbywać się także na wezwanie telefoniczne, podstawienie samochodu musi nastąpić nie później niż w ciągu jednej godziny. C. Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu produktów spożywczych wraz z załadunkiem na terenie Poznania Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu wraz z załadunkiem produktów spożywczych z Kuchni Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul. Przybyszewskiego 49 do Kuchni Specjalistycznego Szpitala Klinicznego przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 w Poznaniu ilość kursów - 1 098 Wymogi pojazdu i transportu produktów spożywczych Transport produktów spożywczych odbywać się będzie 365 dni w roku 3 razy dziennie w godzinach : - śniadanie - wyjazd ze Szpitala Klinicznego im Heliodora Święcickiego o godz. 7.30 a) 7 szt pojemników termicznych o wym. 64x43,5x30,5 b) 10 szt termosów 10 l. - obiad - wyjazd ze Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego o godz. 12.00 a) 1 szt. pojemnik termiczny b) 6 szt termosy 15 l. c) 13 szt. termosy 10 l. - kolacja - wyjazd ze Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego o godz. 16:00 a) 7 szt pojemniki termiczne b) 10 szt termosy 10 l. Zamawiający zapewnię wózki transportowe - 2 szt, które wystarczają do przewozu pełnego posiłku wózki muszą zostać przymocowane na czas transportu. Transport musi być zgodny z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz.U. 2003 nr 21 poz. 179) Transport musi być zgłoszony o zatwierdzenie do Sanepidu gdzie na podstawie oględzin pojazdu (typu, marki i nr. rejestracyjny) zostanie wydana decyzja - Kierowca pojazdu musi być na stałe oddzielony od pomieszczenia transportowego - Powierzchnia transportowa auta musi być wykonana z materiału łatwo zmywalnego - Za mycie i dezynfekcje odpowiada wykonawca, na potwierdzenie czego będzie prowadził rejestr ww czynności podający ich daty, środki użyte - Za załadunek i rozładunek odpowiada kierowca - Przestrzeń ładunkowa typu Izoterma transport w warunkach temp. +4 st. C - +10 st. C - Prowadzenie rejestru temperatur wraz z jej archiwizacją przez okres 3 lat.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.30.00 - Wynajem furgonów wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca oświadcza, że transporty w zakresie pozycji nr 2 będą odbywały się zgodnie z wymogami określonymi w międzynarodowej konwencji dotyczącej drogowego przewozu towarów i ładunków niebezpiecznych, sporządzonej w Genewie dnia 30 września 1957r. w klasie przewozów 6.2 dla transportu materiałów zakaźnych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca oświadcza, że transporty w zakresie pozycji nr 2 będą odbywały się zgodnie z wymogami określonymi w międzynarodowej konwencji dotyczącej drogowego przewozu towarów i ładunków niebezpiecznych, sporządzonej w Genewie dnia 30 września 1957r. w klasie przewozów 6.2 dla transportu materiałów zakaźnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Pozytywna Opinia Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej dla środków transportu sprzętu medycznego oraz transportu produktów spożywczych;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT 2. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: a. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, b. zmianę terminu realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy, c. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu. d. obniżenia ceny netto 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: a. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, b. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej). c. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego d. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa e. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=305_2013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego wejście O pokój 5a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego wejście C kancelaria glona szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Aflibercept 4mg/0,1ml w ramach Programu lekowego B.70 Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów komunalnych
- ZP-7/PP/2025 Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki elewacji budynków mieszkalnych.
- Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w trzech obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Dostawa przetworów nabiałowych i tłuszczowych oraz produktów mleczarskich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.