Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Piła: Letnie utrzymanie dróg powiatowych w latach 2010 - 2012
Numer ogłoszenia: 217011 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie utrzymanie dróg powiatowych w latach 2010 - 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty drogowe oznaczone tytułem: Letnie utrzymanie dróg powiatowych w latach 2010 - 2012. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W skład przedmiotu zamówienia wchodzą prace budowlane związane z letnim utrzymaniem sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Pilskiego. Zamówienie przewiduje utrzymanie 368,8 km dróg powiatowych na terenie ośmiu gmin w Powiecie Pilskim, w tym dróg zamiejskich - 362,5 km i dróg miejskich - 6,3 km. Drogi powiatowe na terenie miasta Piły nie są przedmiotem zamówienia. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące rodzaje robót: 1. Wykonywanie remontów cząstkowych dróg utwardzonych. W ramach tego Zamawiający przewiduje: - remont nawierzchni bitumicznej na gorąco mieszanką mineralno - bitumiczną, - remont nawierzchni bitumicznej na gorąco recyklerem, - remont nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i dwóch frakcji grysów bazaltowych 5/8, 8/11, - remont nawierzchni bitumicznej przy wykorzystaniu mas (workowanych) na zimno, - remont podbudowy tłuczniowej, - mechaniczne cięcie nawierzchni bitumicznej (betonowej) tarczą diamentową, - rozbiórkę nawierzchni bitumicznej, - remont nawierzchni chodników, - regulację krawężników ulicznych betonowych 15x30x100 z uzupełnieniem podsypki cementowo-piaskowej, - wymianę krawężników betonowych z rozbiórką i wykonaniem nowej ławy, - regulację obrzeża trawnikowego z uzupełnianiem podsypki cementowo - piaskowej, - wymianę obrzeża trawnikowego wraz z wykonaniem podsypki cementowo - piaskowej. 2. Roboty utrzymaniowe i awaryjne: - remont nawierzchni gruntowej, - regulacja poboczy ziemnych mechanicznie z ręcznym wykończeniem powierzchni, - oczyszczanie nawierzchni dróg z nanosów błotnych, - miałowanie nawierzchni dróg, - umocnienie wlotów i wylotów przepustów drogowych, - naprawa i umocnienie stożków mostów, - dwukrotne malowanie porzeczy mostowych po uprzednim oczyszczeniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym, - usuwanie awarii korpusu drogowego. 3. Montaż urządzeń zabezpieczających: - montaż poręczy ochronnych łańcuchowych, - montaż poręczy ochronnych sztywnych, - demontaż barier ochronnych typu zakopiańskiego wraz ze słupkami, - montaż barier ochronnych stalowych jednostronnych typu SP-06. 4. Utrzymanie zieleni: - koszenie traw z poboczy dróg, - wycinka krzaków, - opryskiwanie zakrzaczeń środkiem chemicznym Roundup. 5. Odwadnianie pasa drogowego: - wykonanie rowów przydrożnych (odwadniających), - regulacja i odtwarzanie rowów przydrożnych, - wykonanie studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej, - regulacja wysokościowa kratek ściekowych odwodnienia ulicznego, - oczyszczanie studzienek ściekowych odwodnienia ulicznego wraz z przykanalikiem, - czyszczenie przepustów z namułów, - ułożenie ścieków drogowych korytkowych o grubości od 15-20 cm na podbudowie z betonu. Okres letniego utrzymania dróg zależny jest od warunków pogodowych i ustalany będzie na bieżąco z dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg w Pile. Wszystkie roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane tylko w porozumieniu z Powiatowym Zarządem Dróg w Pile, a podstawą ich rozliczenia będą ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w