To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Poznań: Dostawa artykułów biurowych, materiałów na potrzeby Archiwum oraz worków foliowych
Numer ogłoszenia: 217005 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53317 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8212 359, 61 8212 267, faks 61 8212 359, 61 8233 451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, materiałów na potrzeby Archiwum oraz worków foliowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów na potrzeby Archiwum oraz worków foliowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2 do Specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1: Artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73144,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64000,00
Oferta z najniższą ceną: 64000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93074,25
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3: Worki foliowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SANFOL" SPRZĘT MEDYCZNY Z TWORZYW SZTUCZNYCH IRENA SIERANT
jakie przetargi wygrała firma
"SANFOL" SPRZĘT MEDYCZNY Z TWORZYW SZTUCZNYCH IRENA SIERANT
- Sanfol Sprzęt Medyczny z Tworzyw Sztucznych, Wołowska 55, 60-167 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90944,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101746,83
Oferta z najniższą ceną: 101746,83 / Oferta z najwyższą ceną: 101746,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa konserwacyjno - serwisowa węzłów cieplnych na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu ZKZL Sp. z o.o., w podziale na 3 części.
- roboty budowlane i instalacyjne dla roboty budowlane i instalacyjne w obiektach UAM, 3 częsci.
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do posiadanych narzędzi wielorazowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawy immunoglobuliny stosowanej w ramach programu lekowego B.67 dla potrzeb pacjentów Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wsparcie psychologa w punktach informacyjnych w Centrach Integracji Cudzoziemców w Poznaniu i Pile
- Usługa społeczna - ochrona osób i mienia oraz monitoring CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.