arkuszu cenowym, który będzie stanowił załącznik do umowy. W przypadku remontów cząstkowych Zamawiający będzie wymagał pięciogodzinnego czasu reakcji (przystąpienia do wykonywania robót) wybranego Wykonawcy na zgłoszenie dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Pile. Do usuwania awarii korpusu drogowego Wykonawca przystąpi w ciągu trzech godzin od momentu ich zgłoszenia przez dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile. Odbiór robót zostanie dokonany przez dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Pile lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile w terminie 5 dni od jego zgłoszenia przez wykonawcę. Zamawiający informuje, że wielkość środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia jest określona planem finansowym. 3. Warunki płatności Płatność faktur w terminie 21 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej faktury VAT. 4. Gwarancja za wykonane roboty Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji jakości na wykonane roboty krótszego niż 12 miesięcy. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część lub całość zamówienia. Dla każdej części zamówienia należy wypełnić osobny formularz cenowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Dla pierwszej części zamówienia: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp. 2. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia i powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał remonty cząstkowe dróg na powierzchni nie mniejszej niż 20.000 m2. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby zdolne wykonać zamówienie. 4. Potencjał techniczny Wymaga się, aby Wykonawca dysponował w pełni sprawnym następującym sprzętem: - ładowarka, - recykler, - skrapiarka, - piły do cięcia nawierzchni, - zagęszczarka, - ciągnik z przyczepą, - kosiarki bijakowe, - kosy spalinowe, - piły spalinowe, - równiarka. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentują, że: a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20 000 zł. Dla drugiej części zamówienia: 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp. 7. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia i powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał remonty cząstkowe dróg na powierzchni nie mniejszej niż 20.000 m2. 8. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby zdolne wykonać zamówienie. 9. Potencjał techniczny Wymaga się, aby Wykonawca dysponował w pełni sprawnym następującym sprzętem: - ładowarka, - recykler, - skrapiarka, - piły do cięcia nawierzchni, - zagęszczarka, - ciągnik z przyczepą, - kosiarki bijakowe, - kosy spalinowe, - piły spalinowe, - równiarka. 10. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentują, że: a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20 000 zł. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców 1. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 upzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 upzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - załącznik Nr 4 do SIWZ. Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 9. Informacja o posiadanym sprzęcie wymaganym do wykonania zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ - Wykaz sprzętu. 10. Dokument z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzający jednoznacznie wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Oferta Wykonawcy składającego ofertę na pierwszą i drugą część zamówienia musi spełnić następujące wymagania: 1. Wykonawca składa dokumenty wymienione w punktach 6.1., 6.3., 6.4., 6.5., 6.6., 6.7., 6.9. wspólnie dla obydwu części zamówienia. 2. Formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć osobno dla każdej części zamówienia. 3. Informacja, o której mowa w pkt. 6.8. SIWZ powinna potwierdzać spełnianie warunków określonych w punktach 5.2. oraz 5.7. SIWZ. 4. Dokument z banku, o którym mowa w pkt. 6.10. SIWZ powinien potwierdzać spełnianie warunków określonych w punktach 5.5. a) oraz 5.10. a) SIWZ. 5. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.11. SIWZ powinien potwierdzać spełnianie warunków określonych w punktach 5.5. b) oraz 5.10. b) SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 00
- 2 - cena za remonty cząstkowe dróg - 85
- 3 - cena za pozostałe remonty - 1
- 4 - cena za roboty utrzymaniowe i awaryjne - 5
- 5 - cena za pozostałe roboty utrzymaniowe i awaryjne - 2
- 6 - cena za utrzymanie zieleni - 3
- 7 - cena za urządzenia zabezpieczające - 3
- 8 - cena za odwodnienie pasa drogowego - 1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
Al. Niepodległości 37
64-920 Piła
pokój 304.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza zamówienia: Utrzymanie dróg na terenie gmin: Szydłowo, Ujście i Kaczory. Są to następujące drogi: a) na terenie gminy Szydłowo: 1. 1159P Kotuń-Piła 2. 1070P gr. województwa-Płytnica-Krępsko 3. 1163P Róża Wielka-Stacja Stobno 4. 1164P Zawada-Dolaszewo-Kotuń-St.Stobno- granica powiatu 5. 1166P Róża Wielka-Pokrzywnica-Szydłowo-St. Łubianka 6. 1167P Gr. województwa-Róża Wlk.-Róża Mała-do dr. nr 178 7. 1168P Gr. województwa-Skrztausz-Szydłowo 8. 1169P Gr. województwa-Skrzatusz 9. 1170P Gr. województwa-Skrzatusz 10. 1171P Gr. województwa-Tarnowo-dr.powiatowa nr 1208P 11. 1172P Stara Łubianka-Dobrzyca 12. 1173P Zawada-Piła 13. 1174P Dr.woj. 179-Nowy Dwór-Leżenica 14. 1208P Stara Łubianka-Krępsko b) na terenie gminy Ujście: 1. 1160P Ujście-Byszki-Dziembowo-Morzewo-Kaczory 2. 1161P Piła-Kalina-Byszki 3. 1162P Jabłonowo-Węglewo 4. 1175P Dr.woj. nr 182-Nowa Wieś Ujska-Nietuszkowo (gr. powiatu w m. Chrustowo) 5. 1176P Ujście-Nowa Wieś Ujska 6. 1209P Czarnków-Walkowice-gr. pow. Pilskiego-Mirosław 7. 1329P Stobno-Ługi Ujskie 8. 1334P Romanowo Górne-Kruszewo-gr.pow. Marunowo (w granicach powiatu) c) na terenie gminy Kaczory: 1. 1160P Ujście-Byszki-Dziembowo-Morzewo-Kaczory 2. 1177P Piła-Zelgniewo-Śmiłowo-Kaczory-Chodzież 3. 1178P Brodna-skrzyż. z dr. pow. nr 1177P 4. 1179P Równopole-Rzadkowo 5. 1180P Kaczory-M.Krajeńskie-Białośliwie-Osiek n. Notecią-Dąbki 6. 1229P - Piła-Leszków-Kaczory Na terenie gmin: Ujście, Szydłowo, Kaczory rocznie wykonuje się remonty cząstkowe na powierzchni ca 10.000 m2. Regulacja poboczy ziemnych - na powierzchni ca 20.000 m2 Koszenie traw na poboczu drogi - na powierzchni ca 250.000m2 Remont nawierzchni gruntowej - na powierzchni ca 1.500 m2. Pozostałe roboty, w tym: związane z remontem chodników, odwodnieniem pasa drogowego i montażem urządzeń zabezpieczających będą wykonywane w ramach posiadanych środków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.92-2, 45.23.24.51-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 00
- 2. cena za remonty cząstkowe dróg - 85
- 3. cena za pozostałe remonty - 1
- 4. cena za roboty utrzymaniowe i awaryjne - 5
- 5. cena za pozostałe roboty utrzymaniowe i awaryjne - 2
- 6. cena za utrzymanie zieleni - 3
- 7. cena za urządzenia zabezpieczające - 3
- 8. cena za odwodnienie pasa drogowego - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część druga zamówienia: Letnie utrzymanie dróg na terenie gmin: Białośliwie, Łobżenica, Miasteczko Krajeńskie, Wyrzysk, Wysoka. Są to następujące drogi: a) na terenie gminy Białośliwie: 1. 1180P Kaczory-M.Krajeńskie-Białośliwie-Osiek n. Notecią-Dąbki 2. 1185P Dębówko Nowe-Dębówko Stare 3. 1186P Czajcze-Młotkowo-Jeziorki Kosztowskie-Nieżychowo-Białośliwie 4. 1187P Dworzakowo-Białośliwie b) na terenie gminy Łobżenica: 1. 1038P Lipka-Osowo-Rudna-gr.powiatu-Łobżenica 2. 1052P Kleszczyna-Łobżenica 3. 1191P Liszkowo-Glesno-Ruda-Dąbki-Żelazno 4. 1195P Szczerbin-Kościerzyn Mały 5. 1197P Wiktorówko-Wysoka 6. 1198P Kijaszkowo-Kunowo-Łobżenica 7. 1199P Walentynowo-Piesna-Wiktorówko 8. 1200P Luchowo-Witrogoszcz-Dźwierszno 9. 1201P Gródek Krajeński-Dźwierszno Małe 10. 1202P Dźwierszno Małe-Dębno- gr. województwa 11. 1203P Topola-gr. województwa 12. 1204P Liszkowo-gr. województwa 13. 1205P Łobżenica-Liszkowo-Dębno-Dziunin-gr. województwa 14. 1206P Dziunin-gr. województwa 15. 1207P Luchowo-Chlebno 16. 1233P Łobżenica (ul. Sikorskiego) c) na terenie gminy Miasteczko Krajeńskie: 1. 1180P Kaczory-M.Krajeńskie-Białośliwie-Osiek n. Notecią-Dąbki 2. 1182P Rudna-Mościska-Grabówno-Miasteczko Krajeńskie 3. 1183P Miasteczko Krajeńskie-Wolsko 4. 1184P Wysoka-Grabówno d) na terenie gminy Wyrzysk: 1. 1180P Kaczory-M.Krajeńskie-Białośliwie-Osiek n. Notecią-Dąbki 2. 1188P Kosztowo-Rzęszkowo 3. 1189P Wyrzysk-Polanowo 4. 1190P Konstantynowo-Osiek n./Not. 5. 1191P Liszkowo-Glesno-Ruda-Dąbki-Żelazno 6. 1192P Glesno-Wyrzysk 7. 1193P Od dr.242-Kościerzyn Wlk.-Wyrzysk 8. 1194P Gromadno-Falmierowo 9. 1196P Dr nr 1191P-Auguścin e) na terenie gminy Wysoka: 1. 1060P Głubczyn-Wysoka 2. 1181P Gmurowo-Stare 3. 1182P Rudna-Mościska-Grabówno-Miasteczko Krajeńskie 4. 1184P Wysoka-Grabówno 5. 1186P Czajcze-Młotkowo-Jeziorki Kosztowskie-Nieżychowo-Białośliwie 6. 1197P Wiktorówko-Wysoka 7. 1198P Kijaszkowo-Kunowo-Łobżenica Na terenie gmin Wyrzysk, Wysoka, Białośliwie, Miasteczko Krajeńskie, Łobżenica rocznie wykonuje się remonty cząstkowe na powierzchni ca 15.000 m2. Regulacja poboczy ziemnych - na powierzchni ca 21.000 m2 Koszenie traw na poboczu drogi - na powierzchni ca 300.000m2 Remont nawierzchni gruntowej - na powierzchni ca 2.000 m2. Pozostałe roboty, w tym: związane z remontem chodników, odwodnieniem pasa drogowego i montażem urządzeń zabezpieczających będą wykonywane w ramach posiadanych środków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.92-2, 45.23.24.51-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 00
- 2. cena za remonty cząstkowe dróg - 85
- 3. cena za pozostałe remonty - 1
- 4. cena za roboty utrzymaniowe i awaryjne - 5
- 5. cena za pozostałe roboty utrzymaniowe i awaryjne - 2
- 6. cena za utrzymanie zieleni - 3
- 7. cena za urządzenia zabezpieczające - 3
- 8. cena za odwodnienie pasa drogowego - 1
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- " Zakup samochodu"
- Warsztaty oraz Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- NAPRAWA I KONSERWACJA DŹWIGÓW OSOBOWYCH I TOWAROWYCH
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASIENICA DOLNA (DZ. NR. 410/4)"
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łaskarzew
- Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie gminy Solec-Zdrój w 2025 r.
- Roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Długołęka w 2025 roku
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2025
- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zasilaniem na Placu Ołdakowskiego w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.